أم عمرومنة;10261627:
بجد وااااااااااااو مش معقولة ازاي يعني حضرتك
ان انا انزل ولا ااايه :o مش عايزة تشوفيني علشان تتخضي :ss: ههههههه
اخص عليك يا هوبا ليه كده ده الرسول قايل خيركم من يبدا بالسلام
لو الموضوع مش مستاهل صالحيه حتى في الايام المفترجة دي
وجايين على العشر ايام الاخيرة وتتخاصمو ربنا يصلح حااااالكم
متخليش الشيطان ينبسط ويفرح في انه فرق بين زوجين وفي رمضان
بالله عليك خدي خطوة وصالحيه وتتكتبلك حسنة في ايام مفترجة
مالكمش غير بعض وانت عايشة حياتك واكيد هوه عايش حيااته برضه
كسفتينى يا ست هانم:(
انا قصدى ان انا فرحانه انى هاشوف سيادتك