تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ص
سلام يا جميله
ربنا معاكى
r
فراشه فى بيتها;10168151:
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:


يعنى ايه ما فيش حاجه اسمها ضغط


والله ما اعرف ده الدكتورة الصيدلية قالتلى لازم مش تصومى عشان ممكن ضغطك يوطى ويجيلك هبوط فى القلب او الدورة الدموية وقالتلى لازم تقولى للدكتور بتاعك يكتبلك دوا ضغط لان بقالى ازيد من شهرين ضغطى واى .. عموما حعرف بس نوع البيبى واخلص استشارتى النهاردة واغير الدكتور الله المستعان


صوت العيون;10168153:
ازيكم


بقثلكم جيلى الحمد لله قرفه فظيعه من ريحه كل الاكل ومش طايقه اللحمه خاااااااااااااااااالص
وابقا هموت من الجوع واكل معلقتين وبس الحمد لله
والالبان من جبن ولبن وكمان البيض مش طيقه ادوقهم حتى اعمل ايه الحمد لله


معلش ياقمر ده عادى بس انتى لازم تاخدى دوا للغثيان انا اصلا عايشة عليه عارفة الدكتور كتبلى دوا مستورد ال 10 برشامات ب 20 جنيه ومع ذلك مش ماثر معايا واخر الدكتور مازهق ولقانى خاسة 7 كيلو كتبلى حقن عشان الغثيان ربنا يعين بس انتى انتظمى على الدوا بتاع الغثيان واشربى عصير برتقال مثلا بيظبط النفس ويخليكى مش عيزة ترجعى

الف سلامة يا قمر
ف
ندىىىىىىىىىىىىى
رايحه فييييييين
r
lifedrop;10168169:
ماشى يا روشى... انا قولت انتى زعلانة منى ولا حاجة؟؟؟
بصو يا عياااااااااال انا هاقوم دلوقتى عشان ماشية وحكلمك لما اوصل ان شاء الله...
lifedrop, ‏فراشه فى بيتها+, ‏hoba555, ‏صوت العيون, ‏roshy&hany, ‏DodyCat, ‏البرج اليسر
استودعكم الله


فى امان الله يا نودى وربنا مايجيبش زعل وانا بحبك اوى والله ده انتى اللية والحتة الجوانية هههههههه
ع
اه يا مورو ينفع رايب
واحسن انك تعملي عصاير فريش
ربنا يقومك بالسلامه
رشا يارب يارب يرزقك ببنت تكون ذريه صالحه ليكي ومعافاه يارب
r
امين يا هوبا دعواتك بقى عند الفطار وعند السجود معلش مش حتقل عليكم هو النهاردة وبس لغاية الرؤيا ماتبان

حقوم اعمل الكوسة 10 دقايق واكون عندكم ماتمشوش
L
صوت العيون;10168156:
رغم انى مبصمش بس بحس انى مهدوده وبتحرك بكسل اوى وتعب
وكمان جالى برد انهرده الحمد لله


صحيح محدش قالى ازيك ولا سأل عليا لييييييييييييييييييييييييييييييه

كل ده طبيعى المهم روحتى لدكتور ولا نجى نضربك؟
ص
تعالوا اضربونى ههههههههههه
مبخدش اى دوا الحمد لله
ع
يا بنتي تتقلي ليه ايه الكلام ده احنا اخوات
والله انا بفرح اوي لما بشوف حد بيدعيلي
انا عارفه لما الوحد يكون نفسه فيي حاجه يتمني ان كل الناس تدعيله
ويارب يرزقك بلبت اللي تتمنيها يارب
ص
يارب يارب يارب
ع
ليه يا مورو يا بنتي انتي كده هضيعي علي نفسك الفوليك اسيد حرام عليكي اللي جوه بطنك
بصي روحسي اقرب مستشفي ليكي يا بنتي
يعني اللي خلاك ي تسافري مش هيخليكي تروحي تكشفي
ص
ان شاء الله
والله مش عارفه اعمل ايه
محدش فاضيلى الحمد لله
ع
طيب فين مامتك ولا حدمن اخواتك قريبتك اي حد
ص
والله ماما بتقولى بس انا بعيده عنها ومش لاقيه دكتور محدد ربنا يسهل ان شاء الله
L
صوت العيون;10168228:
ان شاء الله
والله مش عارفه اعمل ايه
محدش فاضيلى الحمد لله

يعنى ايه محدش فضيلك هو جوزك بس اللى لازم يكون معاكى أفرضى عليه
أحجزى وقوليلو انك تعبانه جدا أستموتى على الأخر ولازم تروحو وماتخدوش حد معاكو خالص انت وهو بس
ص
ربنا يسهل ان شاء الله
ص
بس هو حسبتى للحمل كدا صح
اخر بريود الحمد لله كانت 30-6
L
مورو لو ماروحتيش لدكتور وخدتى الأدوية انت اللى هتبقى مسؤلة عن اى حاجه تحصل للبيبى وليكى
وذنبة فى رقبتك
ص
ربنا يستر ان شاء الله يارب يارب يارب
ع
فيييييينكم
X