ازييكم ..ام معاذ حمدلله على سلامتك وعلى سلامة البراء اسمه حلو ماشاء الله ربنا يباركلك فيه يارب يجعله قرة عين ليكم
مي..لا انا مطعمتش محمد ولا جرعه من الhib وسألت الدكتور قالي عادي ممكن ياخدها بعد الست شهور بس انا مش مقتنعه خايفه يكون بيقول كده عشان اطعمه وخلاص اصلي بطعمه عند الدكتور ..فانا هاحاول اكلم دكتور مدحت الزيات في برنامج دعاء النهارده واسأله
شهوووده ..انا تمام ومحمد كويس الحمدلله وانا عجبتني فكرة اننا ننزل صور لبس العيد بتاعهم وهبقى انزلها النهارده ان شاء الله
رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"
h
15-09-2009 | 01:39 PM
ش
15-09-2009 | 01:50 PM
أم عمرومنة;10269013:
انا هناااااااااااااااااا
وحمشي على طووووول
ازيك يا سالي وحمودي ازيه
فطومة ازيك وازي ريم
شهودة خسارة ملحقتكيش انت ومونة
فينك يا سمسمة
واحشانى اوى
اخبار عمر ومنة ايه؟
أم حموودى القمر;10269024:
انا هاقوم اعمل الملوخية وهرجع على طول ان شاء الله
احنا برضو كنا بناكل ملوخيه امبارح
أم عمرومنة;10269043:
اهلا يا ام حمودي رسمي بقى زي ما بتعمليني هههههه
يارب يتقبل مننا ومنكم وان شاء الله الدعاء شامل
احنا الحمدلله رب العالمين بخير وتقبل الله منك الدعاء والله محتاجينوه قوي اليومين دول
ربنا يكرمنا ويسهلها علينا يارب في الايام المفترجة دي اجعلنا مخرج
انت عاملة ايه وريم ازيها معاك
خير يا سمسمة مالك يا حبيبتى؟
UMM MOAZ;10270493:
السلام عليكم يا قمرات عقبالكم كلكم انا الحمد لله ولدت و جبت........ .البراء........النهارده الساعه واحده الا ربع الظهر.........و الحمد لله الولادة طبيعي
ماشاء الله لا قوة الا بالله
الف الف مبرووووووووووووك
بورك لك في الموهوب وشكرت الواهب ورزقت بره وبلغ اشده
وحمد لله على سلامتك يا حنونه
moneta;10271215:
السلام عليكم
ازيكم يا مهمهات
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
واحشانا يا مونيتا
اخبار بيرو ايه؟
UM Hamzaa;10272865:
السلام عليكم
ازيكم واخشني مووووت
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
انتى واحشانا اكت ريا اميرة
اخبار حمزة ايه؟
ش
15-09-2009 | 01:51 PM
هوبي ورشروش وايمان ومى وسالي
واحشنى جدا معلش هقوم وارجع ارد وارغى معاكم وقت تانى
واحشنى جدا معلش هقوم وارجع ارد وارغى معاكم وقت تانى
أ
15-09-2009 | 03:30 PM
سبحان الله يا بنات
الأيام بتجري بسرعة
أنا لسة فاكرة أيام ما أطفالكم ابتدوا يمشوا ويلعبوا وأنا لسة والدة واقول عبدالله مش بيعمل حاجة
وفاكرة أيام ما عمر ومعاذ كملوا سنة
وفاكرة أيام ما سجى كانت مستنية نتيجة التحليل بتاع الحمل وقعدنا نتكلم على عدد الأطفال والفروق بينهم
بجد عندي ذكريات كتير أوي معاكم ربنا ما يحرمنا من بعض أبدا يا رب
وبنات القاهرة أنا بجد نفسي علاقتنا تبقى مباشرة أكتر من كده بجد
