تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
ف
25-08-2009 | 01:11 PM
لأ انا لسه صاحيع بتول نامت
ب
25-08-2009 | 01:13 PM
بتول نامت الحمد لله
سلالالالالالالالالام
سلالالالالالالالالام
ف
25-08-2009 | 01:15 PM
سلام يا قمر
r
25-08-2009 | 01:15 PM
سلام يا مها
د
25-08-2009 | 01:16 PM
والله يا روشا مروحاى عند ماما بعد الولاده هيعمل مشكله انا عارفه وهو استحاله هيوافق ومامته وانا بقولها ضغطها عيلى وكانت نازله التراويح ما قدرتيش تنزل وقالتى انا مقدرش استغنى عنك انت والبنت وماما نفسها اروح عندها وانا مش عارفه اعمل ايه لو اتصالحنا هحاول اقنعه ولو رفضت انا بردوا هاروح لان مين هيرعينى وانا حامل حماتى مش هتبقى زى ماما عارفه لما كنت برجع كنت لازم وانا تعبانه انطف المكان ولا يمكن اخلى حماتى تعملى حاجه لكن وانا عند ماما ماما استحاله هتقرف منى ابدا مهما شافت منى
&
25-08-2009 | 01:17 PM
صباااااااااااااح الخير يا حلوين:)
الف سلامة عليكى يا هبة وربنا يشفيكى ويعافى عنك ان شاء الله.... وكلها ايام وبتعدى(f)(f)
يااااااااااااااا رب بنت
ياااااااااااااا رب بنت
يااااااااااااا رب ولد.... قصدى بنت:wink::tongue:
هااااااااانت يا جميييل:wink: فضلك زلطة وتطلع برة:tongue:
ايه يا عم دة بس؟؟؟؟
عبده المهم:wink:؟؟؟
ربنا يوفقك فى شغلك وحياتك يا رب(f)
حماتك دى طيوبة اوى ما شاء الله عليها
الف سلاامة عليكو
ايوة يا هانم جيييييييييييييت... كنتى فين يا انسة امبارح:mad:؟؟؟؟
وازيك وازاى البت ريمى؟؟؟
قصة كبيرة;10167514:
صباح الخير يا بنات
انا من امبارح وانا تعبانة جدا
رجعت فى الفطار وفى السحور لما اتصفيت بجد وطبعا فطرت النهاردة بس همووووت من الجوع ونفسى مسدودة ومش عايزة ارجع تانى
مش باكل غير كمثرى والبتاعة دى بصراحة مابتشبعش
هو القئ ده من الحمل ولا ممكن اكون اخدت برد؟
وطبعا ماروحتش الشغل .. انا حاسة انى هيجيلى جواب فصل من الشغل زى جوابات المدرسة من كتر غيابى :(
الف سلامة عليكى يا هبة وربنا يشفيكى ويعافى عنك ان شاء الله.... وكلها ايام وبتعدى(f)(f)
roshy&hany;10167701:
بنات امانة عليكم ادعولى وخصوصا اللى صايمين يدعولى وهما بيفطروا واللى بتصلى تدعيلى وهى ساجدة وفى العشاء والتراويح .. امانة عليكم ماتسيبونيش لوحدى النهاردة وماتنسونيش من الدعاء
انا رايحة للدكتور النهاردة الساعة 10 ونص مساءا عشان اعرف نوع البيبى .. خايفة اوى حاسة انى داخلة امتحان وخايفة اسقط فيه وشكلى يبقى وحش قدام نفسى وقدام حماتى واهلى وجيرانى .. يارب خليك جمبى وماتكسرش بخاطرى
يااااااااااااااا رب بنت
ياااااااااااااا رب بنت
يااااااااااااا رب ولد.... قصدى بنت:wink::tongue:
ميرفى50;10167707:
صباح الخير يا دودى انا الحمدلله امبارح كنت تعبانه وجالى وجع غريب حماتى قالتى دى بتبقى تفاسيح ربنا يستر عارفه اانا لغايه دلوقتى بروح الشغل بس بامشي باردى رنا يستر والوجع ما يجيش فى الشغل وعلى فكره جوزى معايا فى الشغل وفى نفس المكتب كمان تخيلى وبردوا منفض بس هاقول ايه غير الحمدلله
