محشى ورق العنب على طريقتى بالصور.... روووووعه

أم ياسين العسل 23-01-2010 169 رد 22,084 مشاهدة
L
ماشاء الله روعه
يسلمو حبيبتي

ويعطيكي العافيه يا رب
أ
ثانكس يا قمرات

نورتونى
ه
ماشاء الله

شكله بيهوس

تسلم ايديكي
أ
تسلمى يا م اغلى اثنين
g
حلو قوى طريقتك ما شاء الله
أ
ربنا يخليكى يا منه تسلمى
ر
وااااااااااو بموت في ورق العنب

تسلم الأيادي
ع






&
تسلم ايديكى يا بسبستى

ماشاء الله شكله جميل بس انا مشكلتى انى بكسل الف ورق يعنى بستسهل الكوسة والبتنجان احشيهم وخلاص
L
يسلموا ايديكي
أ
تسلموا

والله يا سالى انا بستسسهل ورق العنب عن البتنجان والكوسه

وعلطول لما مش بلاقى حاجه اعملها بعمله
ب
مشاء الله روووووووووووووعه كتير
أ
تسلمى بنت الاجواد
s
تسلم ايدك ياقمرية
أ
تسلمى يا سالى يا جميله
y
بجد تسلم ايدك
أ
تسلمى يا قمر
c
لذيذ تسلم يدك
م
[COLOR=#ff0020][COLOR=Indigo]حلووو حبيبتى

يسلم الذوووق واهله
[/COLOR][/COLOR]
ر
ما شاء الله
تسلم ايديك يا قمرF:
X