رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"

"أم حمودى وفلة" 21-08-2009 1,289 رد 58,718 مشاهدة
أ
مرة واحدة فرقت في يوم أو اتنين بس عمرها ما اتأخرت بمعنى اتأخرت الحمد لله
ع
أمةالله;10209834:
لسة والله يا أسماء

قررت أحلل دم علطول بس مستنية شوية وإن شاء الله خير

ان شاء الله خير انا متفالالك خير وان شاء الله تسمعي الخبر الحلو الى مستنياه
وعقبال كل البنات وربنا يقويكم بقى على الحمل وتربية العفاريت بتوعكم
ههههههه :D
smamedo;10209908:
السلام عليكم
ازايكم يا امهات عملين ايه
انتم فيييييين وحشنى جدا جدا

ازيك يا شدى وازي ىدم انت وحشانا اكتر عاملة ايه واخبار صحتك
أجمل ايام العمر;10210044:
انا تمام يا سمسم و بلبل بخير الحمد لله وا لحر مش حاسة بيه الحمد لله عايشة فى التكييييييييييييف

بس اللى تاعبنى بجد حاجة محجرة تحت صدرى و احساسى انها البوبو بتاعة البت لولى بس واجعانى قووووووووووووووووووووووووووووووووووى

طب الحمدلله ربنا رحمك من الحر بارك الله في التكييف واصحابه
بالنسبة لبلبلة فهى تتكور زي ماهى عايزة مش منطقتها هههههههه
معلش الببيهات كتير كده بيتكورو تحت الصدر لم الواحد بيكون مش عارف ياخد نفسه
ولا عارف ينام استحملي بقى الشهور القادمة واكيد هى حتغير من وضعها




هى كان معادها امتى يا مى ...؟؟؟





و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته

ازيك يا شدى ..؟؟

اخبار آدم و رمضان معاكى ايه ....؟؟؟
ع
تصبحو على خير علشان بدا الادب
لازم انام علشان اصحى مع عمر بدري
ع
يااااااااااااااااااا خرابي من امبارح محدش دخل
دا النوم قاتلكم للدرجة دي يارب يكون الوقت في طاعة
طب مش ححرم نفسي طبعا من ساعات النوم الحلوة
لغاية ما عمر يرجع اروح افتري ههههههههههه
خضتيني يا مونة الصبح افتكرت المستر بتاعه جاه وانا لسة مخلصتش
ايه الى مصحيك لحد دلوقتي مودية معاذ على فين ؟؟؟
r
أجمل ايام العمر;10209212:
عايزة تحملى ...؟؟؟ غرييييييييييييبة :eek:






سلامتك يا هوبا خير مالك يا قمرة ...؟؟





انا الحمد لله يا شهيدة و لولى بخير الحمد لله و بتلعب كورة و ماتشات بس يا حبيبتى حاسة المكان ضاق عليها و بقت مزنوقة و مضايقة عشانها قوى :ss:





آميييييييييييييييييين يا سمسم





هههههههههههه

وانتى بجد نفسك تخلفى تانى ...؟؟:)


