رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"

"أم حمودى وفلة" 21-08-2009 1,289 رد 58,718 مشاهدة
h
شهيده الف سلامه على جوزك متخافيش الدور ده ماشي في الكل هوغلس اوي جالي والله وقرفني الحمدلله
والف مبروك عقد اختك ربنا يتمملها على الخير يارب
ج
ازيكم يابنات عاملين ايه وحشتونى جدا
أ
toty858;10266774:
ازيكم يا ماميهات
انا كمان اشتريت هدوم العيد لمايا بس صيفي
ملقتش شتوى خالصصص
ومع ان الصيفي علية سيل بس اللبس غالى جدا جدا جداااااااا
انتو جبتوا منين ؟ انا جبت من سيف ستورز
ونفسي اروح اوركيدز اللى في المهندسين حد يعرف فين بالظبط


مش في المهندسين ... في ميدان المساحة في الدقي جنب البنك اللي أنا مش فا كرة اسمه:D:D


شهيدة;10267411:
طبعا كالعادة محدش موجود ارغي معاه

طيب انا كنت جبت هدوم العيد لعمر من قبل رمضان بس جبتها صيفي هوا المفروض اجيبها شتوى ولا ايه؟

كمان دعواتكم لاختى المفروض العقد بتاعها " كتب الكتاب " بعد العيد بس العريس لسه مش عارف موقفه من التجنيد


لا يا قمر بتجيبي صيفي أو خريفي ... أنا الصراحة مجبتش صيفي لأن كله بيقول لي عبدالله السنة الجاية هيكون طول كتير فصعبت عليا الفلوس ... فجبت له تي شيرتات بكم علشان تتلبس في الشتا

مبارك لأختك العقد وربنا يتمم لهم على خير يا رب ويديهم بيت مسلم يرضي الله
ع
شهيدة;10267403:
السلام عليكم
وحشتووووونى جدا
المنتدى كان واقع والحمد لله اخيرا رجع
ازيكم كلكم واحشنى جدا

انا جوزى بقاله اسبوع تعبان وعنده دور برد محترم واوقات بشك انها انفلونزا الخنازير
مع ان المشكله في زوره بس قلبت برشح

وحاليا انا نفسيتى في الارض والموضوع مش اليومين دول بس لا دا بقاله اكتر من شهر والوضع من سيء لاسوء
دعواتكم

رمضان راح عليا وانا حزينة جدا

الف سلامة عليه يا شهودة ان شاء الله خير طب انتم مرحتوش بيه
للدكتور علشان تطمنو ياريت بقى تفصلي عمر عنه وان شاء الله
دور برد جامد وحيعدي الدور ده منتشر قوي حتى عندنا
ربنا يشفي مرضاكم ويزيح عنكم الهم والحزن
شهيدة;10267411:
طبعا كالعادة محدش موجود ارغي معاه

طيب انا كنت جبت هدوم العيد لعمر من قبل رمضان بس جبتها صيفي هوا المفروض اجيبها شتوى ولا ايه؟

كمان دعواتكم لاختى المفروض العقد بتاعها " كتب الكتاب " بعد العيد بس العريس لسه مش عارف موقفه من التجنيد

مبروك حبيبتي لاختك وربنا يكملها على خير
ومبروك هدوم عمورة
ش
hoobie;10267770:
شهيده الف سلامه على جوزك متخافيش الدور ده ماشي في الكل هوغلس اوي جالي والله وقرفني الحمدلله
والف مبروك عقد اختك ربنا يتمملها على الخير يارب


الله يكرمك يا هوبي
انتى اخبارك ايه ؟ واخبار الباشمهندس محمد ايه؟



hend1979;10267795:
ازيكم يابنات عاملين ايه وحشتونى جدا



مش معقول
ازيك يا هند وازى جنى؟

أمةالله;10267883:
مش في المهندسين ... في ميدان المساحة في الدقي جنب البنك اللي أنا مش فا كرة اسمه:D:D




لا يا قمر بتجيبي صيفي أو خريفي ... أنا الصراحة مجبتش صيفي لأن كله بيقول لي عبدالله السنة الجاية هيكون طول كتير فصعبت عليا الفلوس ... فجبت له تي شيرتات بكم علشان تتلبس في الشتا

مبارك لأختك العقد وربنا يتمم لهم على خير يا رب ويديهم بيت مسلم يرضي الله


الله يبارك فيكى يا مى
اخبارك ايه واخبار اللولى ؟ ايه اخر التطورات معاه؟
انا جبت لعمر سلوبيت شورت وعلية تى شبرت وكمان بنتاكور ومعاه تى شيرت بزعبوط
متيجو ننزل لبس العيد بتاع الاطفال ايه رايكم؟


أم عمرومنة;10268395:
الف سلامة عليه يا شهودة ان شاء الله خير طب انتم مرحتوش بيه
للدكتور علشان تطمنو ياريت بقى تفصلي عمر عنه وان شاء الله
دور برد جامد وحيعدي الدور ده منتشر قوي حتى عندنا
ربنا يشفي مرضاكم ويزيح عنكم الهم والحزن