إللي تحب يا ريت نتبادل أرقام تليفوناتنا الأرضية ونبقى نكلم بعض دايما يمكن ربنا ييسر لنا مرة ونعرف نتقابل :)
الأيام بتجري بسرعة
أنا لسة فاكرة أيام ما أطفالكم ابتدوا يمشوا ويلعبوا وأنا لسة والدة واقول عبدالله مش بيعمل حاجة
وفاكرة أيام ما عمر ومعاذ كملوا سنة
وفاكرة أيام ما سجى كانت مستنية نتيجة التحليل بتاع الحمل وقعدنا نتكلم على عدد الأطفال والفروق بينهم
بجد عندي ذكريات كتير أوي معاكم ربنا ما يحرمنا من بعض أبدا يا رب
وبنات القاهرة أنا بجد نفسي علاقتنا تبقى مباشرة أكتر من كده بجد
إللي تحب يا ريت نتبادل أرقام تليفوناتنا الأرضية ونبقى نكلم بعض دايما يمكن ربنا ييسر لنا مرة ونعرف نتقابل :)
h
15-09-2009 | 09:16 PM
على فكرة يامي انا كلمت دكتور مدحت الزيات هاى الhib وقالي ان مفيش مشاكل اديلهوله لحد 9 شهور وفي جرعه منشطه على سنه ونص او سنه وشهرين مشفاكره ..انا حبيت بس اعرفك رأيه ياقمر
انا هانزل لبس العيد في المشاركة الجايه وقولولي رأيكم يابنات
انا هانزل لبس العيد في المشاركة الجايه وقولولي رأيكم يابنات
h
15-09-2009 | 09:24 PM
ع
15-09-2009 | 09:36 PM
ما شاء الله ي هوبي كلهم حلوين
وانا اري تلبسيه الطقم الاخير انا بموت في اللون الاصفر والرمادي في بعض
والطقم الاول برده حلو والله بس التاني فرايحي شويه ينفع للعيد اكتر
وانا اري تلبسيه الطقم الاخير انا بموت في اللون الاصفر والرمادي في بعض
والطقم الاول برده حلو والله بس التاني فرايحي شويه ينفع للعيد اكتر
h
15-09-2009 | 09:40 PM
هوبا ازيك ياقمر ..انا برضه حسيت بكده وكمان لان الجو برضه مش برد للدرجه والطقم الاولاني خريفي كده او اتقل شويه من الخريفي ..انا قريت انك جبتي فستان ندوده نزلي صورته لو ينفع ..ومتقلقيش من موضوع انه مش نافع عليه البنطلون ..انتي ممكن تلبسيها الشرابات الكيلون اللي بتبقى بيضا مخرمه كده مش عارفه تعرفيها وللا لا ..هيبقى شكلها عسول ..او تيجيبلها اي بدي على البنطلون او توينز ..او تلبسيها الفستان منغير حاجه تحتيه برضه هيبقى حلو
ع
15-09-2009 | 09:46 PM
ان شاء الله هحاول انزله اصل موبايه الكاميرا بتاعته وحشه خرده اصلا
هاخد موبايل اخويا وانزله
اصلا والله يا هبه مش عجبني اوي تقدري تقولي احسن الوحشين
وانا هلبسهولها علي كده وخلاص اصلا الشتا داخل مش هتاخد فيه غير لبسه واحده
هاخد موبايل اخويا وانزله
اصلا والله يا هبه مش عجبني اوي تقدري تقولي احسن الوحشين
وانا هلبسهولها علي كده وخلاص اصلا الشتا داخل مش هتاخد فيه غير لبسه واحده
&
15-09-2009 | 10:10 PM
هوبى ماشاء الله لبس محمد عسل وانا برضه رأيى ان الطقم التانى احسن وكمان الجو لسه حر
بتقولى البيجامة سعرها معقول بكام يعنى؟؟
عسولة اوى وطعمة موت
بتقولى البيجامة سعرها معقول بكام يعنى؟؟
عسولة اوى وطعمة موت
&
15-09-2009 | 10:12 PM
انا هنزلك صور لبس محمود بس ثوانى كده على ما انزله واصغره.