و الله يا بنتي تئريبا كدة وحشني الموضوع بس انا عندي شعرة ساعة تروح و ساعة تيجي

أمةالله;10209834:
لسة والله يا أسماء

قررت أحلل دم علطول بس مستنية شوية وإن شاء الله خير


ربنا يعملك اللي فيه الخير يا جميييل و بوسيلي اللولي و عندي مغص يا مي الله يسامحك :)
ع
صباح الخيييييييير
ازيكم
سمسمه ربنا يكرمك علي الدعوه دي يارب ويتقبل ان شاء الله
ويباركلم في اولادك ويوفق جوزك في شغله ياارب
شهيده ازيك معلش الاطفال فعلا بيخلو الواحدولا عراف يصلي ولا يقرا قران ولا يعمل حاجه
واهه بنعمل علي ادما نقدر وربنا يتقبل يارب
r
صباح الخير يا هبة ازيك...انا كمان بجد و الله مقصرة جدااا و سبحان الله مش من سلمي لان و الله ربنا هاديهالي الايام دي و يا رب يديها نعمة علينا ...بس معرفش في ايه لا بقرا قران و لا قيام ليل! معرفش ايه اللي حصلي الايام دي...مش حاسة باي فرحة لرمضان خاااالص و لا حاسة برمضان اصلا:( ادعولي ربنا يهديني و الله انا بفضل ادعي ان ربنا يعيني علي نفسي لان كدة انا خسرانة كتيييير
ع
ربا يهديكيي يا نهي لا حاولي ولو بسيط بس متفوتيش الشهر ده هتندمي
يعني ابداي بالتدريج ودخلي نفسك في مود البرامج الدينيه هتلاقي نفسك وحدك اتشديتي
والله يا بنيت بجد فعلا لما تنامي مرتاحه وقرايه قران ومصليه احساس تاني بجد
مش بندعي نقول اللهم اذيقنا حلاوه الايمان والله فعلا الاحساس ده جميييييل
وهو ممكن تكوني متلخبطه عشان اول رمضان يعدي عليكي وانتي متجوزه وفي مكان تاني بس حاولي ومش هتندمي
r
و الله يا هبة ده تاني رمضان يعدي علية و انا متجوزة و السنة اللي فاتت كنت عادي زي كل سنة السنة مع اني كنت في اول حملي و مهدودة! السنة دي بئة معرفش في ايه! سبحان الله بجد مش عارفة يمكن علشان انا مصمتش اول رمضان مثلا و لا علشان لوحدي طول النهار؟! و بعدين الفطار في المعتقل هنا مش حلو خاااااااالص فين العزومات و ماما بابا:( الحمد لله علي كل حال...انتي اخبارك ايه؟مالك صحيح امبارح؟
ع
الحمد لله يا نهي
كنت مخنوقه بصراحه اكتر من سبب
جوزي اتصل بيا قبل الفطار وعكنن عليه بكلامه اللي بينقط عسل
ا
ازيكم يا بنات
كل سنه وانتم طيبين

انا مبأتش اعرف ادخل خاليص من البيت لان جمزه مجنني خالص
بقي شقي اوي اوي

انتم واحشني موت موت
ي
tobe;10207207:
بنات انا حامل عقبالكم كلكم تااااااااااااانى هههههههه

الف الف مبروك ياتوبى ربنا يكملك حملك على خير ويرزقك الذرية الصالحة.
UM Hamzaa;10213298:
ازيكم يا بنات
كل سنه وانتم طيبين

انا مبأتش اعرف ادخل خاليص من البيت لان جمزه مجنني خالص
بقي شقي اوي اوي

انتم واحشني موت موت


ام حمزة ازيك بجد مفتقدينك جدا واخبار حمزة السكرة ايه
&
السلام عليكم
ياسمين وهوبا ازيكم عاملين ايه؟
ي
احنا تمام الحمد الله ازيك انتى يا سالى ازيك ياقمر وازى حمودى انتظم فى النوم فى رمضان
ع
السلااااااااااااام عليكم ورحمته وبركاته
اززززززيكم يا ممهات وازي الكتاكيت الحلووين
ي
اسماااااااااء ازيك وازى الكتاكيت عمر ومنة مبروك دخول عمر المدرسة وياترى فرحان
ع
ازيك يا ياسمينا احنا بخير الحمدلله
انت ازيك وازي الحمل معاك البرشام كويس معاك
عمر طبعا فرحان بس الصبح اجارك الله مش عايز يصحى
&
لا والله يا ياسمين زى ماهو انا خلاص رميت طوبته الولد ده
ربنا يهديه والله انا يعتبر مش بنام خالص بالليل
اخبار البنات ايه وازى البامبينو؟؟
ع
سااااااااااااالي ازيك يا قمراية عاملة اايه
حمودي ازيه واخبار الاهل ايه
ع
ياختي عسلة يا ناس صورته حلوة قوي وهو في المشاية
ربنا يهديهولك يا سالي يارب ويظبط نوم علشانه في الاول
وعلشانك انت كمان
X