محشى ورق العنب على طريقتى بالصور.... روووووعه

أم ياسين العسل 23-01-2010 169 رد 22,084 مشاهدة
ا
تسلم يدينك...
أ
احساس الوفا;11158259:
تسلم يدينك...



تسلمى :065::065:
m
تسلم ايديكي يا بسبس..
بس مش نافع اقيمك يا جميل
م
شكرااااااااااااااااااا
k
يميييييييي

ماشاء الله بدي ورقة عنباية وحدة

تسلمييييييييييييين وتستاهلي التقييم
أ
تسلموا يا قمرات ومنورين الموضوع
د
تحفة ما شاء الله,

والله يا بسبس طريقتك بتحسسني ان المحشي اسهل اكلة ممكن تتعمل في الدنيا , مع انه معقدني :)

ربنا يباركلك
.
تسلم يدك يا عسسسسسسسسسسسسل بيشهي ..
ب
تحفففففففه موت بجد تسلم ايدك يا قمر
عجبتني موت فكره الفويل عمري ما فكرت فيها قبل كده :040: يمكن علشان عمري ما عملت ورق عنب ههههههههههه:037: بس هجربه بطريقتك ان شاء الله
e
ماشاء الله عليكى يا بسبس
فنانه يا بت طلعه لصحبتك ههههههههههههه

بسبس انا مش بعرف احط مقدار المايه للمحشى
اعرف ازاى ؟؟؟؟؟
p
عليج العافيـة
يسلموو ....
ع
امممممممممم نفس طريقة ماما بالضبط
بس انا باسقية بشوربة على طول ما جربتش اى حاجة تانية

تسلم ايدك يا قمر جوعتينى وانا لسة ما فطرتش ههههههههههه
z
تسلمين حبيبتي ع الطريقة

استخدمتي رز مصري والا رز عادي؟
أ
د\امونة;11163230:
تحفة ما شاء الله,

والله يا بسبس طريقتك بتحسسني ان المحشي اسهل اكلة ممكن تتعمل في الدنيا , مع انه معقدني :)

ربنا يباركلك


هههههههههههههه مانا فعلا بعتبره اسهل حاجه بصراحه

ان شاء الله جربيه وهيعجبك اوى اوى

s4everk;11163316:
تسلم يدك يا عسسسسسسسسسسسسل بيشهي ..


تسلمى

باربي 15;11171328:
تحفففففففه موت بجد تسلم ايدك يا قمر
عجبتني موت فكره الفويل عمري ما فكرت فيها قبل كده :040: يمكن علشان عمري ما عملت ورق عنب ههههههههههه:037: بس هجربه بطريقتك ان شاء الله



ههههههههههههههههههه ان شاء الله تجربيه وعلى فكره مش بياخد وقت خالص


emy89;11173826:
ماشاء الله عليكى يا بسبس
فنانه يا بت طلعه لصحبتك ههههههههههههه

بسبس انا مش بعرف احط مقدار المايه للمحشى
اعرف ازاى ؟؟؟؟؟



صحبتى؟؟؟ دى عايزه الضرب هههههههههههه

يا بت زى الرز يعنى حشيتى بكوباية رز يبقى تحطى كوبايه وربع مايه ونزود شويه عشان تسوية الورق بتاع المحشى نفسه يبقى نزود اقل من الربع بشويه

يعنى كوبايه وربع وبعدها نزود تانى اقل من الربع بشويه ومتكتريش عشان الرز يطلع ملفلفل من جوا


مُلٍَوكَة فِتٌٍفًوتٍة;11174525:
عليج العافيـة


يسلموو ....


تسلمى يا قمره


ملك حياتى;11176242:
امممممممممم نفس طريقة ماما بالضبط
بس انا باسقية بشوربة على طول ما جربتش اى حاجة تانية

تسلم ايدك يا قمر جوعتينى وانا لسة ما فطرتش ههههههههههه


ههههههههههههههههه خديه بالف هنا وشفا


zahary;11176692:
تسلمين حبيبتي ع الطريقة


استخدمتي رز مصري والا رز عادي؟




اه احنا هنا بنستخدم الارز المصرى فى الحشو دايما
ح
تسلم ايدك يا قمر
أ
حكاااية حب;11197637:
تسلم ايدك يا قمر


تسلميلى يا قمره يارب :087:
p
تم التقييم يا قمر بجد تسلم ايدك حلواوي هجربه بالطريقه ديه
أ
poosy cat;11221235:
تم التقييم يا قمر بجد تسلم ايدك حلواوي هجربه بالطريقه ديه



جربيه وان شاء الله يعجبك اوى اوى كمان
ا
أ
تسلمى
X