رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"
ف
11-09-2009 | 02:52 AM
وانا كمان جعانه تيجى ناكل مع بعض:D
ف
11-09-2009 | 02:53 AM
سالى هو حمودى بيرضع طبيعى؟
&
11-09-2009 | 02:58 AM
فراشه فى بيتها;10262682:
وانا كمان جعانه تيجى ناكل مع بعض:D
انا قمت عملت سندوتش فى السريع اتفضلى معايا
فراشه فى بيتها;10262701:
سالى هو حمودى بيرضع طبيعى؟
اه بفضل الله بس حاليا بيدلع وممكن ميرضعش طول اليوم غير مرتين كده ولا حاجة
وبيرضع بالليل
ف
11-09-2009 | 02:59 AM
أم حموودى القمر;10262745:
انا قمت عملت سندوتش فى السريع اتفضلى معايا
اه بفضل الله بس حاليا بيدلع وممكن ميرضعش طول اليوم غير مرتين كده ولا حاجة
وبيرضع بالليل
بالهنا والشفا يا قمر
وناويه تحملى امتى تانى ان شاء الله
ا
11-09-2009 | 03:00 AM
أم حموودى القمر;10262564:
توووووووتى ازيك وازى مايا؟
انتى سافرتى لجوزك ولا ايه؟طمنينى عليكى
ازيك ياسالى انا الحمد لله تمام ومايا كمان تمام بس اكلتها امبارح معلقة زبادى اول مرة وعملتلها مغص مش عارفة اكمل ولا اية؟؟؟
وللاسف مسافرتش لجوزى ولا هسافر علشان كان ببساطة كلام عيال
بعد ماسافر من هنا غصب عنى على اساس انة مش هيسبنى هياخدنى ولو منفعش هيرجع
دلوقتى قالى لا مش هينفع اخدك ومش هرجع علشان انا بحوش لبنتى علشان المدرسة مش فاهمة مدرسة اية وهيا عندها 3 شهور اتحرم انا من انى اعيش حياة طبيعية زوج وزوجة واسرة علشان اححوش للمدرسة
ولو قلتلو انا محتاجة لزوج معايا يحسسنى بالاحتواء والحب يرد بمنتهى البجاحة انتى مراهقة ولا اية انتى دلوقتى بقيتى ام :( بجد انا مش مستوعبة اللى بيحصل :confused: :confused: :confused:
ف
11-09-2009 | 03:03 AM
toty858;10262755:
ازيك ياسالى انا الحمد لله تمام ومايا كمان تمام بس اكلتها امبارح معلقة زبادى اول مرة وعملتلها مغص مش عارفة اكمل ولا اية؟؟؟
وللاسف مسافرتش لجوزى ولا هسافر علشان كان ببساطة كلام عيال
بعد ماسافر من هنا غصب عنى على اساس انة مش هيسبنى هياخدنى ولو منفعش هيرجع
دلوقتى قالى لا مش هينفع اخدك ومش هرجع علشان انا بحوش لبنتى علشان المدرسة مش فاهمة مدرسة اية وهيا عندها 3 شهور اتحرم انا من انى اعيش حياة طبيعية زوج وزوجة واسرة علشان اححوش للمدرسة
ولو قلتلو انا محتاجة لزوج معايا يحسسنى بالاحتواء والحب يرد بمنتهى البجاحة انتى مراهقة ولا اية انتى دلوقتى بقيتى ام :( بجد انا مش مستوعبة اللى بيحصل :confused: :confused: :confused:
توتى اسمحيلى ارد عليكى اعذريه هو عاوز اكيد يأمن مستقبل بنته ومستقبلك
وبعدين الراجل بيحتاج للاحتواء والحنان اكتر من المرأه اكيد ها يمل ويرجع بس انتى مش تضغطى عليه
هو مسافر فين
ف
11-09-2009 | 03:05 AM
وبالنسبه لمايا هى معدتها مش متعوده على الاكل فانتى ابداى معاها بالراحه وما تقطعيش عشان لو قطعتى ممكن مش ترضى تاكل تانى
&
11-09-2009 | 03:08 AM
فراشه فى بيتها;10262752:
بالهنا والشفا يا قمر
وناويه تحملى امتى تانى ان شاء الله
والله يابطة انا سايباها لله ومش باخد اى موانع ومستعدة فى اى وقت دعواتك بقه
