محشى ورق العنب على طريقتى بالصور.... روووووعه

أم ياسين العسل 23-01-2010 169 رد 22,084 مشاهدة
m
هايل يابسبس وانا بحب ورق العنب جداا
والميزان مش راضي يقيم
S
طريقة تحفة،
ما شاء الله عليكي فنانة.

الله يحفظك و يقر عينك بمولودك ان شاء الله
ع
تسلم ايدك يا بسبس شكله جميل اووي
ب
ماشاء الله جميييييييييييييل هاموت ونفسي فيه بصراحة
وماشاء الله لا قوة إلا بالله عليكي مترتب وشيك ومفيش ولا رزااااااية برة
انت بتمليه ميه او شوربة بقى لحد فين لحد ما يغطي اخر صف ولا فوقيه بسنتي؟؟؟
تسلم اديكي يا جميل وليكي احلى تقييم :025:
v
ما شاء الله باين عليها لذييييييذه تستاهلين التقييم حبيبتي
أ
تسلم ايدك يابسبس بس جديده حركة الفويل
أ
كلمة حب;11148374:
ماشاء الله جميييييييييييييل هاموت ونفسي فيه بصراحة

وماشاء الله لا قوة إلا بالله عليكي مترتب وشيك ومفيش ولا رزااااااية برة
انت بتمليه ميه او شوربة بقى لحد فين لحد ما يغطي اخر صف ولا فوقيه بسنتي؟؟؟
تسلم اديكي يا جميل وليكي احلى تقييم :025:



ههههههههههه بصى يا حبيبى انا اول ما الاقى الشوربه بقيت بين الورق كدا يادوب بفتفوته صغنونه مش سنتى لا اقل كمان يبقى خلاص كدا عشان لما مايته بتزد او الشوربه يعنى بتلاقيهبقى يزفلط من بين بعضه وتلاقى صوباع محشى نط بره القالب فا يخلى اللى حواليه كمان يلفوا ويتفكوا والرز يطلع بره

وتسلميلى يا بطه على التقييم
أ
تسلمولى يا قمرات وشكرا على التقييمات والردود الحلوه
m
تسلم ايديكي


وتم التقيم
د
تسلم يدينك ...
R
تسلم ايدك بس انا عاوزة ادوق مليش دعوة و قيمتك يا جميل
*
احنا بنعملة كده بالظبببببببببببط يا بسبس

بس بنحط ف القعر اعواد ورق العنب

تسلم ايدك وربنا يسهلك ولادتك يارب متنسيناش من الدعوة :D
م
يعطيكي العافيه حبيبتي روعه
بس ضروري تكتبي اسمك للحفاظ على حقوقك
والله يعطيكي الف عافيه:083:
n
بجد لذيذ من شكله ادينى طبق
فعلا يسلم ايديكى
D
تسلم ايييييييييدك يابسبس
m
تسلم ايدك يا بسبس فعلا ست بيت شاطرة :)

طبعا كالعادة الميزان معلق حبقى اقيمك في اي حوار حتى لو مش في الموضوع هنا
خ
يعطيك العااااافيه
أ
mira2005m;11150932:
تسلم ايديكي





وتم التقيم



تسلميلى يا ميره وربنا يقومك بالسلامه يارب


روح رفحاء;11151053:
تسلم يدينك ...


تسلمى :065:

RAINBOW2000;11151856:
تسلم ايدك بس انا عاوزة ادوق مليش دعوة و قيمتك يا جميل



عينى ليك يا جميل

يا سلام انت تؤمر :087:


* كلاسيك *;11152431:
احنا بنعملة كده بالظبببببببببببط يا بسبس

بس بنحط ف القعر اعواد ورق العنب

تسلم ايدك وربنا يسهلك ولادتك يارب متنسيناش من الدعوة :D


ربنا يكرمك يا كلاسيك وان شاء الله منساش حد :087:

ماذا اقول;11152554:
يعطيكي العافيه حبيبتي روعه
بس ضروري تكتبي اسمك للحفاظ على حقوقك
والله يعطيكي الف عافيه:083:


والله يا حبيبتى نفسى اكتب اسمى بس مع الاسف مش بلاقى وقت

newlife;11152598:
بجد لذيذ من شكله ادينى طبق
فعلا يسلم ايديكى



تسلمى يا قمره وتعالى يلا كلى :016:

Dr.Flowers;11153075:
تسلم ايييييييييدك يابسبس


تسلمى يا فلورز نورتى

white angel 85;11153747:
تسلم ايدك يا بسبس فعلا ست بيت شاطرة :)

طبعا كالعادة الميزان معلق حبقى اقيمك في اي حوار حتى لو مش في الموضوع هنا


تسلمى يا توتا يارب كفايه مرورك

دانتا فوق راسنا يا باشا :086:

بنتي قمر;11155389:
يعطيك العااااافيه


تسلمى :016:
t
كوباية مايه;11146861:
ههههههههههههههههههه والله انا مخزنه فعلا

بس دا مكنش متخزن دانا عامله الموضوع دا ومصوراه من قبل ما احمل

تخيلى بقى 8 شهور وقبلها كمان وهو عندى على الموبايل

شوفتى الكفاح ههههههههههههههههههههههههه



من 8 شهور اكيد كفاح عظيم يابنتى ده زمان استوى فى الموبيل :085:
أ
tobe;11155636:
من 8 شهور اكيد كفاح عظيم يابنتى ده زمان استوى فى الموبيل :085:



:085::085::085::085::085:

اه والله بس الحمل بقى والتعب شغلونى مكنتش بنزل اكلات

دا الموبايل بيصرخ من الحاجات اللى متصوره فيه بيقولى ارحمينى ونزليهم زهقت :053:
X