رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"

"أم حمودى وفلة" 21-08-2009 1,289 رد 58,718 مشاهدة
&
roslish;10233925:
سالي يا قمر و لا يهمك يا بنتي ابن اختي برده حصله كدة بس بيطول تاني و زي الاول لا تقلقي..!! و علي فكرة الشعر لما بيتقص في الاول بس بيبان خشن كدة لكن شوية و الشعر هينزل لتحت و ينام تاني و هتلائية ناعم ان شاء الله متزعليش نفسك يا عبوطة انتي في ايه!!


يارب يا نهى يرجع تانى بس مظنش لان اللى اتقص هو الشعر اللى كان مولود بيه
وكده هستنى 9 شهور بقه لحد ما يرجع تانى زى الاول......:(

أم عمرومنة;10234676:
ليه يا سالي كده بس مزعلة نفسك للدرجة دي ليه خلااص الى حصل حصل
اصل نفس الموقف ده عملته اختي ومن يوميها بتندم لكن خلاص لا بيد راجعة
ان شاء الله حيطول ويرجع حلو زي ما سالي قالت هو ممكن ياخدفترة لكن ان شاء الله حتشفيه واد مسبسب وانت مش هابلة ولا اي حاجة انت ام
ودي مشاعر وغلبتك ولا يهمك حتتعودي على شكله بالتدريج


يارب يا سمسمة يسمع منك ربنا
هو شكله مش وحش بس الاول احلى
يلا خير الحمد لله على كل حال

فراشه فى بيتها;10235694:
حد هنااااااااااااااااااااااااا

ازيك يا بطتى وازى ريم الجميلة؟؟
أ
أم حموودى القمر;10232963:
السلام عليكم
ازيكم يا بنات وحشتونى
انا مضايقة اوى ومزاجى زى الزفت
حلقنا لمحمود وياريتنى ما عملت كده شكله اتغير خالص وشعره قصر انا نفسى يرجع هايش تانى زى الاول انا حاسة انى غبيه انى اخدت القرار ده ..
بعد القصة العسل اللى كانت بتنزل على وشه خلاص راحت وطبعا مش هتتطول بالطول اللى كانت عليه تانى وكمان مش عارفة ليه بعد ما اتقص مبقاش ناعم زى الاول هو كان ناعم اوى ماشاء الله دلوقتى حاساه بقه خشن ..
انا متعكننه اوى لدرجة انى بعيط جامد جدا
طبعا هتقولو انى هابلة بس والله بجد مخنوقة وهموووووووووووووووووووووت
حاولى تهونو عليا اصلى هتجنن ..
ااااعااااااااااااااااااااااااااااااااااا


يا ربي عليكي يا سالي وقفتي قلبي الله يسامحك

هيطلع تاني وهيطلع حلو برضه إن شاء الله ... على فكرة كل صور عبدالله اللي انتوا كنتوا بتشوفوها دي كان حالق لأننا حلقنا له وهو عنده شهرين تقريبا وطلع تاني وطول وناعم بس لونه مختلف لونه بقى أفتح شوية ... وبعدين محمود زمانه غير شعر البطن أصلا يعني اللي انتوا قصتوه ده هو شعره وهيرجع يطول زي الأول بس هو بياخد وقت شوية ... احنا بقى حلقنا لعبدالله بالمكنة :):)


فراشه فى بيتها;10235694:
حد هنااااااااااااااااااااااااا


أنااااااااااااااااااااااااا
r
ميييييييي انتي فين يا استاذة بتصل بيكي بس موبايلك مش مجمع! انا بكلمك من موبايل جوزي يعني هتلائي نمرة غريبة ردي متتكسفيش..
ف
يتصفح الموضوع حالياً: 1 (1 عضو و 0 ضيف) ‏فراشه فى بيتها


كل ما اجى اكلمكو الاقى نفسى لوحدى عاااااااااااااااااا

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
ع
لاااااااااااااااااا فطومة والله فرقت دقيقة
ريم ازيها
ع
انت هنااااا فطووووووووووومة
ف
انا هنا يا جمييله

اخبارك ايه
ف
اخيرا لقيت حد


على حسب معلوماتى انتى اسمك اسماء صحححححححححححححح
ع
صححححححححححححححححححح
يا فطومة
ع
اتصدقي من ساعتها بعمل ريسرش
لسة طالعنلي ردوووودك مرة واحدة
ف
أم عمرومنة;10236789:
صححححححححححححححححححح
يا فطومة



هع هع هع

ناصحه من يومى:D


انتى عندك كام سنه بقى:)
ف
أم عمرومنة;10236792:
اتصدقي من ساعتها بعمل ريسرش
لسة طالعنلي ردوووودك مرة واحدة



انتو كمان بتعملو ريسيرش انا فكرت انا لوحدى الى الكمبيوتر بتاعى متقدم احم احم:cool:
ع
بلااااااااااااااااااااااش ليه الكسوف ده
اصلي عارفة سنك من مجموعة المنتقبات
ولقيتك صغيرة قووووي مااشاء الله
العمر الطوووويل ليك
ع
لاااااا مش لوحدك الظاهر ده عيب في الموقع
انت تديني قد ايه سن
ف
أم عمرومنة;10236805:
بلااااااااااااااااااااااش ليه الكسوف ده
اصلي عارفة سنك من مجموعة المنتقبات
ولقيتك صغيرة قووووي مااشاء الله
العمر الطوووويل ليك


هههههههههههههه


ليه يا حبيبتى


انتى مغتربه فين طيب


لو ها تتكسفى تردى عادى اصل انا فضوليه جدااااااااااااااااااااااا:eek:


بس بشرط تفتحى اى حوار والا:mad:
ف
أم عمرومنة;10236812:
لاااااا مش لوحدك الظاهر ده عيب في الموقع
انت تديني قد ايه سن



اممممممممممممممممم


26 او27

صح ولا لأ
ع
هههههههههههههههههه
انت عسل خااالص يا فطووومة
بس انت قربتي قوي زقيها شوية
ع
اقوووووووووووووووولك خلااااص لانه معروووف
عندي 30 خيبت ظنك بس شكلي صغير هههههههههه
بلزق في الصغيرين
ف
أم عمرومنة;10236831:
هههههههههههههههههه
انت عسل خااالص يا فطووومة
بس انت قربتي قوي زقيها شوية



اممممممممم

حادى بادى كرمب زبادى


29:wink:
ع
انا عايشة في قطر بقالي سنتين
X