roslish;10233925:
سالي يا قمر و لا يهمك يا بنتي ابن اختي برده حصله كدة بس بيطول تاني و زي الاول لا تقلقي..!! و علي فكرة الشعر لما بيتقص في الاول بس بيبان خشن كدة لكن شوية و الشعر هينزل لتحت و ينام تاني و هتلائية ناعم ان شاء الله متزعليش نفسك يا عبوطة انتي في ايه!!
يارب يا نهى يرجع تانى بس مظنش لان اللى اتقص هو الشعر اللى كان مولود بيه
وكده هستنى 9 شهور بقه لحد ما يرجع تانى زى الاول......:(
أم عمرومنة;10234676:
ليه يا سالي كده بس مزعلة نفسك للدرجة دي ليه خلااص الى حصل حصل
اصل نفس الموقف ده عملته اختي ومن يوميها بتندم لكن خلاص لا بيد راجعة
ان شاء الله حيطول ويرجع حلو زي ما سالي قالت هو ممكن ياخدفترة لكن ان شاء الله حتشفيه واد مسبسب وانت مش هابلة ولا اي حاجة انت ام
ودي مشاعر وغلبتك ولا يهمك حتتعودي على شكله بالتدريج
يارب يا سمسمة يسمع منك ربنا
هو شكله مش وحش بس الاول احلى
يلا خير الحمد لله على كل حال
فراشه فى بيتها;10235694:
حد هنااااااااااااااااااااااااا
ازيك يا بطتى وازى ريم الجميلة؟؟