يتصفح الموضوع حالياً: 11 (11 عضو و 0 ضيف) lifedrop, ميرفى50, DodyCat, loveway, garfeild, meshmesh_romio, kato, البرج اليسر, فراشه فى بيتها+, قصة كبيرة
ما شاء الله.... انا فخورة بيكو يا عيااااااااااااال
قال تنظيم النسل قااال....
دة غير اللى نايمين ... ما شاء الله ربنا يبارك
يا رب يكون فيه حدة حامل فى توءم من التجمع
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
&
31-08-2009 | 02:34 PM
m
31-08-2009 | 02:35 PM
DodyCat;10201052:
قشطة ظبطى بقى
اضبط ازاى يعنى :o
L
31-08-2009 | 02:35 PM
meshmesh_romio;10201054:
انا فرحانه اوى انه فهم ان انا اتضايقت ولغى الميعااااااااد
قولولى بقى اعمل ايه النهارده ده اول مره نحتفل بيه فى بيتنا
عشا ظريف ولبس جامد وتسريحة جامده وشموع حمرا
L
31-08-2009 | 02:35 PM
meshmesh_romio;10201021:
لووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول جوزى كانسل المشوار عشان حس ان انا اتضايقت
مبروووووووووووووووووووووووووك
m
31-08-2009 | 02:35 PM
هههههه هو ده اللى بيقولوا عليه طفل كل 10 ثوانى هههههههههههه
m
31-08-2009 | 02:36 PM
الظاهر انه خاف لما انا اشتكيت لكم قال ده ممكن ييجوا يقطعونى وخاصة ان اللواحده مننا باتنين هههههههههههههه
ا
31-08-2009 | 02:37 PM
صباح الخير يا حوامل
m
31-08-2009 | 02:38 PM
صباح النووووووووووور
(
31-08-2009 | 02:39 PM
meshmesh_romio;10201054:
انا فرحانه اوى انه فهم ان انا اتضايقت ولغى الميعااااااااد
قولولى بقى اعمل ايه النهارده ده اول مره نحتفل بيه فى بيتنا
ممكن تجهزى عشى جميل وتكلوا على ضوء الشموع وانتى طبعا تكونى مجهزة نفسك اعملى نيو لوك جديد غير فى تسريحة شعرك وميك اب حلو خفيف واعمل جو فى الاوضة وكدة :wink:
ص
31-08-2009 | 02:39 PM
ما تقولوا كدا اسامى ولادكم ان شاء الله
m
31-08-2009 | 02:40 PM
انا مشكلتى ان كل مناسبه اعمل ورد وشموع وبلالين وحركاااااااااااااات فكل مره ابقى استنفذت كل افكارى
(
31-08-2009 | 02:40 PM
البرج اليسر;10201087:
صباح الخير يا حوامل
صباح النور يا قمر اخبارك اية
l
31-08-2009 | 02:41 PM
صباح النور
m
31-08-2009 | 02:41 PM
انا بقول النهارده كفايه اوى عشا خفيف وشمع وخلاص
L
31-08-2009 | 02:41 PM
meshmesh_romio;10201084:
الظاهر انه خاف لما انا اشتكيت لكم قال ده ممكن ييجوا يقطعونى وخاصة ان اللواحده مننا باتنين هههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههه ايوه صح
خلي اليوم ياماري كأنة عيد الحب يعني كله احمر بيفرق اوي الاحمر ده:D
وعشا هو بيحبه
m
31-08-2009 | 02:42 PM
وااجل الافكار لعيد جوازنا وخاصة انه بعد اسبوع واحد
أ
31-08-2009 | 02:42 PM
انا جييييييييييييييييت ... نورت البيييييييييييييييييييت
ص
31-08-2009 | 02:43 PM
هلا هلا هلا كتكوته
l
31-08-2009 | 02:44 PM
محدش بردو رد
m
31-08-2009 | 02:44 PM
هو مصمم ان العشا النهارده يبقى اسباجتى بصوص البولونيز فهعملهوله وخلاص