&
15-09-2009 | 10:22 PM
بصى ياهبة الصورة دى كانت على الجهاز اصلا
بس انا اشتريت طقم تانى من نكست بس لسه هصوره وانزله
بس انا اشتريت طقم تانى من نكست بس لسه هصوره وانزله
&
15-09-2009 | 10:42 PM
معلش التصوير وحش لانه بالموبايل
دى صورة الطقم كامل
ودى صورة مبينة البنتاكور بيتلم من تحت حركة يعنى

ودى صورة للكوتشى
دى صورة الطقم كامل
ودى صورة مبينة البنتاكور بيتلم من تحت حركة يعنى

ودى صورة للكوتشى
أ
15-09-2009 | 10:42 PM
شهيدة;10267403:
السلام عليكم
وحشتووووونى جدا
المنتدى كان واقع والحمد لله اخيرا رجع
ازيكم كلكم واحشنى جدا
انا جوزى بقاله اسبوع تعبان وعنده دور برد محترم واوقات بشك انها انفلونزا الخنازير
مع ان المشكله في زوره بس قلبت برشح
وحاليا انا نفسيتى في الارض والموضوع مش اليومين دول بس لا دا بقاله اكتر من شهر والوضع من سيء لاسوء
دعواتكم
رمضان راح عليا وانا حزينة جدا
ربنا يفك كربك و يزيح همك يارب
شهيدة;10267411:
طبعا كالعادة محدش موجود ارغي معاه
طيب انا كنت جبت هدوم العيد لعمر من قبل رمضان بس جبتها صيفي هوا المفروض اجيبها شتوى ولا ايه؟
كمان دعواتكم لاختى المفروض العقد بتاعها " كتب الكتاب " بعد العيد بس العريس لسه مش عارف موقفه من التجنيد
الف مبروك
بارك الله لهما و بارك عليهما و جمع بينهما فى خير باذن الله
عقبال ما تفرحى بعمر يارب
شهيدة;10268758:
فاضل هدى
يا هدى اويك وازى بلبله ؟ ها بقيتى في الكام؟
الحمد لله بخير
اان الحمد لله فى اخر اسبوع فى السابع
*Om Mo3az*;10268774:
السلام عليكم
ازيكوووووووووووو وحشتوني اوي ومفتقداكو جدااااااااااااا
انا ومعاذ بخير الحمدلله ومعاذ اتطعم انهرده ااااااااااخر تطعيم وطبعا بهدلنا وماكنش راضي ياخد الحقنة وقعد يصوت جامد جدا ويرفص برجله وكنت خايفة عليه اوي احسن لاقدر الله الحقنة تتكسر ولا حاجة من كتر ماهو عمال يرفص والممرضة مش عارفة تدي له الحقنة بس الحمدلله عدى على خير
ودلوقتي بقى كل ما يمشي يقوم رافع لي رجله ويعيط بفضل ادلكهاله بس مش عارف يمشي خالص يا حبيبي وبيعرج وهو ماشي ومش عارفة اعمل له ايه وطبعا مش راضي يقعد عمال يلعب وكل شوية يعيط من رجله وصعبان عليا اوي
بس كده هي دي اخر اخبارنا
انتو بقى ايه اخباركو
صحيح كل سنة وانتو طيبين العيد خلاص كلها كام يوم
الف سلامة على معاذ
و الحمد لله انه خلص تطعيمات على خير يارب
hoobie;10274136:
ازييكم ..ام معاذ حمدلله على سلامتك وعلى سلامة البراء اسمه حلو ماشاء الله ربنا يباركلك فيه يارب يجعله قرة عين ليكم
مي..لا انا مطعمتش محمد ولا جرعه من الhib وسألت الدكتور قالي عادي ممكن ياخدها بعد الست شهور بس انا مش مقتنعه خايفه يكون بيقول كده عشان اطعمه وخلاص اصلي بطعمه عند الدكتور ..فانا هاحاول اكلم دكتور مدحت الزيات في برنامج دعاء النهارده واسأله
