ياسمين100 100;10246333:
دعواتكم ليا انا رحت للدكتورة وقلتلى ان كيس الحمل بيكبر بس مفيش نبض وقلتلى وقفى المثبت وعيشى حياتك عادى وتعالى بعد اسبوعين يااما فى الفترة دى ينزل عليكى دم يااما يظهر نبض يااما احتاج لعملية تنضيف
ياسمين ربنا يتتم حملك على خير
شهيدة;10248266:
هالووووووووووووووووووز
انتو فين؟ كل ما ادخل ملاقيش حد واخرج تانى
واحشنى
انت الى فييين وحشنى جدا والله عمله ايه
أجمل ايام العمر;10249628:
انتوا مختفييييين فيييييييييييييين ...؟؟؟:D
ازايك يا بنتى عمله ايه انتى الى فين مش بتخشى ليه طيب انت عمله ايه