السلام عليكم
ازيكم يا حبايب قلبى
وحشتووووووونى كلكم
رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"
&
03-09-2009 | 05:06 PM
أ
03-09-2009 | 06:59 PM
أخبارك ايه يا كوفي؟؟
وإزي رشدي وياسر؟؟
وإزي رشدي وياسر؟؟
أ
03-09-2009 | 08:34 PM
*Om Mo3az*;10218587:
يارب يا اسماء
بس شكلها كده مافيش حمل الشهر ده ههههههههههههههههه
مافيش وقت في رمضان خالص انا جوزي بييجي من بره الساعة 3 يادوب بنتسحر والفجر ياذن
ههههههههههههههههه
مش لازم تتسحروا :D
r
03-09-2009 | 09:42 PM
السلام عليكم ازيكم يا بناويت.
ايه يا مى الصورة دى حرام عليكى انتى مزعلاه ليه
ايه يا مى الصورة دى حرام عليكى انتى مزعلاه ليه
أ
03-09-2009 | 09:50 PM
مش زعلان ده باباه كان بيلعب له في قفاه
أصلنا لو ابتدينا نضحكه مش بيبطل حركة ومش بعرف خالص أصوره
بجد جاب لي تخلف
أصلنا لو ابتدينا نضحكه مش بيبطل حركة ومش بعرف خالص أصوره
بجد جاب لي تخلف
t
03-09-2009 | 10:26 PM
امة الله بسم الله ما شاء الله عبد الله كبر وزى القمر ربنا يباركلك فيه
د
03-09-2009 | 11:37 PM
لاتقنطوووووووو من رحمة الله العيييييييد جااااااااي والعداااااااااايا المفرحة من ربناااااااااااااا جاياااااااااااااااااا
ليلة القدر ...............لاتنسووووووون يبنااااااااااااات كثفو الدعااااااااااااء في العشر الاوخر لعلها تصااااااااااااااادف ليلة القدر وجوائز ربي فيهاااااااااا لنااااااااااا كثيرة لاتخااااااااافون ربنااااااااااااااا خلقنا ومانساناااااااااااااااااا ربنااااااااااااا كريم والفرج قريب قريب قريب قريب الله انت الواحد الاحد لا اله الا انت وحدك لاشريك لك ياااااااارب لاتحرمنااااااااااا من ليلة القدر واجرهااااااااا العظيم يااااااارب اجعلنا من عتقائك من النار وفرج همومنا وارزقنا من حيث لانحتسب يااااااااااااكريم ياااااارحييييييييييم
لاتنسوني من دعائكم
ليلة القدر ...............لاتنسووووووون يبنااااااااااااات كثفو الدعااااااااااااء في العشر الاوخر لعلها تصااااااااااااااادف ليلة القدر وجوائز ربي فيهاااااااااا لنااااااااااا كثيرة لاتخااااااااافون ربنااااااااااااااا خلقنا ومانساناااااااااااااااااا ربنااااااااااااا كريم والفرج قريب قريب قريب قريب الله انت الواحد الاحد لا اله الا انت وحدك لاشريك لك ياااااااارب لاتحرمنااااااااااا من ليلة القدر واجرهااااااااا العظيم يااااااارب اجعلنا من عتقائك من النار وفرج همومنا وارزقنا من حيث لانحتسب يااااااااااااكريم ياااااارحييييييييييم
لاتنسوني من دعائكم
ع
04-09-2009 | 01:32 AM
http://forums.3roos.com/t477869.html
لاااااااااااااااااااااااااااازم تشوفو الرابط ده مهم جدااا
كلكم تدخلوه ابعتوه على الخاص كمان
لاااااااااااااااااااااااااااازم تشوفو الرابط ده مهم جدااا
كلكم تدخلوه ابعتوه على الخاص كمان
ع
04-09-2009 | 02:05 AM