toty858;10262755:
ازيك ياسالى انا الحمد لله تمام ومايا كمان تمام بس اكلتها امبارح معلقة زبادى اول مرة وعملتلها مغص مش عارفة اكمل ولا اية؟؟؟
وللاسف مسافرتش لجوزى ولا هسافر علشان كان ببساطة كلام عيال
بعد ماسافر من هنا غصب عنى على اساس انة مش هيسبنى هياخدنى ولو منفعش هيرجع
دلوقتى قالى لا مش هينفع اخدك ومش هرجع علشان انا بحوش لبنتى علشان المدرسة مش فاهمة مدرسة اية وهيا عندها 3 شهور اتحرم انا من انى اعيش حياة طبيعية زوج وزوجة واسرة علشان اححوش للمدرسة
ولو قلتلو انا محتاجة لزوج معايا يحسسنى بالاحتواء والحب يرد بمنتهى البجاحة انتى مراهقة ولا اية انتى دلوقتى بقيتى ام :( بجد انا مش مستوعبة اللى بيحصل :confused: :confused: :confused:
معلش ياهبة اصبرى شوية ياحبيبتى هو بيتعب دلوقتى علشان تستريحو بعد كده
اصبرى ولكى اجر ان شاء الله...
وبالنسبة لمايا استنى شوية طالما الزبادى عملها مغص اعمليلها عصاير مخففة وابدأى زبادى تانى بعد اسبوعين.
ف
11-09-2009 | 03:10 AM
أم حموودى القمر;10262829:
والله يابطة انا سايباها لله ومش باخد اى موانع ومستعدة فى اى وقت دعواتك بقه
معلش ياهبة اصبرى شوية ياحبيبتى هو بيتعب دلوقتى علشان تستريحو بعد كده
اصبرى ولكى اجر ان شاء الله...
وبالنسبة لمايا استنى شوية طالما الزبادى عملها مغص اعمليلها عصاير مخففة وابدأى زبادى تانى بعد اسبوعين.
ربنا يرزقك زريه صالحه باذن الله
هو مودى عنده قد ايه
&
11-09-2009 | 03:13 AM
فراشه فى بيتها;10262850:
ربنا يرزقك زريه صالحه باذن الله
هو مودى عنده قد ايه
يااااااااااارب امييييييييين نفسى فى بنوووووتة اوى
مودى 9شهور و18 يوم
ع
11-09-2009 | 03:15 AM
السلام عليكم
ازيكم
ازيكم
&
11-09-2009 | 03:16 AM
اهلا اهلا يا ام عمر
ايه اللمة دى الحلوة ماشاء الله
ياريتك كنتى بدرتى شوية
انا مضطرة اقوم علشان اصلى تهجد يادوب اصلى شوية ولسه هتسحر
ياريت نقوم كلنا نصلى لعلها تكون ليلة القدر..
ايه اللمة دى الحلوة ماشاء الله
ياريتك كنتى بدرتى شوية
انا مضطرة اقوم علشان اصلى تهجد يادوب اصلى شوية ولسه هتسحر
ياريت نقوم كلنا نصلى لعلها تكون ليلة القدر..
ف
11-09-2009 | 03:16 AM
أم حموودى القمر;10262878:
يااااااااااارب امييييييييين نفسى فى بنوووووتة اوى
مودى 9شهور و18 يوم
يا حبيبتى ان شاء الله ربنا يرزقك ببنوته زى العسل
انتى بتأكلى مودى ايه دلوقتى
هى توتى مشيت
ع
11-09-2009 | 03:17 AM
أم حموودى القمر;10262878:
يااااااااااارب امييييييييين نفسى فى بنوووووتة اوى
مودى 9شهور و18 يوم
ربنا يكرمك ياسالي ان شاء الله بس مش تستعجلي
والله مسؤلية وحتدوخي في مرعاة حمودي وانت حامل
انا صحبتي النهاردة مش عارفة تاكل لان ابنها مدوخها وهى حامل كمان
ولا في نوم ولا راحة وتنطيط وهو عنده سنة وشهرين
ع
11-09-2009 | 03:18 AM
أم حموودى القمر;10262902:
اهلا اهلا يا ام عمر
ايه اللمة دى الحلوة ماشاء الله
ياريتك كنتى بدرتى شوية
انا مضطرة اقوم علشان اصلى تهجد يادوب اصلى شوية ولسه هتسحر
ياريت نقوم كلنا نصلى لعلها تكون ليلة القدر..
