رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"

"أم حمودى وفلة" 21-08-2009 1,289 رد 58,718 مشاهدة
&
ازيك يامها اخبارك ايه
معلش امبارح كنا معزومين فمعرفتش اكلمك ونزلت بعد ما كلمتينى على طول
ازيك وازى توتا؟
ف
ازيك يا هوبا انتى وندى

وازيك يا سالى انتى ومها
ع
أم حموودى القمر;10213492:
يارب ياهوبا ربنا يهديه
انتى اخبارك ايه وازى ندى؟
ام عمر انا كمان عاوزة انضف بس مفيش وقت خالص من محمود
هابقى اجيب واحدة تنضف على العيد بقه

والله يا بنتي من ساعة ما جيت من السفر وانا شغالة ومش عارفة اخلص
والواحد برضه محتار يفضي حاجته كلها ولا حينقل اهو ربنا يسهل
وكل تنفيضت عيد وانت طيبة
om_tota;10213496:
السلام عليكم

ازيكو كلكووووووووو
وازاى عياللللللللللكو

سالللللللللللللللللى انا مش عندى حماتى النهاردة انا ف شقتى

ازيك يا مها عاملة ايه والبنوتين الحلوين
كنت فين امبارح سايبة الجهاز مفتوح وبتعملي ايه
hoba555;10213501:
يارب يا سمسمه وان شاء الله تلاقي شقه كويسه وتجيبي عربيه كمان وتشحني العيال فيها وتنطلقي ههههه
بس المدارس بدات بدي عندك السعوديه عيال اخوجوزي هبدو في 15 شوال

احنا بنبدا قبل السعودية علشان هنا بيعملو حساب الاجازات
ومش كل المدارس بدات مافيش غير المصرية بتاعتنا
ويسمع منك ربنا تبقى شقة وعربية يا سلاااااااااااااام احمدك يارب
ياسمين100 100;10213502:
ربنا يكرمكوا ياسماء بشقة عن قريب

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمين
فراشه فى بيتها;10213504:
السلام عليكنننننننننننننننننننن

ازيك يا فطومة رمضان كريم وعليكم السلام ورحمته وبركاته
ب
عليكم السلام يا بطة
&
بطتى ازيك وازى ريماااااا؟؟
وحشتينى جدا
ب
الحمد لله يا سالى احنا كويسين اويك وازاى محمود وجوزك

ماشى ولا يهمك شوفى يوم انزل فية انا وانتى وايمان





الحمد لله يا سمسمة والله امبارح اديقت لما جيت لقيتك كاتبلى كنت ف المطبخ والله انا ليا غيرة
وازاى عمر ومنة مبروك المدرسة اخبار النفسية اية؟
ف
ازيك يا ام عمر وازى عمر ومنه


ازيك يا مها بتول عامله معاكى اييييه دلوقتى
ف
أم حموودى القمر;10213550:
بطتى ازيك وازى ريماااااا؟؟
وحشتينى جدا



ازيك يا سلولتى انا وريم بخير الحمد لله

بقالى كتير ما شوفتكيش قصدى ما كلمتكيش:)
ع
يارب هيكرمك ان شاء الله
هو في مدارس مصريه وقطريه كمان جديده دي
ب
انتى عايزة تنقلى لية يااسماء

ياسمين ازيك وازاى البنات والنونو وقولتلهم ولا لسة


بطة الحمد لله بتول كويسة ربنا يهديها ادعولهاااااااااااااااا
ب
وانجلزية كمان يا هبة
والباقية تاتى
ع
اه اللي هي انترناشونال الانحلسش والالماني والامريكي
بنت خالتي كانت في الامريكي
بس اول مره اعرف في مدارس مصريه في قطر
&
فراشه فى بيتها;10213573:
ازيك يا سلولتى انا وريم بخير الحمد لله

بقالى كتير ما شوفتكيش قصدى ما كلمتكيش:)


معلش بقه انتى عارفه رمضان وقته ضيق ومش بلحق اقعد خالص وغالبا بنكون معزومين فمش ببقى فى البيت اصلا
بطتى ابعتيلى رقمك على الخاص وانا هاكلمك ياقمر
ف
om_tota;10213592:
انتى عايزة تنقلى لية يااسماء

ياسمين ازيك وازاى البنات والنونو وقولتلهم ولا لسة


بطة الحمد لله بتول كويسة ربنا يهديها ادعولهاااااااااااااااا


ربنا يهديهالك يارب
ب
يتصفح الموضوع حالياً: 2 (2 عضو و 0 ضيف) ‏om_tota, ‏hoba555

كلة قام يجرى

طب سلالالالالالالالالالالالام
ع
مين هنا ومين مش هنا
ف
انا هنااااااااااااا:D
ف
سالى انتى رنتيلى
&
ام عمر انا هنا
بطة ايوة انا رنيت عليكى وهكلمك بس حمودى نام على ايدى علشان اخد تطعيم النهاردة هنيمه واقوم اكلمك من بره الاوضه.
ف
أم حموودى القمر;10213673:
ام عمر انا هنا
بطة ايوة انا رنيت عليكى وهكلمك بس حمودى نام على ايدى علشان اخد تطعيم النهاردة هنيمه واقوم اكلمك من بره الاوضه.



ما شاء الله ربنا يحفظهولك عنده قد ايه دلوقتى يا سالى
X