http://forums.3roos.com/t434412.html
بصو الموضوع ده مهم جداااااااا
بصو الموضوع ده مهم جداااااااا
ع
04-09-2009 | 02:17 AM
*Om Mo3az*;10218732:
خلاص ان شاء الله هاخده من سالي
ماقلتليش انتي اللي بترني ولا مش انتي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ايوه اومال ايه مش بيطلعك اوله 974
*Om Mo3az*;10218735:
انتي مشتي ولا ايييييييييييييييه
مستعجلة كده ليه :mad:
اعمل ايه مش انت الى قلتي روحي ناااامي :D
hoba555;10218978:
صباح الرغيييي
ازيكم
توتي ربنا يزيح همك ويفرج همك وكربك يارب
صبااااااااااح الفل ياقمر
roslish;10219103:
اه يا وحشيييييين كل ده رغي! صباح الخير الاول :) انا مبسوة اوي صليت امبارح قيام ليل :) ادعوووولي بئة اكمل. طبعا مش عارفة ابص عل علي كل الصفحات دي! بس عموما بوسولي الاولااااد و البناويت الحلوين
هدي ازيك يا كوكو و لولي عاملة ايه
ليه بس وحشين احنا سالنا عليك قلت اكيد اتعلمت الكسل زينا
ربنا يبارك فيك ويتقبل منك ودايما في طاعة وعبادة
وانت بوسي احلى بوسة واطعم بوسة لاحلى ننوسة صغيرة قمراية سلمى السكرة
hoobie;10219122:
ازيكم يابنات ..معلش ملحقتش اقرا اللي فات انا داخله اسلم
ازززززززززززيك ياقمر وازي حمودي عامل ايه
hoobie;10219183:
ايمي ازيك ياقمر وازايميزو
ام عمرو ازيك وازاي الكتاكيييت ماشاء الله البنات يختي عايقين من صغرهم :D
هوبا ازيك وازاي نودي ها عملتي عيدالميلاد وللالسه
نهى ازييييك يبنتي وحشاني بقالي كتير مشفتكيش
ايمان انتي بتقولي انك فطمتي معاذ من اللبن وهو 6شهور ..طيب امال كان بياكل ايه ووزنه متأثرش ؟؟ اصل انا اللبن عندي قليل اوي وبصراحه عندي افطمه ولا اديله صناعي بخاف من الغش التجاري في البان الاطفال ربنا ينتقم من اللي بيعملوا كده حتى الاطفال معتقوهمش
هههههههههههههه عايقة على الاخر لدرجة البوظان اجيب وهى بتبوظ
عقبال ما تجيبي ان شاء الله
أ
04-09-2009 | 03:22 AM
أنا مخنوقة أوي
بالله عليكم ادعوا لي ربنا يريح قلبي
بالله عليكم ادعوا لي ربنا يريح قلبي
ع
04-09-2009 | 03:48 AM
أمةالله;10223027:
أنا مخنوقة أوي
بالله عليكم ادعوا لي ربنا يريح قلبي
مالكم يا بنات ده شهر فضيل كلكم مخنوقين ليه
ربنا يريح قلبك ويسعد ايامك ويفك كربك ويفرج همك
وان شاء الله كل خير وربنا يكتبلك كل الى بتحلمي بيه ويتحقق
ومافيش حياة من غير هم او كرب اومال احنا فيها ليه
اصبرو وصابرو واتركوها على الله ...كلام ليه وليكم والله
ع
04-09-2009 | 11:00 PM
السلام عليكم ورحمته وبركاته
ازززززيكم وازي الكتاكيت
رعشة قلب بتسلم عليكم كلكم وهى مفتقدااااكم
ازززززيكم وازي الكتاكيت
رعشة قلب بتسلم عليكم كلكم وهى مفتقدااااكم
أ
05-09-2009 | 12:03 AM
أم عمرومنة;10226574:
السلام عليكم ورحمته وبركاته
ازززززيكم وازي الكتاكيت
رعشة قلب بتسلم عليكم كلكم وهى مفتقدااااكم