هااااااااانت يا جميييل:wink: فضلك زلطة وتطلع برة:tongue:
ميرفى50;10167753:
والله يا دودى انا نفسي اقعد بس المشكله ان انا اللى ماسكه شوؤن العمال ومافيش غير يعرف يعمل اللى انا بعمله فانا لو قعد مين هيطلع شيك المرتبات للعمال تعرفى والله انا بفكر بعد الولاه بيومين انزل الشغل بعد الفطار ساعتين لغايه ما العمال تقبض بس يا رب ينفع يا بنتى المسؤليه دى حاجه صعبه جدا
ايه يا عم دة بس؟؟؟؟
عبده المهم:wink:؟؟؟
ربنا يوفقك فى شغلك وحياتك يا رب(f)
ميرفى50;10167785:
انا اساسا يا رشا قاعده عند حماتى وحماتى عيطت لما قولتها انى بعد الولاده هروح على ماما
حماتك دى طيوبة اوى ما شاء الله عليها
DodyCat;10167866:
رشا انا عندى ملوخيه من أمبارح وفراخ هعمل جنبهم رز بس جوزى بيقولى ناكل جبنات و أكل خفيف عشان بقالنا يومين بنتعب
الف سلاامة عليكو
فراشه فى بيتها;10168011:
ندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
انتى جيتى
ايوة يا هانم جيييييييييييييت... كنتى فين يا انسة امبارح:mad:؟؟؟؟
وازيك وازاى البت ريمى؟؟؟
r
25-08-2009 | 01:17 PM
om_tota, meshmesh_romio, فراشه فى بيتها, lifedrop, ميرفى50, DodyCat
ما تتفضلوا تشاركونا ياقمرات .. كل سنة وانتم طيبين سيبكم من اللى فات وانا اقولكم الملخص هههههه تعالوا بقى
ما تتفضلوا تشاركونا ياقمرات .. كل سنة وانتم طيبين سيبكم من اللى فات وانا اقولكم الملخص هههههه تعالوا بقى
ف
25-08-2009 | 01:20 PM
lifedrop;10168032:
صباااااااااااااح الخير يا حلوين:)
الف سلامة عليكى يا هبة وربنا يشفيكى ويعافى عنك ان شاء الله.... وكلها ايام وبتعدى(f)(f)
يااااااااااااااا رب بنت
ياااااااااااااا رب بنت
يااااااااااااا رب ولد.... قصدى بنت:wink::tongue:
هااااااااانت يا جميييل:wink: فضلك زلطة وتطلع برة:tongue:
ايه يا عم دة بس؟؟؟؟
عبده المهم:wink:؟؟؟
ربنا يوفقك فى شغلك وحياتك يا رب(f)
حماتك دى طيوبة اوى ما شاء الله عليها
الف سلاامة عليكو
ايوة يا هانم جيييييييييييييت... كنتى فين يا انسة امبارح:mad:؟؟؟؟
وازيك وازاى البت ريمى؟؟؟
النت كان بايظ والله يا ندى بس كان ناقصنى حاجه من غيركو:15:
وبعدين مش تتصلى تسألى ولا انتى كلام وبس:tongue:
r
25-08-2009 | 01:23 PM
ميرفى50;10168028:
والله يا روشا مروحاى عند ماما بعد الولاده هيعمل مشكله انا عارفه وهو استحاله هيوافق ومامته وانا بقولها ضغطها عيلى وكانت نازله التراويح ما قدرتيش تنزل وقالتى انا مقدرش استغنى عنك انت والبنت وماما نفسها اروح عندها وانا مش عارفه اعمل ايه لو اتصالحنا هحاول اقنعه ولو رفضت انا بردوا هاروح لان مين هيرعينى وانا حامل حماتى مش هتبقى زى ماما عارفه لما كنت برجع كنت لازم وانا تعبانه انطف المكان ولا يمكن اخلى حماتى تعملى حاجه لكن وانا عند ماما ماما استحاله هتقرف منى ابدا مهما شافت منى