مبروك حبيبتي لاختك وربنا يكملها على خير
ومبروك هدوم عمورة


الله يبارك فيكى يا سمسمة
هوا راح لدكتور جنبنا وكتبله علاج اى كلام خالص
وفي الاخر انا اديته العلاج والحمد لله اتحسن عن الاول
ش
ازيكم يا عالم يا اللى اساميكم منورة
تعالو ارغو معايا انتو واحشنى جداااااااااااااا
ج
ازيكم كلكم وحشنييييييييي جددددددددددا
&
السلام عليكم
ازيكم يا بنات؟
شهيدة ازيك ياقمر وحشتينا جدا
بصى بالفعل فيه موضوع فى قسم التربية والطفل اسمه مشتريات اطفالنا فى العيد ممكن تنزلى الصور فيه
ش
كده هتفضلو تقرو ومش هلحقكم
ج
شوشو وسالي مرة وحدة ايه العز ده
ش
ازيك يا جودى ؟ واخبار حمزة ايه؟

سالي
ازيك يا قمر؟ وازى حمودى بينام ولا لسه؟
اه انا عارفه الموضوع ده بس انا عايزة كده خاجه خاصه بينا لانى بدخل اتعقد لان الهدوم اللى الناس بتجبها مش هدوم العيد بس بحسها كسوة الشتا او الصيف
هههههههههه
ش
فاضل هدى

يا هدى اويك وازى بلبله ؟ ها بقيتى في الكام؟
ش
انا تعبت اوى ده تانى رمضان يعدى عليا واكون فاطرة في اخره واوله
اه طبعا راضيه بقضاء ربنا بس خايفه يكون ربنا مش راضي عنى او مش رايدلى الهدايه والصلاح وانى اكون من الفائزين
E
السلام عليكم
ازيكوووووووووووو وحشتوني اوي ومفتقداكو جدااااااااااااا

انا ومعاذ بخير الحمدلله ومعاذ اتطعم انهرده ااااااااااخر تطعيم وطبعا بهدلنا وماكنش راضي ياخد الحقنة وقعد يصوت جامد جدا ويرفص برجله وكنت خايفة عليه اوي احسن لاقدر الله الحقنة تتكسر ولا حاجة من كتر ماهو عمال يرفص والممرضة مش عارفة تدي له الحقنة بس الحمدلله عدى على خير
ودلوقتي بقى كل ما يمشي يقوم رافع لي رجله ويعيط بفضل ادلكهاله بس مش عارف يمشي خالص يا حبيبي وبيعرج وهو ماشي ومش عارفة اعمل له ايه وطبعا مش راضي يقعد عمال يلعب وكل شوية يعيط من رجله وصعبان عليا اوي

بس كده هي دي اخر اخبارنا
انتو بقى ايه اخباركو

صحيح كل سنة وانتو طيبين العيد خلاص كلها كام يوم
ج
حمزة تعبان اوي

عنده دور برد شنيع والمشكلة الجادة بقى مناخيره المخاط اللي فيها تقيل اوى ومش مخليه عارف ينام

اديله دوا ايه مجرب
ج
معلش يا شهيدة ده أمر ربنا وحكمه على بنات حواء واوعي تفكري كده اكيد ربنا له حكمة
ج
ايمااااااااااااااااااان ازيك يا قمر

الف سلامة على ميزو
ش
*Om Mo3az*;10268774:
السلام عليكم
ازيكوووووووووووو وحشتوني اوي ومفتقداكو جدااااااااااااا

انا ومعاذ بخير الحمدلله ومعاذ اتطعم انهرده ااااااااااخر تطعيم وطبعا بهدلنا وماكنش راضي ياخد الحقنة وقعد يصوت جامد جدا ويرفص برجله وكنت خايفة عليه اوي احسن لاقدر الله الحقنة تتكسر ولا حاجة من كتر ماهو عمال يرفص والممرضة مش عارفة تدي له الحقنة بس الحمدلله عدى على خير
ودلوقتي بقى كل ما يمشي يقوم رافع لي رجله ويعيط بفضل ادلكهاله بس مش عارف يمشي خالص يا حبيبي وبيعرج وهو ماشي ومش عارفة اعمل له ايه وطبعا مش راضي يقعد عمال يلعب وكل شوية يعيط من رجله وصعبان عليا اوي

بس كده هي دي اخر اخبارنا
انتو بقى ايه اخباركو

صحيح كل سنة وانتو طيبين العيد خلاص كلها كام يوم

وانتى طيبه يا ايمان
كفارة يا معلم والحمد لله انه خلص على خير
بس غريبه المفروض ان الممرضه عارفه ازاى تتعامل وكان يبقى في حد ماسكة جامد
يلا الحمد لله انه اخر تطعيم لفترة طويله انا عماله اعد الايام علشان اخلص من تطعيم السنة ونص
E
جودي ازيك الف سلامة على حمزة انا ماعنديش فكرة عن الادوية الافضل انك توديه لدكتور عشان تطمئني اكتر والف سلامة عليه
E
شهيدة ازيك وحشتيني اوي واز عمر عامل ايه
ماهي الممرضة كانت جريئة شوية معاه بس المشكلة اني انا اللي كنت ماسكة رجله وطبعا قلبي كان بيتقطع وهي بتخوفني كل شوية تقول لي امسكي رجله جامد اوعي تسيبيها الا لما اشيل الحقنة فده اللي خوفني اوي
يلا عقبال عمر ان شاء الله
انا مش عارفة اقرا اللي فات من معاذ بس عرفت ان زوجك تعبان الف سلامة عليه
X