تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
m
31-08-2009 | 03:14 PM
لا ده هو اللى عايزنى اغيرها عشان هى مش عجبانى بس انا صعبان عليا الدبله بتاعتى خاصة انى مقلعتهاش من يوم مالبستها ولا مره
m
31-08-2009 | 03:15 PM
ممكن تقوليله رايحه اجيب حاجات مع ماما وتجيبيها
أ
31-08-2009 | 03:15 PM
UMM MOAZ;10200439:
انا من اليكس و عندي معاذ و حامل و لله الحمد و ان شاء الله هدخل بعد اسبوع في التاسع
على خير باذن الله يا قمرة
DodyCat;10200454:
أم معاذ الحمد لله انا بدأت أحس بالحركة
انا زهقانه وعندى هبوط ومش عندى شغل وبفكر أستأذن وأروح
خلييييكى معانا يا دودى
UMM MOAZ;10200490:
بصي الوضع بيكون جديد عليهم شوية......فممكن تحسي انه مش مهتم بالبيبي يعني مش بيشيلوا .ده لانه بيكون خايف انه يعفصوا .بس بيكونوا فرحانين جدا بالبيبي .........طبعا انتي بعد فترة النفاس لازم تظبطي نفسك...و تحاولي تنزلي من الوزن الزاد.كمان حاولي تهتمي بزوجك شوية زايده لان في منهم بيعتقد انك اهملتي عشان البيبي و البيبي اخدك منه...........و في نصيحه بقي ماما قالتهالي و انا عملت بيها.........و كمان لما كنت بايطاليا كانوا الايطاليين بيعملوا بيها...........انك تخلي زوجك يشارك في شيل البيبي و لما تحمي البيب يكون معاكي........تعدوا انتوا التلاته تلعبوا البيبي .......كده يعني.......المهم يشاركك عشان الحمل ميكونش عليكي بس
(y) (y) (y)
صوت العيون;10200593:
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ازيكم
مبروك يا ياسمين انتى وميرو على الحمل الف مبروك وسلامتك يا دموعى الف سلامه
ازيك يا ميرو التانيه ومبروك على الحمل رغم انها متاخره بس لما عرفت بقا
وبسبس ازيك حددى مواعيدك يا جميله عشان اكلمك
وبالنسبه للكركديه عشان بحبه اووووووووووووووى
هو ينفع لاى حد طلاما ساقع ومسكر اوى ولا فى حالات معينه ان شاء الله
لان البنات هنا خوفونى منه وبنسى اسأل الدكتور ايه الى ينفع وايه لا
واول مره قاسلى الضغط كان عالى كان 130 / 75 الحمد لله
والمره دى كان 110 على مش فاكره كام بس قالى كويس الحمد لله
وباخد دوا للقئ الحمد لله منع الاحساس دا عندى خالص الحمد لله
مورو هتلاقى اول مرة ضغك كان عالى من التوتر عشان اول مرة تروحى للدكتور
بس يستحسن تسالى الدكتور على الكركديه لانى لما بشربه بيغمى عليا عشان ضغطى واطى جدا
صوت العيون;10200611:
ايه الشايه دى معلشى
الشاية دى بدل الفانلة بس بكباسين من فوق لتحت عشان راس البيبى بيكون طرية و مينفعش ندخل راس البيبى من الفانلة العادية
و يا ميرفى شايات بيبى كلاب مقاسها واحد و هى مقاسها كبير شوية بتلبس لحد اربع او خمس شهور
انا هلبس لولى ان شاء الله واحدة كم وواحدة نص والسالوبيت و الفها فى كوفيرتة تقيلة او بطانية باذن الله :)
lifedrop;10200823:
ازيك يا كاتو... انتى من المنصورة؟؟؟
ازيك يا سيمو ؟؟؟
خدتى بالك يا توتو ان دى اول مرة اقول معلومات..؟؟؟
اصلى عقبال املتك بحاول اكون ام مثقفة
:eek: ايه التغيير ده...؟؟؟
انتى عيانة ...؟؟؟
DodyCat;10200863:
أنا مش هعرف اخد أذن وكمان زهقانه أرغو بقى
احسن احسن خليكى معانا
دى اللمة متتعوضش
lifedrop;10201234:
هدى ..... ازيك يا جمييييلة؟؟؟
انا جايبة بنطلوون الصياااد من هنا فى المنصورة..
