رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"
ب
02-09-2009 | 02:49 PM
انا هنا وهناك
ع
02-09-2009 | 02:53 PM
بصو انا رديت عليكم رد طووووويل
لكن النت عملها وفصل والرد راح
انا دلوقتي نازلة اشوف شقة ولم ارجع
حعيد الرد تااااني يالله سلام دعوااااااااااتكم
لكن النت عملها وفصل والرد راح
انا دلوقتي نازلة اشوف شقة ولم ارجع
حعيد الرد تااااني يالله سلام دعوااااااااااتكم
ف
02-09-2009 | 02:54 PM
أم عمرومنة;10213702:
بصو انا رديت عليكم رد طووووويل
لكن النت عملها وفصل والرد راح
انا دلوقتي نازلة اشوف شقة ولم ارجع
حعيد الرد تااااني يالله سلام دعوااااااااااتكم
فى رعاية الله:Zd_bye_3:
ع
02-09-2009 | 03:02 PM
سلام يا سمسم ويارب يكتبل اللي فيه الخير يا جميل
ف
02-09-2009 | 03:47 PM
ندىىىىىىىىىىىىىى
انتى هنا
انتى هنا
أ
02-09-2009 | 04:15 PM
أم عمرومنة;10210425:
ان شاء الله خير انا متفالالك خير وان شاء الله تسمعي الخبر الحلو الى مستنياه
وعقبال كل البنات وربنا يقويكم بقى على الحمل وتربية العفاريت بتوعكم
ههههههه :D
آمييييييييييييين
roslish;10212541:
و الله يا بنتي تئريبا كدة وحشني الموضوع بس انا عندي شعرة ساعة تروح و ساعة تيجي
ربنا يعملك اللي فيه الخير يا جميييل و بوسيلي اللولي و عندي مغص يا مي الله يسامحك :)
ربنا يديكى و ييسرلك الخير يا نهى
أم عمرومنة;10213702:
بصو انا رديت عليكم رد طووووويل
لكن النت عملها وفصل والرد راح
انا دلوقتي نازلة اشوف شقة ولم ارجع
حعيد الرد تااااني يالله سلام دعوااااااااااتكم
ربنا ييسرلك الخير يا سمسم يارب :)
ع
02-09-2009 | 08:36 PM
om_tota;10213560:
الحمد لله يا سالى احنا كويسين اويك وازاى محمود وجوزك
ماشى ولا يهمك شوفى يوم انزل فية انا وانتى وايمان
الحمد لله يا سمسمة والله امبارح اديقت لما جيت لقيتك كاتبلى كنت ف المطبخ والله انا ليا غيرة
وازاى عمر ومنة مبروك المدرسة اخبار النفسية اية؟
ربنا يقويك يا جميل وعمر ومنة الحمدلله بخير والنفسية تمام
فراشه فى بيتها;10213562:
ازيك يا ام عمر وازى عمر ومنه
الحمدلله تمام انت العصفورة الى عندك عاملة ايه
ازيك يا مها بتول عامله معاكى اييييه دلوقتى
hoba555;10213580:
يارب هيكرمك ان شاء الله
هو في مدارس مصريه وقطريه كمان جديده دي
آآآآآآآآآمين يارب في كل حاجة امريكي بريطاني هندي باكستاني فرنسي
مصري اردني لبناني كله في قطري حكومي ومستقل زي الخاص
انا مدخلاه مصرية لغات خاصة وفي العادي هنا برضه بس باباه حبذ انه يكون في محيط كله مصري رغم ان انا كنت عايزة غير كده علشان الكنة بتاعة الانجليزي
om_tota;10213592:
انتى عايزة تنقلى لية يااسماء
ياسمين ازيك وازاى البنات والنونو وقولتلهم ولا لسة
بطة الحمد لله بتول كويسة ربنا يهديها ادعولهاااااااااااااااا
عايزة انقل لان انا واخدة جزء من فيلا وكل الى معايا لبانيين رجالة وجارتي
الى كانت جانبي مشيت وكمان الشقة بدات يدهور حالها والبياض بيقع
والنمل هايج من عدم نظافة الفيلا وكمان سعرها غالى على مافيش
وربنا ييسر ونلاقي حاجة كويسة وقريبة من مدرسة عمر
ع
02-09-2009 | 08:38 PM
فراشه فى بيتها;10213706:
فى رعاية الله:Zd_bye_3:
في حفظ الله يا فطومة ملحقتش اتكلم معاك وبوسيلي عصفورتك ريم
hoba555;10213737:
سلام يا سمسم ويارب يكتبل اللي فيه الخير يا جميل
يسمع منك ربنا يا هوبا
أجمل ايام العمر;10214059:
آمييييييييييييين
ربنا يديكى و ييسرلك الخير يا نهى
ربنا ييسرلك الخير يا سمسم يارب :)
ربنا يكرمك يا هدهد ويخليك ليه ويارب تقومي بالسلامة وبلبلة تنور الدنيا
&
02-09-2009 | 10:22 PM
ماشاء الله ايه السكر ده يامى عبد الله كبر ماشاء الله
ربنا يحفظه ويبارك فيه عقبال ماتخاويه يارب......
