رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"

"أم حمودى وفلة" 21-08-2009 1,289 رد 58,718 مشاهدة
ع
جوزي رجع انهارده من كم ساعه كده وهو عند مامته
سمسمه ام معاذ 2 في الشهر التاسع ما شاء الله ربنا يقومهات بالسلامه
ع
حمدلله على السلامة وربنا يجمع شملكم دايما على خير
ماشاء الله ربنا يقومها بالسلامة انا صراحة اتكلمت معاها قبل كده
بس مش فاكرة انها قالتلي انها حامل عقبال الجميع وربنا يقوم
كل حامل بالسلامة ويقوم صحبااتي كمان هنا بالسلامة
ع
لااااااااااااااااااااااااااااااا
مش معقول يا بنات محدش دخل خااااااااااااالص
ايه الى حاصلكم وحشتوووووووووووني
كده سايبني لوحدي
على راي جوزي مزهقتيش كل شوية داخلة
بوسو الكتاكيت ونفسكم وادعولي ربنا يوفقني في شقة
تكون خير لينا ويسرلنا ربنا امرنا
&
أم عمرومنة;10230080:
لااااااااااااااااااااااااااااااا
مش معقول يا بنات محدش دخل خااااااااااااالص
ايه الى حاصلكم وحشتوووووووووووني
كده سايبني لوحدي
على راي جوزي مزهقتيش كل شوية داخلة
بوسو الكتاكيت ونفسكم وادعولي ربنا يوفقني في شقة
تكون خير لينا ويسرلنا ربنا امرنا


ام عمر ازيك ياحبيبتى وحشانى ربنا يوفقكم فى شقة يارب وتكون خير ليكم وييسرلكم اموركم يارب العالمين
انا غالبا بكون معزومة او عند ماما او حماتى فعلشان كده مش بدخل كتير
بوسيلى الكتاكيت بتوعك..:D
ع
أم حموودى القمر;10230450:
ام عمر ازيك ياحبيبتى وحشانى ربنا يوفقكم فى شقة يارب وتكون خير ليكم وييسرلكم اموركم يارب العالمين
انا غالبا بكون معزومة او عند ماما او حماتى فعلشان كده مش بدخل كتير
بوسيلى الكتاكيت بتوعك..:D

ماااااااااااااااااااشي يا عم ربنا يسهلك ماشية معاك عزاااايم
انت وحشتيني جدااااا على طول بدخل هنا وعلى الاميل وانت مش موجودة
حمودي ازيه عامل ايه بوسيه كتير
وادعيلي الله يكرمك على طووول لحسن دايخين والله كل يوم نازلين وربنا يسهل
ش
حد هنا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وحشتوووووووونى
ع
شهيدة;10230840:
حد هنا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وحشتوووووووونى

شهوووووووووووودة ياقلبي وحشتيني جدااااااااااااااا
عمورة عامل ااايه معلش بقى حظي مش حلو كنت بعمل الفطار
ماما ازيها دلوقتي وعمورة عامل معاك ااايه
&
السلام عليكم
ازيكم يا بنات وحشتونى
انا مضايقة اوى ومزاجى زى الزفت
حلقنا لمحمود وياريتنى ما عملت كده شكله اتغير خالص وشعره قصر انا نفسى يرجع هايش تانى زى الاول انا حاسة انى غبيه انى اخدت القرار ده ..
بعد القصة العسل اللى كانت بتنزل على وشه خلاص راحت وطبعا مش هتتطول بالطول اللى كانت عليه تانى وكمان مش عارفة ليه بعد ما اتقص مبقاش ناعم زى الاول هو كان ناعم اوى ماشاء الله دلوقتى حاساه بقه خشن ..
انا متعكننه اوى لدرجة انى بعيط جامد جدا
طبعا هتقولو انى هابلة بس والله بجد مخنوقة وهموووووووووووووووووووووت
حاولى تهونو عليا اصلى هتجنن ..
ااااعااااااااااااااااااااااااااااااااااا
m
السلام عليكم ورحمة الله

