رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"

"أم حمودى وفلة" 21-08-2009 1,289 رد 58,718 مشاهدة
ف
أم عمرومنة;10261507:
النهاردة كانت عندي عزومة كنت عازمة اصحابنا كلهم دفعة واحدة
وماشاء الله المة كانت حلوة بس الوحش قلبان راسنا بالعيال
لم بيتلمو مع بعض بتبقى دماااااااااااار لا ومنة تحسيها ولد زيهم وداخلة خناقة معاهم
ههههههههههه


ما شاء الله

عملتى ايه بقى فى العزومه يا شاطره:)
ع
بصي حكاية العزال دي مش عارفة لسة امتى
جوزي اصله برة دلوقتي راح يجيب العقد متعيقلي على العيد
علشان جوزي يبقى فاضي ينقل ولسة في حاجات يامة المفروض يعملها
والاهم طبعا يدفع تامين المية والكرباء علشان يوصلوهم في الشقة قبل مانروح
جوز اختي آآآه من دمنهور بس معتقدش انه بيروح المنصورة
ع
اسيكمممم
ع
عملت سمك وجمبري ولاوزمه طبعا من السلطات خضرة وزبابدي وبابا غنوج
وعملت كفتة ومكرونة لواحدة من صحباتي مش بتاكل الاسماك هههههه
مدوخانة على طول البنت دي لا فراخ ولا سمك ولا لحمة غير الكفتة
بنقلها كان الله في عون جوزك ههههه
ف
أم عمرومنة;10261528:
بصي حكاية العزال دي مش عارفة لسة امتى
جوزي اصله برة دلوقتي راح يجيب العقد متعيقلي على العيد
علشان جوزي يبقى فاضي ينقل ولسة في حاجات يامة المفروض يعملها
والاهم طبعا يدفع تامين المية والكرباء علشان يوصلوهم في الشقة قبل مانروح
جوز اختي آآآه من دمنهور بس معتقدش انه بيروح المنصورة


ربنا ييسر لكو الحال


ومين قالك ان انا من المنصوره



انا من الاسكندريه:wink:
ع
هوبا ازيك يا قمر عاملة ايه وندى ازيها
وايه اخبار النفسية الوضع مستتب وكله متصالح
انت اسمك مش باين عندي ليه تحت ؟؟؟
ف
ازيك يا هوبى لسه زعلانه من زوجك
ف
ولاوزمه


يعنى ايييييييييييييييييييييه
ع
طب قوووووووووولي من بدري مفكراك من المنصورة
اصل الغالبية العظمى هنا من المنصورة عاملين احتلال بحلاوتهم
ههههههههه ايوه كده صح حبقى ابعتلك اسمه في رسالة
اكيد حيعرفه وابعتيلي اسم حوزك
علشان لو عرفه ليك عليه لاااااااااااابد حتمااااا ان شاء الله السنة الجاااية
انزل اشوفك
ع
فراشه فى بيتها;10261563:
ولاوزمه


يعنى ايييييييييييييييييييييه

فتح مخك معايا شوية ياااعم انت
يعني الرز والسلطات هو له لوازم غير دي :wink:
ف
أم عمرومنة;10261565:
طب قوووووووووولي من بدري مفكراك من المنصورة
اصل الغالبية العظمى هنا من المنصورة عاملين احتلال بحلاوتهم
ههههههههه ايوه كده صح حبقى ابعتلك اسمه في رسالة
اكيد حيعرفه وابعتيلي اسم حوزك
علشان لو عرفه ليك عليه لاااااااااااابد حتمااااا ان شاء الله السنة الجاااية
انزل اشوفك



بجد واااااااااااااااااااااااااااااو مش معقوله
ع
الحمد لله لا مش متصالحين سافر امبارح اصلا
بس عادي ولا هممني عايبشه حياتي كنت بره دلوقت
ع
اسمك بان عندي ياهوبا
انت لسة متخاصمة ولا ايه يا بنتي
ربنا يصلحلكم الحااااال ويهدي ما بينكم
ويسخرك له ويسخره ليك في الطاعة والمحبة
ويطرح الخير في بنتكم
ف
أم عمرومنة;10261579:
فتح مخك معايا شوية ياااعم انت
يعني الرز والسلطات هو له لوازم غير دي :wink:



هههههههههههههههههههه


انا فكرتها نوع اكله ههههههههههه ما تقوليش عليا عبيطه:cool:
ع
سمسمه اوريكي صوره ندي
ف
hoba555;10261584:
الحمد لله لا مش متصالحين سافر امبارح اصلا
بس عادي ولا هممني عايبشه حياتي كنت بره دلوقت



هبه استعينى بالله وروحى صالحى زوجك واحتسبى الأجر عند الله


وهو مش ها ينسى ان انتى الى صالحتيه وهو اللى مزعلك


انتى عارفه انا لما بزعل مع زوجى بصالحه وبعد ما يرضى ازعل انا ولااااااااااااااااابد يصالحنى:tongue:
ع
امين يارب يا سمسم
ربنا يهديه عشان لما بيجي هنا دماغه بتتقلب مش عارفه ماله
امال لو كنا مستقرين هنا كان هيبقي الحال ايه
ده انا كده والله في نفسي بقول يارب الشقه بتاعتنا اللي هنا متكملش ابدا عشان ماعدش فيها
ع
فراشه فى بيتها;10261580:
بجد واااااااااااااااااااااااااااااو مش معقوله

بجد وااااااااااااو مش معقولة ازاي يعني حضرتك
ان انا انزل ولا ااايه :o مش عايزة تشوفيني علشان تتخضي :ss: ههههههه
hoba555;10261584:
الحمد لله لا مش متصالحين سافر امبارح اصلا
بس عادي ولا هممني عايبشه حياتي كنت بره دلوقت

اخص عليك يا هوبا ليه كده ده الرسول قايل خيركم من يبدا بالسلام
لو الموضوع مش مستاهل صالحيه حتى في الايام المفترجة دي
وجايين على العشر ايام الاخيرة وتتخاصمو ربنا يصلح حااااالكم
متخليش الشيطان ينبسط ويفرح في انه فرق بين زوجين وفي رمضان
بالله عليك خدي خطوة وصالحيه وتتكتبلك حسنة في ايام مفترجة
مالكمش غير بعض وانت عايشة حياتك واكيد هوه عايش حيااته برضه
ع
فراشه فى بيتها;10261617:
هبه استعينى بالله وروحى صالحى زوجك واحتسبى الأجر عند الله


وهو مش ها ينسى ان انتى الى صالحتيه وهو اللى مزعلك


انتى عارفه انا لما بزعل مع زوجى بصالحه وبعد ما يرضى ازعل انا ولااااااااااااااااابد يصالحنى:tongue:

والله يا بطه لما بليحصل حاجه صغيره بصالحه
لكن حاجه زي ال يعملها دي كبيره يزعقلي في الشارع نوووووو
لازم اخد موقف عشان متتكررش تاني ولازم ابلينله انه هو اللي عكنن الاجازه بتاعته مش انا
ع
فراشه فى بيتها;10261593:
هههههههههههههههههههه


انا فكرتها نوع اكله ههههههههههه ما تقوليش عليا عبيطه:cool:

لااااااااا ابدا لاسمح الله ده تاثير الصيااام :D:D
hoba555;10261607:
سمسمه اوريكي صوره ندي

ده كلاااام طبعااااااا :)
X