meshmesh_romio;10164178:
ربنا معاكى يادودو وتطمنينا عاللولى بس امانه تسلميلى عليها
سلمتملك عليها يا مشمش .. بس للاسف مش بشوفها عشان الدكتور من اول الشهر الخامس مش بيعمل سونار :ss:
smily547;10164198:
مساء الخير كل سنه وانت طيبين انا لي مش في الليسته بتاع الولاده انا يوم
27-1-2010
ويالا سلاااام
من عنيا ثوانى و هضيفك ان شاء الله للسستة
aream2008;10164243:
نسال الله ان يثبث حملكن
آمييييييييييييييييييييييين
كوباية مايه;10164748:
,؛.والله يا ندى وحش اوى اوى اوى ومش قادره على الصيام والدوخه طول النهار مش بتسيبنى وببقى مش قادره افطر خالص بحس انى حرام مدام نويت الصيام انى افطر وانهارده مقدرتش اطبخ واكلنا عند حماتى وبجد زهقت من اكلها ونفسى اطبخ انا ومش قادره ولو وقفت شويه فى المطبخ بيغمى عليا مش عارفه ايه اللى بيحصلى دا
الف سلامة عليكى يا بسبس
بس كدة غللللللط قوى عليكى و على البيبى يا حبيبتى انك تصومى و انتى تعبانة كدة
ربنا مديلك رخصة و بعدين اول 3 شهور فى الحمل دول اهم 3 شهور دول فترة تكوين الجنين يا حبيبتى
البرج اليسر;10165744:
تبقي احكلنا يا اجمل عملتي ايه عند الدكتور لولي عملة ايه واخبار الوزن ايه انتي عرفة اني زت في 3 اسابيع 4 كيلو ونص الدكتور كان هيشد شعره:durr:
الحمد لله لولى كويسة ...
انا وزنى زاد فى اسبوعين 800 جم
و الدكتور قللى ما شاء الله كدة حلو قوى بقيت بلا فخر 79 كيلو :D
toty858;10166002:
ازيكم ياحوامل انا داخلة علشان اواسي نفسي معاكم انى فاطرة علشان الرضاعة لاقيتكم صايمين ربنا يجازيكم خير يارب :)
انا للاسف مش صايمة ربنا يسامحنا و يعافينا يارب :ss:
toty858;10166152:


ما شاء الله تبارك الله حلوة وى يا توتى
و ياترى مايا بقى مهتمة باللعبة و لافتة نظرها ...؟؟؟
قصة كبيرة;10167514:
صباح الخير يا بنات
انا من امبارح وانا تعبانة جدا
رجعت فى الفطار وفى السحور لما اتصفيت بجد وطبعا فطرت النهاردة بس همووووت من الجوع ونفسى مسدودة ومش عايزة ارجع تانى
مش باكل غير كمثرى والبتاعة دى بصراحة مابتشبعش
هو القئ ده من الحمل ولا ممكن اكون اخدت برد؟
وطبعا ماروحتش الشغل .. انا حاسة انى هيجيلى جواب فصل من الشغل زى جوابات المدرسة من كتر غيابى :(
الف سلامة عليكى يا بيبو ..
و اعتقد كدة ان القئ من الحمل
ربنا معاكى و يعدى حملك على خير يارب
و فى دوا للقئ حلو قوى اسمه نوفادوكسين بتاخدى قرص قبل النوم ممتااااااااااز
هو مخصوص للحوامل
roshy&hany;10167692:
صباح الخير يابنات
احلى صباح لهدى وكاتو شكرا ياقمرات على الدعاء ربنا يخليكم
يا هدى انا المفروض ان السونار مطلع ن اخر التاسع 20 / 2 / 2010 .. يعنى ممكن اولد قبلها ب 10 او 15 يوم بس ياريت تضيفينى فى الليسته بتاريخ 20 / 2 / 2010
من عنيا يا روشى و ان شاء الله اضيفك و تبشرينا باحلى بنت باذن الله
roshy&hany;10167701:
بنات امانة عليكم ادعولى وخصوصا اللى صايمين يدعولى وهما بيفطروا واللى بتصلى تدعيلى وهى ساجدة وفى العشاء والتراويح .. امانة عليكم ماتسيبونيش لوحدى النهاردة وماتنسونيش من الدعاء
انا رايحة للدكتور النهاردة الساعة 10 ونص مساءا عشان اعرف نوع البيبى .. خايفة اوى حاسة انى داخلة امتحان وخايفة اسقط فيه وشكلى يبقى وحش قدام نفسى وقدام حماتى واهلى وجيرانى .. يارب خليك جمبى وماتكسرش بخاطرى
ربنا يديكى البنت اللى نفسك فيها لو فيها الخير ليكى :)
ميرفى50;10167707:
صباح الخير يا دودى انا الحمدلله امبارح كنت تعبانه وجالى وجع غريب حماتى قالتى دى بتبقى تفاسيح ربنا يستر عارفه اانا لغايه دلوقتى بروح الشغل بس بامشي باردى رنا يستر والوجع ما يجيش فى الشغل وعلى فكره جوزى معايا فى الشغل وفى نفس المكتب كمان تخيلى وبردوا منفض بس هاقول ايه غير الحمدلله
هم الرجالة كدة للاسف مش بيحسوا باى حاجة من تعبنا و عايزين كمان احنا اللى ندلعهم و نحتويهم ... حاجة تقرف والله
DodyCat;10167709:
انا امبارح كنت مرهقه جدا روحت فضلت واقفه لغاية المغرب فى المطبخ وبعد المغرب جوزى أتخانق معايا
قال ايه عشان فى مواعين فى الحوض هو ماله نفسى اعرف ما انا اللى بتعك وبعدين انا واقفه من قبل الفطار وبعد الفطار كنت عايزة اصلى المهم هو نزل للصلاه دخلت غسلت المواعين وروقت شوية حاجات وعملت مهلبية قمر الدين كان نفسى فيها
وبعدين حسيت انى ضهرى خلاص بيصوت روحت نمت وهو جه من الصلاة نام ومش صحينا غير بعد الفجر ومش أتسحرنا
اتفضلوا ... والله الرجالة دول لو جربوا الحمل شهر واحد هيموتوا من الوجع و التعب و مدللللعين اخر حاجة ... ربنا يصبرنا يارب