مبروكين على جوجو يا نووودى
meshmesh_romio;10201235:
هههههههههههههههه مش كفايه انك شايلاله بنته
فعلا والله حاجة غريبة
DodyCat;10201237:
أنا مشكلتى انى جوزى مش بيدينى فرصه اروح مكان لوحدى وانا بقى بموت فى المفجأت ونفسى اجيب الهدية من وراه
ممكن تخللى حد من صحابك الىل معاكى فى الشغل يجيبلك اللى انتى عايزاه او حد من اخواتك او مامتك :)
(
31-08-2009 | 03:15 PM
meshmesh_romio;10201238:
عندى سؤال وعايزه نتناقش فيه
لو انتى مش عجباكى دبلة الجواز بتاعتك ممكن تغيريها بعد الجواز؟؟؟؟؟؟؟؟
مطروح للنقاش
انا بصراحة غيرت دبلتى بعد الجواز بشهرين ماكانتش عجبانى وكنت كل ما ابص للدبلة اقول هو انا اشتريتها ازى :D
وكمان اشتريت دبلة لجوزى عشان مايزعلش ويقول اشمعنا انتى ويبدأ النفسنة :D:D
ص
31-08-2009 | 03:15 PM
ليه يا مشمش مش بتكلى سمك ولا ايه ههههههههههه
m
31-08-2009 | 03:18 PM
ده انا مره اتخلعت من ايدى فى الحمام غصب عنى لانها واسعه شويه عليا فضلت اليوم كله متنكده وقعدت اعيط وجوزى فضل يضحك عليا
بس ايه علاقة السمك بالدبله ههههههههههههههههههههه
بس ايه علاقة السمك بالدبله ههههههههههههههههههههه
(
31-08-2009 | 03:19 PM
دودو انتى ممكن تخلى مثلا اختك تشتريلك الهدية او اللى انتى عايزة اديها الفلوس وهى تجيبهالك من غير ما تروحى انتى واهى تكون مفجأة
ص
31-08-2009 | 03:20 PM
عشان السمك لغوصه خصوصا لو مشوى ولا بتكليه بالشوكه والسكينه يا خراشى
انا بقلعها كتير الحمد لله فى الاول كنت مش بقلعا بس زى اى حاجه جديده الغربال الجديد له شنه ولا شده معرفش هههههههه
انا بقلعها كتير الحمد لله فى الاول كنت مش بقلعا بس زى اى حاجه جديده الغربال الجديد له شنه ولا شده معرفش هههههههه
د
31-08-2009 | 03:20 PM
انا عملت الفطار وجيييييييييييييييييت
أ
31-08-2009 | 03:21 PM
meshmesh_romio;10200921:
وبعدين انا كنت عايزه اوضب حاجات فى البيت واعمل عشا حلو كده
الحلم الجميييييييييل كله راح كله ضاع كله اتكسر عاااااااااااااااااااااااااااااااا
هههههههههههههههههه
DodyCat;10200936:
أنا دايخة قوى
افطرى يا دودى
lifedrop;10200975:
سلامتك يا دودى.... هوا انتى حامل ولا ايه:rolleyes::rolleyes:؟؟
عسل والله يا سيمو:D:D
انتى يا هانم:mad:...
بدل ما انتى مش عاجبك انى مبهدلة الامورة اللى جوا دى...
قوليلى اعمل ايه ولا اجيب ايه ...اصلى والله لايصة خااااااااااالص:confused::confused::confused::confused:
ولا اعزمى عزومة مراكبية كدة وقولى خودى حاجة البت ريم...مش بقولك اشتريلى جديد يعنى
فعلا انا ازاى مفكرتش فى الموضوع ده قبل كدة
توتو هو انتى ناوية تعملى ايه فى لبس البت ريم ...؟؟؟
meshmesh_romio;10201238:
عندى سؤال وعايزه نتناقش فيه
لو انتى مش عجباكى دبلة الجواز بتاعتك ممكن تغيريها بعد الجواز؟؟؟؟؟؟؟؟
مطروح للنقاش
انا لا يمكن اعمل كدة حتى لو مش عاجبانى
( هى الحمد لله عاجبانى ) عشان انا عاملاها عمولة :)
(
31-08-2009 | 03:22 PM
دموع اشتياقي;10201281:
انا عملت الفطار وجيييييييييييييييييت
نورتى يا قمر (f)
m
31-08-2009 | 03:22 PM
هههههههههههههه لا اصل انا باكل بطراطيف صوابعى على راى بابا باكل بضوافرى يعنى تلاقى صوباعين اتنين بس اللى متوسخين هههههههههههههههه
L
31-08-2009 | 03:22 PM
مشمش سيبك من الخرافات يا بنتى انا بقلعها كتير وجوزى مش بيلبسها غير وهو نازل
أ
31-08-2009 | 03:22 PM
صوت العيون;10201278:
عشان السمك لغوصه خصوصا لو مشوى ولا بتكليه بالشوكه والسكينه يا خراشى
انا بقلعها كتير الحمد لله فى الاول كنت مش بقلعا بس زى اى حاجه جديده الغربال الجديد له شنه ولا شده معرفش هههههههه
انا عمرى ما قلعتها من يوم ما اتخطبت بس من اول الحمل ضاقت عليا و قلعتها للاسف الشديييييييييد :)
انا جوزى بقى لابس الدبلة فى اليمين :D
دموع اشتياقي;10201281:
انا عملت الفطار وجيييييييييييييييييت
بالف هنا و شفا يا ايمى
د
31-08-2009 | 03:23 PM
مرسي يا كاتوووو ده نورك
L
31-08-2009 | 03:24 PM
أنا دايخة قوى وراسى تقيلة جدا وعندى هبوط
ص
31-08-2009 | 03:25 PM
ممممممممممممم
هو زى ما قلت بجد اول الفرحه بيها بس بعدين خلاص شئ روتينى الحمد لله
طيب الشبكه حد قلعها
هو زى ما قلت بجد اول الفرحه بيها بس بعدين خلاص شئ روتينى الحمد لله
طيب الشبكه حد قلعها
د
31-08-2009 | 03:25 PM
يا بنات عادي والله مش بدبل طب انا جوزي كان بيلبس الدبله اول ما اتكتب كتابنا وكده بعد كده كان مره طالع المكروباص معايا وصباعه اتشنكل فلباب بعد الشر كان صباعه هيتقطع بس الحمد لله محصلش حاجه من ساعتها مش بيلبسها وعادي مش زعلانه
أ
31-08-2009 | 03:25 PM
meshmesh_romio;10201288:
هههههههههههههه لا اصل انا باكل بطراطيف صوابعى على راى بابا باكل بضوافرى يعنى تلاقى صوباعين اتنين بس اللى متوسخين هههههههههههههههه
عايزة تفهمكم انها رقيييييييقة :ss:
ص
31-08-2009 | 03:25 PM
هلا دموعى عامله ايه يا جميله وطبختى ايه