ازيكم يا قمرات وحشتوني اوي عاملين ايه وكتاكيتكم يارب تكونوا كلكم بخير

ام حمودي معليش قدر الله وماشاء فعل بس تصدقي اني كنت عاوزة اقص لبيرو شعرها ومتردده معرفش ليه بعد ماقريت كلامك قررت اني مقصوش خالص اديكي افدتي حد متزعليش بقى ومتتنكديش بكرة يطول تاني ان شاء الله ويبقى احلى كمان من الاول
r
سالي يا قمر و لا يهمك يا بنتي ابن اختي برده حصله كدة بس بيطول تاني و زي الاول لا تقلقي..!! و علي فكرة الشعر لما بيتقص في الاول بس بيبان خشن كدة لكن شوية و الشعر هينزل لتحت و ينام تاني و هتلائية ناعم ان شاء الله متزعليش نفسك يا عبوطة انتي في ايه!!
ج
انا اخيرا جيت عملين ايه انوا والكتاكيت وحشتونى
ج
سمسمه حبيبتى وحشتنى جدا
ع
أم حموودى القمر;10232963:
السلام عليكم
ازيكم يا بنات وحشتونى
انا مضايقة اوى ومزاجى زى الزفت
حلقنا لمحمود وياريتنى ما عملت كده شكله اتغير خالص وشعره قصر انا نفسى يرجع هايش تانى زى الاول انا حاسة انى غبيه انى اخدت القرار ده ..
بعد القصة العسل اللى كانت بتنزل على وشه خلاص راحت وطبعا مش هتتطول بالطول اللى كانت عليه تانى وكمان مش عارفة ليه بعد ما اتقص مبقاش ناعم زى الاول هو كان ناعم اوى ماشاء الله دلوقتى حاساه بقه خشن ..
انا متعكننه اوى لدرجة انى بعيط جامد جدا
طبعا هتقولو انى هابلة بس والله بجد مخنوقة وهموووووووووووووووووووووت
حاولى تهونو عليا اصلى هتجنن ..
ااااعااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ليه يا سالي كده بس مزعلة نفسك للدرجة دي ليه خلااص الى حصل حصل
اصل نفس الموقف ده عملته اختي ومن يوميها بتندم لكن خلاص لا بيد راجعة
ان شاء الله حيطول ويرجع حلو زي ما سالي قالت هو ممكن ياخدفترة لكن ان شاء الله حتشفيه واد مسبسب وانت مش هابلة ولا اي حاجة انت ام
ودي مشاعر وغلبتك ولا يهمك حتتعودي على شكله بالتدريج
moneta;10233879:
السلام عليكم ورحمة الله

ازيكم يا قمرات وحشتوني اوي عاملين ايه وكتاكيتكم يارب تكونوا كلكم بخير

ام حمودي معليش قدر الله وماشاء فعل بس تصدقي اني كنت عاوزة اقص لبيرو شعرها ومتردده معرفش ليه بعد ماقريت كلامك قررت اني مقصوش خالص اديكي افدتي حد متزعليش بقى ومتتنكديش بكرة يطول تاني ان شاء الله ويبقى احلى كمان من الاول

مونيتا ازيك وازي بيار عاملين ايه ايه الغيبة دي
بيار شاغلة وقتك ربنا يخليهالك ورمضان كريم
ع
hend1979;10234209:
انا اخيرا جيت عملين ايه انوا والكتاكيت وحشتونى


hend1979;10234211:
سمسمه حبيبتى وحشتنى جدا

اااااايه يابنتي الغيبة دي من لقى جوزو نسى اصحابه
يا عم ياااااااااعم على الاجازة يارب تكون حلوة وقضيتو وقت جميل
انت وحشااااني كمان وحنى ازيها وماما وبابا واخواتك اخباركم ايه
رمضان كريم وكل عام وانتم بخير
ها جوزو رجع ولا لسة ماجز عندكم مش ناوية تشبطي وتيجي هنا
ج
الحمد الله يااسماء وانتى كمان وحشنى جدا ايوة ياستى جوزى رجع عندكم وبالنسبه للشبطان مش متهيقلى بقا اصل انا نزلت شغل جديد وكويس جدا اشتغلت فى الاكاديمية وبصراحة معنديس استعداد اسيبها عشان زياة شهر او اسبوعين انما استقرار فى قطر هو مش بيفكر فى كدة خالص
ع
صباح الخير ازيكم
t
ازيك يا هبه وازى ندى
ع
انا هنا ياهند اوعي تمشيييييي
ع
hend1979;10234721:
الحمد الله يااسماء وانتى كمان وحشنى جدا ايوة ياستى جوزى رجع عندكم وبالنسبه للشبطان مش متهيقلى بقا اصل انا نزلت شغل جديد وكويس جدا اشتغلت فى الاكاديمية وبصراحة معنديس استعداد اسيبها عشان زياة شهر او اسبوعين انما استقرار فى قطر هو مش بيفكر فى كدة خالص

مبروووووووووك الشغل ويارب دايما موفقة فيه
بس يعني انتم مرتاحين كده على الوضع ده
تشوفو بعض كل سنة شهر والبنت تتربى ازاي بس
معلش ده راااي انا لم كان جايلي شغل وجوزي قالي تعالي على طول طبعا
روووحت هو بيشتغل ايه هنا
ف
حد هنااااااااااااااااااااااااا
X