رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"

"أم حمودى وفلة" 21-08-2009 1,289 رد 58,718 مشاهدة
s
ياسمين100 100;10246333:
دعواتكم ليا انا رحت للدكتورة وقلتلى ان كيس الحمل بيكبر بس مفيش نبض وقلتلى وقفى المثبت وعيشى حياتك عادى وتعالى بعد اسبوعين يااما فى الفترة دى ينزل عليكى دم يااما يظهر نبض يااما احتاج لعملية تنضيف


ياسمين ربنا يتتم حملك على خير
شهيدة;10248266:
هالووووووووووووووووووز

انتو فين؟ كل ما ادخل ملاقيش حد واخرج تانى
واحشنى


انت الى فييين وحشنى جدا والله عمله ايه
أجمل ايام العمر;10249628:
انتوا مختفييييين فيييييييييييييين ...؟؟؟:D

ازايك يا بنتى عمله ايه انتى الى فين مش بتخشى ليه طيب انت عمله ايه
ر
فينكم ياامهات المسلمين
r
انا هنا اهه يا هدي انتي اللي فين ازيك و لولي عاملة ايه معاكي
r
رشا اهلا اهلا ازيك يا بنتي و الامرات بتوعك عاملين ايه
ر
الحمدلله بخير انتى عامله ايه وسلمى كبرت ولا لسه
ي
لكل اللى دعالى اسماء سالى روزليش سماميدو ربنا يكرمكم ويبارك لكم فى اولادكم
ع
ياسمين100 100;10252305:
لكل اللى دعالى اسماء سالى روزليش سماميدو ربنا يكرمكم ويبارك لكم فى اولادكم

انت بتتكلمي في ايه يا بنتي احنا كلنا اخوات
ولااااااااااازم نكون مع بعض في الحلو والوحش
وان شاء الله مافيش غير كل خير ربنا معاك وابقي طمنينا على طوووول (f)(f)(f)
أ
اللي ما تتسمى شرفت أخيراً والحمد لله :):)

ودي نهاية قصتي :)
r
أمةالله;10253288:
اللي ما تتسمى شرفت أخيراً والحمد لله :):)

ودي نهاية قصتي :)


:) معلش يا مي حمل كاذب المرة دي...ان شاء الله اخر مرة تشرف يا مي
t
بنات هو لما بيجيب لبس محمد بيقى مظبوط مفيش شهر واحس انه صغر عليه كده انا بجيبه مقاس صغير ولا ايه علشان مس عارفه اعمل ايه
r
و الله يا توبي هما كدة في الاول مقاساتهم بتتغير بسرعة رهيبة في ناس بتجيب اللبس واسع شوية علشان يمشي شوية كدة...لكن انا عن نفسي افضل البس لومي مقاسها علشان اللبس يطلع حلو عليها و ناوية اللبس يا اما اخليه لنونو الجاي او اوديه دور ايتام و اكسب سلمي ثواب :)
s
ياريت يا بنات اللى تعرف الاقى فين البامبرز السعودى تقولى وهل فعلا البامبرز السعودى اللى موجود ده مصرى بس درجه اولى والعادى ده درجه تانيه

ولو حد جرب مولفيكس يقولى رايه فيها ايه انا جربتها كويسه قوى بس رقم 4 موش حلو
ر
مفيش بامبرز سعودى فى مصر والموجود ده هو درجه اولى مع ان السعودى كان الاول احسن بس دلوقتى الاتنين واحد بس الفرق انه من بره قطن
ع
انا جربت البامبرز السعودي ومش واو عادي يعني
وكمان يتنفخ بسرعه عن البامبرز المصري
يعني مقارنه بين الصري والسعودي
المصري يكسب من وجهه نظري
ر
شوفى الاول كان احلى والمصرى مش اد كده بس دلوقتى الاتنين واحد ومش بيسرب زى الاول
ع
احنا لقينا شقة وان شاء الله ححاول انقل خلال الفترة الجاية
او على العيد واحتمال اودي الاب توب للضمان كمان
فيمكن الفترة الجاية مدخلش يارب ا سمع عنكم دايما كل خير
ومعلش الشقة مافيهاش ويرلس يعني اتحرمت من النت لحد ماربنا يحلها
دعواااااتكم وكل عام وانتم بخير
ع
سمسمه مبروك علي الشقه ربنا يسعدكم يارب ويكرمكم وعقبال العربيه يارب
وهنتحرم منك اوي اوي حاولي تتصرفي بقا
ي
أم عمرومنة;10258396:
احنا لقينا شقة وان شاء الله ححاول انقل خلال الفترة الجاية
او على العيد واحتمال اودي الاب توب للضمان كمان
فيمكن الفترة الجاية مدخلش يارب ا سمع عنكم دايما كل خير
ومعلش الشقة مافيهاش ويرلس يعني اتحرمت من النت لحد ماربنا يحلها
دعواااااتكم وكل عام وانتم بخير

الف مبروك على الشقة ياسمسمة ربنا يجعلها قدم السعد عليكوا
وحتوحشينا قوى الفترة دى لحدالاب توب ما يتصلح
ي
سالى ازيك ياحبيبتى وازى الامور حمودى
أ
smamedo;10250053:
ياسمين ربنا يتتم حملك على خير


انت الى فييين وحشنى جدا والله عمله ايه
ازايك يا بنتى عمله ايه انتى الى فين مش بتخشى ليه طيب انت عمله ايه


انا الحمد لله كويسة

و مش بلاقى حد دايما كل لما ادخل

انتى اخبارك ايه انتى و آدم ...؟؟؟



roslish;10250323:
انا هنا اهه يا هدي انتي اللي فين ازيك و لولي عاملة ايه معاكي



انا تمام الحمد لله يا نهى ولولى بخير الحمد لله

نفسى اولد و اخلللللللللللص


أم عمرومنة;10258396:
احنا لقينا شقة وان شاء الله ححاول انقل خلال الفترة الجاية
او على العيد واحتمال اودي الاب توب للضمان كمان
فيمكن الفترة الجاية مدخلش يارب ا سمع عنكم دايما كل خير
ومعلش الشقة مافيهاش ويرلس يعني اتحرمت من النت لحد ماربنا يحلها
دعواااااتكم وكل عام وانتم بخير



الف مبروك عى الشقة و ربنا يكفيكم شرها يارب

و يجعلها وش السعد عليكم

آميييييييييييييين

هتوحشينا و ابقى طمنينا عيكى (f)
X