رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"

"أم حمودى وفلة" 21-08-2009 1,289 رد 58,718 مشاهدة
&
اهلا يا ام عمر ربنا يتقبل صيامنا وصيامكم وابقى ادعيلنا ساعة الفطار بقه..
ف
ازيك يا سمسمه وازى الكتاكيت
&
اهلا يا بطوطة انتى وحشانى اكتر
ازى ريما؟ عاملة ايه؟
&
انا هاقوم اعمل الملوخية وهرجع على طول ان شاء الله
ف
بخير يا سالى الحمد لله

عملتى الفطار ولا لسه

أم عمر ... ربنا يفك كربكم ويعدي الأسابيع الجاية على خير وييسر لزوجك في شغله كل خير
&
اه يابطة الفراخ على النار وهاقوم اعمل الملوخية اهه والرز بعمله على 5 وربع كده
بنات نهى ام سلمى بقالها كتير مادخلتش محدش يعرف عنها حاجة؟
ع
أم حموودى القمر;10269018:
اهلا يا ام عمر ربنا يتقبل صيامنا وصيامكم وابقى ادعيلنا ساعة الفطار بقه..

اهلا يا ام حمودي رسمي بقى زي ما بتعمليني هههههه
يارب يتقبل مننا ومنكم وان شاء الله الدعاء شامل
فراشه فى بيتها;10269019:
ازيك يا سمسمه وازى الكتاكيت


فراشه فى بيتها;10269026:
بخير يا سالى الحمد لله

عملتى الفطار ولا لسه

أم عمر ... ربنا يفك كربكم ويعدي الأسابيع الجاية على خير وييسر لزوجك في شغله كل خير

احنا الحمدلله رب العالمين بخير وتقبل الله منك الدعاء والله محتاجينوه قوي اليومين دول
ربنا يكرمنا ويسهلها علينا يارب في الايام المفترجة دي اجعلنا مخرج
انت عاملة ايه وريم ازيها معاك
ب
ع
انا حقوم بقى اخلص
اشوفكم على خير
وربنا يطمنا على نهى ورعشة قلب
ع
احلى عراقية;10269048:




وانت بخير حبيبتي واهل العراق كلهم بخير
وان شاء الله ربنا يصلح حالكم ويجعلها ايام مفترجة عليكم :)
ف
بنات انا هاقوم ابص على الاكل سريع واجى
M
السلام عليكم يا قمرات عقبالكم كلكم انا الحمد لله ولدت و جبت........ .البراء........النهارده الساعه واحده الا ربع الظهر.........و الحمد لله الولادة طبيعي
أ
ما شاء الله لا قوة إلا بالله

اللهم بارك يا رب

بورك الموهوب وشكرت الوهاب وبلغ أشده ورزقت بره
ر
سلامو عليكوووووووووووووووووووووووو
&
UMM MOAZ;10270493:
السلام عليكم يا قمرات عقبالكم كلكم انا الحمد لله ولدت و جبت........ .البراء........النهارده الساعه واحده الا ربع الظهر.........و الحمد لله الولادة طبيعي


مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااارك ياسجى والف حمدا لله على السلامة
ربنا يباركلك فيه ويجعله قرة عين ليكى هو ومعاذ هو انتى مش كنتى هتسمى صهيب؟
بس برضه البراء اسم جميل ماشاء الله..
((بارك الله لكم فى الموهوب وشكرتم الواهب ورزقتم بره وبلغ اشده))
m
السلام عليكم

ازيكم يا مهمهات
m
ماشاء الله لاقوة الا بالله الف مبروك يا ام معاذ ولا نقول ام البراء بقى ربنا يباركلك فيهم يارب والف حمد لله على سلامتك
ا
الف مبروك ياسجى ربناي باركلك فية ويكون ولد صالح باذن الله
ا
السلام عليكم

ازيكم واخشني مووووت
E
شهيدة;10268856:
هتوحشينا يا جودى

انا برضو بحب الطبخ بس المطبخ عندى حر موووووووووووووت ده غير عمر
عمر بقا بيستغل البابين بتوع المطبخ ويفضل يطلع من ناحية ويرجع من التانيه ولازم اقله في كل مرة بخ

هههههههههههههههههههههه عسل
ساعات معاذ يعمل معايا كده برضو لما بيزهقني

شهيدة;10268866:
حتى انت يا بروطس
على فكرة انا برضو جايبه بنتاكور بيج ل عمر وعليه تي شيرت اورنج

ايييييييييييييه ده بجد
وانا كمان جايبة بنتاكور بيج وتيشيرت اورانج بس جوزي بقى جاب بنتاكور تاني جينز غامق وقال لي هيليق اكتر على التيشيرت ودلوقتي بقى حيرانة ومش عارفة اجيب ايه للبنتاكور البيج او بمعنى اصح مش لاقية حاجة كل المحلات نزلت الشتوي خلاص والصيفي بواقي وطبعا مش لاقية الحاجة اللي عاوزاها
أم عمرومنة;10269013:
انا هناااااااااااااااااا
وحمشي على طووووول
ازيك يا سالي وحمودي ازيه
فطومة ازيك وازي ريم
شهودة خسارة ملحقتكيش انت ومونة

اسماء ازيك وحشاني جدا انتي والولاد ايه اخباركو
UMM MOAZ;10270493:
السلام عليكم يا قمرات عقبالكم كلكم انا الحمد لله ولدت و جبت........ .البراء........النهارده الساعه واحده الا ربع الظهر.........و الحمد لله الولادة طبيعي

ما شاااااااااااااء الله الف مبرووووووووووووووووك وحمد الله على السلامة يا ام الولااااااااااااااااااااااااد
هههههههههههههه
ربنا يعينك على تربيتهم يارب ويبارك لك فيهم
قولي لي اخبار معاذ ايه مع البيبي
UM Hamzaa;10272865:
السلام عليكم

ازيكم واخشني مووووت


امييييييييييييييييييرة ازيك عاملة ايه وحشاني يابنتي والله وازي موزي العسل اخباره ايه
X