ربنا يحفظه ويبارك فيه عقبال ماتخاويه يارب......
أ
02-09-2009 | 10:40 PM
ربنا يكرمك يا قمر :)
أول صورة ثابتة أعرف أصورها له من فترة طويلة :)
أول صورة ثابتة أعرف أصورها له من فترة طويلة :)
ع
03-09-2009 | 01:51 AM
ماشاء الله تبارك الله ابو ضحكة جنااااااااااااااان زي العسل
وماليش دعوة مشفتش الصورة انا عايزاها على الخااااص بقى
وماليش دعوة مشفتش الصورة انا عايزاها على الخااااص بقى
ب
03-09-2009 | 02:31 AM
ازيك ياام عمر
ربنا يكتبلك اللى فية الخير يااااااارب
ربنا يكتبلك اللى فية الخير يااااااارب
L
03-09-2009 | 02:56 AM
فى حد هنا
ع
03-09-2009 | 03:12 AM
http://forums.3roos.com/t248279-40.html#post10217282
بصو يا بنات على الموضوع ده يمكن يفيدكم
انا جطيته برضه في الموضوع بتاعي وفي شوية روابط نزلت في موضوعي حححلوة
بجد ادخلو وشفوها
بصو يا بنات على الموضوع ده يمكن يفيدكم
انا جطيته برضه في الموضوع بتاعي وفي شوية روابط نزلت في موضوعي حححلوة
بجد ادخلو وشفوها
ع
03-09-2009 | 03:13 AM
ساااااااااااااااااااااالي ازيك يا قمراية وازي حمووودي
ع
03-09-2009 | 03:18 AM
سالي انت محتفظة بالوصفات الى اخدناها
والموضوع اصلا فين انا الوصفات راحت مني
لو عندك ابعتيهالى او قليلي على رابط الموضوع
والموضوع اصلا فين انا الوصفات راحت مني
لو عندك ابعتيهالى او قليلي على رابط الموضوع
ع
03-09-2009 | 03:23 AM
طب ياسالي شكلك مش موجودة قدام الجهاز او بتقري الى فات
المهم ابقي سبيلي الرابط او ابعتيلي الوصفات
انا حقوووووووووم انااااااااااااااااام
تصبحو على خيرررررررررر
المهم ابقي سبيلي الرابط او ابعتيلي الوصفات
انا حقوووووووووم انااااااااااااااااام
تصبحو على خيرررررررررر
ب
03-09-2009 | 03:36 AM
امممممممممم عمرررر
ملحقتكيش
وانتى من اهلة يا حببتى الله يعينك
ملحقتكيش
وانتى من اهلة يا حببتى الله يعينك
ب
03-09-2009 | 03:37 AM
اللينك مش بيفتح ياام عمر
أ
03-09-2009 | 03:40 AM
أم عمرومنة;10216760:
ماشاء الله تبارك الله ابو ضحكة جنااااااااااااااان زي العسل
وماليش دعوة مشفتش الصورة انا عايزاها على الخااااص بقى
حالا يا قمر ابعت لك الرابط هي الصورة اللي في التوقيع :)