شهوووده ..انا تمام ومحمد كويس الحمدلله وانا عجبتني فكرة اننا ننزل صور لبس العيد بتاعهم وهبقى انزلها النهارده ان شاء الله
انا سمعت صوتك النهاردة يا هوبى مع مدخت الزيات و اول ما اتكلمتى قلت دى هوبى امى قالتلى انتى اتجننتى خلااااااااااااااااااااااص
hoobie;10275623:
على فكرة يامي انا كلمت دكتور مدحت الزيات هاى الhib وقالي ان مفيش مشاكل اديلهوله لحد 9 شهور وفي جرعه منشطه على سنه ونص او سنه وشهرين مشفاكره ..انا حبيت بس اعرفك رأيه ياقمر
انا هانزل لبس العيد في المشاركة الجايه وقولولي رأيكم يابنات
ماهو اانا سمعتك :D
لما دعاء قالتله ايه التطعيم ده قاللها مش موجود فى الصحة :D
hoobie;10275657:
ده الطقم الشتوي اللي جبته بس غالبا مش هلبسهوله هاجيب منه المقاس الاكبر والبسه حاجه تانيه هاشوف يعني
ودي بيجامه لقيتها سعرها معقول
و ده كاب عشان الشمس لما بنزلبيه بتسخن راسه اوي
وده بقى الطقم اللي محتاره بينه وبين الشتوي
ما شاء االله تبارك الله اللبس حلو قوى يا هوبى
بس الطقم التانى احسن فى العيد لانه مش هينفع بعد كدة لكن اللى انتى جايباه من لفلى يتسنى شوية
و جبتى البيجامة بكام ...؟؟؟
أم حموودى القمر;10275849:
انا هنزلك صور لبس محمود بس ثوانى كده على ما انزله واصغره.
مستنية اشوفها :D
أ
15-09-2009 | 10:44 PM
أم حموودى القمر;10275967:
معلش التصوير وحش لانه بالموبايل
دى صورة الطقم كامل
ودى صورة مبينة البنتاكور بيتلم من تحت حركة يعنى
ودى صورة للكوتشى
ما شاء الله حلو قوووووووووووى و التصوير حلو
بس البنتاكور احلى من غير ما تعمللى الرباط وهو سايب احلى و اشيك :D
&
15-09-2009 | 10:44 PM
التصوير ظالم اللبس شوية البنتاكور لونه فاتح مش زى ما هو باين كده
&
15-09-2009 | 10:48 PM
ربنايخليكى ياهدى انا برضه قلت هسيبه مش هلمه لانه اشيك وهو نازل على الشوز كده شكله جميل..
ع
15-09-2009 | 10:53 PM
ما شاء الله يا سالي حلو اوي الطقم
والشوز وكله ما شاء الله يتهني بيه يا رب
والشوز وكله ما شاء الله يتهني بيه يا رب
r
16-09-2009 | 12:06 AM
أم حموودى القمر;10275967:
معلش التصوير وحش لانه بالموبايل
دى صورة الطقم كامل
ودى صورة مبينة البنتاكور بيتلم من تحت حركة يعنى
ودى صورة للكوتشى
ماشاء الله لاقوة الا بالله .. جميلين اوى يدوبهم فى عرق العافية وعقبال بدلة الفرح يارب
r
16-09-2009 | 12:08 AM
بصوا يا امهات انا مش حغلس عليكم انا حسال سؤال واطلع على طول
عايزة اعرف ايه هو نوع اللبن المناسب للبيبى اول مايتولد ؟
مين رضعت صناعى اول ما البيبى اتولد وارتاحت على نوع معين
فى انتظاركم ياقمرات ويارب تفيدونى
عايزة اعرف ايه هو نوع اللبن المناسب للبيبى اول مايتولد ؟
مين رضعت صناعى اول ما البيبى اتولد وارتاحت على نوع معين
فى انتظاركم ياقمرات ويارب تفيدونى