ربنا يكرمك ويقويك ما انا دخلتلك على الماسنجر قفلت على طول
قلت ىجي اشوف تكوني هنا المهم ادعيلنا كتير معاك
ف
11-09-2009 | 03:18 AM
اهلا يا ام عمر انتى نيمتى زوجك ولا ايه
انا كمان هقوم اصلى قبل ماريم تغلستانى
انا كمان هقوم اصلى قبل ماريم تغلستانى
ع
11-09-2009 | 03:20 AM
انا منيمتهوش هو الى ناااام رايح لاشغل بكره الله يعينه
طب قومو صلو وادعولي علشان انا اليومين دور مفطرة
طب قومو صلو وادعولي علشان انا اليومين دور مفطرة
ع
11-09-2009 | 03:24 AM
hoba555;10261928:
هي مش من عيد الميلاد يا سمسم دي كان سنها سنه ههههه اصلا معنديش اي صور ليها هنا دي لقيتها عند حماتي
hoba555;10261952:
سمسمه انا اسفه اوي النت فصل مجش غير دلوقتي
كل سنة وهى طيبة وانا من غير ما اشوفها عارفة انها حلوة زيك
ولا يهمك النت ده اصلا مواقفه كتير ههههه :)
ع
11-09-2009 | 03:27 AM
ماشي انتم قمتو تصلو تقبل الله منكم
وانا حقوم اشوف اعمل اي حاجة
سلاااااااااام ودمتم في حفظ الله
وانا حقوم اشوف اعمل اي حاجة
سلاااااااااام ودمتم في حفظ الله
ا
11-09-2009 | 03:35 AM
فراشه فى بيتها;10262789:
توتى اسمحيلى ارد عليكى اعذريه هو عاوز اكيد يأمن مستقبل بنته ومستقبلك
وبعدين الراجل بيحتاج للاحتواء والحنان اكتر من المرأه اكيد ها يمل ويرجع بس انتى مش تضغطى عليه
هو مسافر فين
والله مش هيمل
جوزى بيشتغل برة من 2003ورجع اتجوز ومن اول ما حملت قعد يسعى ورا السفر تانى علشان مهمتة خلصت
وبعدين انا مش معترضة انة يامل مستقبل مايا بس انا برضو ليا حقوق يعنى انا حملت على طول ومكنش ينفع اقعد معاة في اسكندرية علشان كنت بتعب في الحمل فجيت شقتى هنا وشوية عند ماما
هو في الجزاير دلوقتى
فراشه فى بيتها;10262803:
وبالنسبه لمايا هى معدتها مش متعوده على الاكل فانتى ابداى معاها بالراحه وما تقطعيش عشان لو قطعتى ممكن مش ترضى تاكل تانى
ربنا يخليكى يابطة ان شاء الله افضل وراها وهجرب بكرة اسلق جزر
أم حموودى القمر;10262829:
معلش ياهبة اصبرى شوية ياحبيبتى هو بيتعب دلوقتى علشان تستريحو بعد كده
اصبرى ولكى اجر ان شاء الله...
وبالنسبة لمايا استنى شوية طالما الزبادى عملها مغص اعمليلها عصاير مخففة وابدأى زبادى تانى بعد اسبوعين.
انا صابرة والله من اول الجواز والظروف ملخبطة بس الجواز دة شركة بين 2 المفروض مش تتعمل خطوة الا برضى ال2
انا من وانا بتخطب شرطت مفيش سفر وفعلا استقر في مصر قبل الجواز بشهر وكنا بنخلص الشقة سرعة ف الشهر دة وقعدنا في الشقة اسبوع واحد بس وروحنا اسكندرية علشان شغلو هناك وكنت عادى جدا اول ما عرف بالحمل فضل يسعى ورا السفر
وغيركدة وكدة بئة مبقاش يفكر في اى حاجة غير تجميع الفلوس ومش بيعترف يعنى مش بيقولى غير انا مرتبي قليل في الجزاير اصل كذ وكذا وكذا علشان مطلبش منة حاجة ويحوش الفلوس كلها