الله يسلمها يا قمر
بوسيها لن هي وحسن
هي مش بتدخل ليه؟؟
أ
05-09-2009 | 12:27 AM
أم عمرومنة;10218548:
طب ده على كده انت مش بيتبل في بؤك فولة
طب وهدهد حتخبي ازااااااااااااي وانت يعيني
كشفت البنية قدامنا كان الله في عونك يا عليااااااااااااء
اختك قالت المستخبي ههههههههههههه
اعتبرى مصر كلللها عرفت
اللهم انى فااااااااطرة :D
*Om Mo3az*;10218550:
هههههههههههههههه
ماشي يا اسماء
والله يا بنتي مش عارفة ايه اللي بيحصل لي ده وانا اصلا بكره اروح للدكاترة ومابحبش
بس عيني بس لما بكون بقرا اللي الكلام بيزغلل بس لما برتاح شوية ببقى عادي مش عارفة بقى كبرت وعاوزة نضارة قراءة ولا ايه ههههههههههههههه
معللش يا ايمان حكم السن بقى
ريحى نفسك و اعملى ليزك انا عملتها والله مريحة جداااااااااااااااااااااااا
*Om Mo3az*;10218582:
انا بنت عمي صعبانة عليا اوي سقطت مرتين ورا بعض مافيش في شهرين
هي حملت على اللولب ( كل الناس حملو على اللولب ماعدا انا )
المهم حملت وهي مركبة اللولب وماكنتش تعرف والحمل سقط ولما شالت اللولب حملت على طول واول ما عرفت انها حامل مافيش باسبوعين اتخانقت مع مرات اخوها واترفزت جامد وفي ساعتها يا عيني نزل عليها دم والجنين نزل برضو
وطبعا نفسيا تعابنة ونفسها تحمل تاني بسرعة
ربنا يرزقها ويرزقنا كلنا يارب
آمييييييييييييييييييين
أم عمرومنة;10218583:
الله يسلمك لا لسة هى في التامن دلوقتي ربنا
يقومها بالسلامة هى وكل الحوامل يارب
وعقبالك ان شاء الله انت وعلياء ومي وسالي وشهودة وهوبا
حد كمان كان نفسه وادعيله ويكمل لياسمينا على خير وهدهد يااااااااارب
آميييييييييييييييييين
hoba555;10219618:
هههههههههههههههه عسل يا ميزو
اه يا ايمان موضوع التسقيف ده هو الحمد لله اللي خلي ندي تتعود علي البوتي ولازم لغاه دلوقتي لما تعمل نسقفلها وبابا وماما واخواتي
ولو مسقفتش تروح تقلوي ماما موتسقف عشان اسقفلها
بس مش عارفه مالها من امبارح ضاربه خااالص بتعمل علي روحها كتير
ممكن تكون واخدة برد يا هوبا :)
ع
05-09-2009 | 01:59 AM
رعشة حمدلله على السلااااااااااااااااااامة
منورة الرابط كله ازيك وازي حسن باشا الطعم
منورة الرابط كله ازيك وازي حسن باشا الطعم
ع
05-09-2009 | 02:00 AM
ازيكم يا بنات
ع
05-09-2009 | 02:04 AM
ازيك يا هوبا عاملة ايه
جوزك رجع ولا لسة عملتم عيد ميلاد ندى
جوزك رجع ولا لسة عملتم عيد ميلاد ندى
ع
05-09-2009 | 02:05 AM
ام معاذ رقم 2 مبروووووووووووك الحمل ربنا يكملك على خير
ومبروك مرواح معاذ الحضاانة كده احسله واحسلك
ومبروك مرواح معاذ الحضاانة كده احسله واحسلك
ع
05-09-2009 | 02:06 AM
اميررررررررررررررة ازيك وحشتيني
وحمزة ازيه ماله وخدك مننا كده ليه
دا انت كنت بتفتتحي الرابطة الصبح حسدناك وافتقدنااااااك
وحمزة ازيه ماله وخدك مننا كده ليه
دا انت كنت بتفتتحي الرابطة الصبح حسدناك وافتقدنااااااك