لا حول ولا قوة الا بالله والله انا حماتك دى صعبانة عليا اوى .. معلش حاولى تراضيها وتريحيها بجد حموات اليومين دول عقارب ولازم تعرفى ان حماتك ماشاء الله لاقوة الا بالله مش حتلاقى زيها بجد طيوبة اوى ربنا يهديها وعشان خاطرى بلاش تخسريها لانك قاعدة معاها واحمدى ربنا انها كويسة كدة مش سوسة زى حماتى .. احم احم اللهم انى فاطرة هههههههههه
lifedrop;10168032:
صباااااااااااااح الخير يا حلوين:)
يااااااااااااااا رب بنت
ياااااااااااااا رب بنت
يااااااااااااا رب ولد.... قصدى بنت:wink::tongue:
ياسلام يا ختى وهو انا ناقصة صبيان يارب استجيب الاولى والتانية بس يارب يارب يارب
L
25-08-2009 | 01:23 PM
يا عيال بيجيلى وجع كده فى بطنى من تحت ومش طايقة هزة العربيه ده طبيعى
&
25-08-2009 | 01:24 PM
فراشه فى بيتها;10168043:
النت كان بايظ والله يا ندى بس كان ناقصنى حاجه من غيركو:15:
وبعدين مش تتصلى تسألى ولا انتى كلام وبس:tongue:
لا الف سلامة على النت(f)
واتصل ايه يا بنتى!!! انتى مش عارفة انى بقضيها مسدات وبس...اوعى تفتحى عليا:tongue::tongue:
ف
25-08-2009 | 01:25 PM
lifedrop;10168056:
لا الف سلامة على النت(f)
واتصل ايه يا بنتى!!! انتى مش عارفة انى بقضيها مسدات وبس...اوعى تفتحى عليا:tongue::tongue:
ههههههههههههههههه
انتى منهم
r
25-08-2009 | 01:27 PM
DodyCat;10168054:
يا عيال بيجيلى وجع كده فى بطنى من تحت ومش طايقة هزة العربيه ده طبيعى
طبيعى يا مدام وبلاش تعملى زى العيال الشاطرة الدحيحة اللى كانوا بيروحوا المدرسة كل يوم يعنى يوم روحى الشغل ويومين اجازة ههههههه ربنا معاكى بس اهم حاجة بالله عليكى السوايل والفاكهة والحلويات عشان تديكى باور اثناء الصيام ..
ع
25-08-2009 | 01:28 PM
صباااااح الخير
د
25-08-2009 | 01:28 PM
والله يا رشا حماتى ربنا يجزيها خير اللهم امين والله يا رشا انا مش عارفه اقولك ايه بتعمل معايا ايه الحق يقال بس انا فى حيره ومش عارفه اعمل ايه
r
25-08-2009 | 01:29 PM
اعمل الكوسة مطبوخة ازاى قولولى طريقتكم عشان زهقت من طريقتى ومن الطبيخ عموما عايزة تغيير
د
25-08-2009 | 01:30 PM
ندى ازيك يا قمره عامله ايه ندى انا بحبك اوى وحساكى لذيذه ما شاء الله
د
25-08-2009 | 01:31 PM
صباح الخير يا هوبا نودى عامله ايه ربنا يخلهالك اللهم امين
ف
25-08-2009 | 01:31 PM
اهلا ام ندى
اخباركو ايه
اخباركو ايه
r
25-08-2009 | 01:32 PM
ميرفى50;10168079:
والله يا رشا حماتى ربنا يجزيها خير اللهم امين والله يا رشا انا مش عارفه اقولك ايه بتعمل معايا ايه الحق يقال بس انا فى حيره ومش عارفه اعمل ايه
صلى استخارة وحاولى توازنى الامور يعنى لو حتعملى سبوع اقعدى عند حماتك وخلى السبوع عند ماما واقعدى هناك يومين ولو حتعملى السبوع فى بيتك خلى الولادة عند ماما واقعدى مع حماتك واتكلمى معاها قوليلها ان مامتك برده زعلانة وعايزاكى وعايزة النونو وانتى مش عايزة تزعلى امك ولا عايزة تزعلى حماتك وقوليلها انا جتلى فكرة انى اقسم نفسى عليكم عشان ماحدش يزعل ودى امى برده وليها حق عليا واقترحى موضوع الولادة تبقى عند حد والسبوع عند حد تانى .. وربنا يعينك ياقمر ويحميك يارب الكل بيتخانق عليكى ايوة يا عم مين قدك ههههههههههههه