تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)

LANY?? 24-11-2007 17,611 رد 783,812 مشاهدة
ا
بسمة أمل212;5579364:



أن شاء الله يرزقنا الله بخير عباده


ونتزوج كلنا في الصيف





ان شاء الله ربنا كريم
O
الراجية الفرج القريب;5579323:
ازيك يا مهجة يا حبيبتى وليه الحزن ده هو فيه عدوي اكتئاب منتشرة ولا ايه:(:(


انا بقتش فاهمة حاجة من الدنيا ليه بتعمل معايا كده حسبي الله ونعم الوكيل
تعرفي يا راجية طول اليوم ساكتة وربي اجلس اكل مابتكلم وحتس اتفرج على فلم يضحك مابضحك تعرفي الضحكة راحة راجية وربي راحت عايوة ابكي بس مش عايزة حد يشوف دمعتي

حسبي الله ونعم الوكيل فوضت لك امري يا ربي
O
:cry::bomb::down:
ا
mohja;5579381:
انا بقتش فاهمة حاجة من الدنيا ليه بتعمل معايا كده حسبي الله ونعم الوكيل
تعرفي يا راجية طول اليوم ساكتة وربي اجلس اكل مابتكلم وحتس اتفرج على فلم يضحك مابضحك تعرفي الضحكة راحة راجية وربي راحت عايوة ابكي بس مش عايزة حد يشوف دمعتي

حسبي الله ونعم الوكيل فوضت لك امري يا ربي


بصى يا مهجة انا حالى من حالك ويمكن اكتر بس احنا ما فيش فادينا حاجة غير ان احنا ندعى ربنا سبحانه وتعالي بالفرج ومحدش عارف بكرة هيحصل ايه
ب



معلش يا مهجة ربنا كريم

وخلي نفسك قوية ولا تاخذي بخاطرك يا أختي


ربنا يفرجها علينا



O
الراجية الفرج القريب;5579433:
بصى يا مهجة انا حالى من حالك ويمكن اكتر بس احنا ما فيش فادينا حاجة غير ان احنا ندعى ربنا سبحانه وتعالي بالفرج ومحدش عارف بكرة هيحصل ايه


يارب ياراجية بالفعل مش عارفين بكرة في ايه
وامره بين الكاف والنون
استغفر الله العظيم

ا
السلام عليكم
O
بسمة أمل212;5579489:



معلش يا مهجة ربنا كريم

وخلي نفسك قوية ولا تاخذي بخاطرك يا أختي


ربنا يفرجها علينا





يارب
O
انوثه حالمه;5579524:
السلام عليكم


وعليكم السلام ورحمة الله تعالى وبركاته
ل
مووووووهجة كيف الحالللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
d
mohja;5579381:
انا بقتش فاهمة حاجة من الدنيا ليه بتعمل معايا كده حسبي الله ونعم الوكيل
تعرفي يا راجية طول اليوم ساكتة وربي اجلس اكل مابتكلم وحتس اتفرج على فلم يضحك مابضحك تعرفي الضحكة راحة راجية وربي راحت عايوة ابكي بس مش عايزة حد يشوف دمعتي

حسبي الله ونعم الوكيل فوضت لك امري يا ربي


ضيقى يشتد والله يامهجة
واصبر نفسى إن مع العسر يسرا
آه ه ه ه ه ه ه ه ه
O
لي لي الجزائرية;5579545:
مووووووهجة كيف الحالللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل


الحمد لله لي لي انتي كيفك زماااااااااان ما سمعت عنك خبر
في خبر كده ولا كده
d
رسالة إلى العصفورة المعصورة

حصنى نفسك ضد الحسد وإحمدى ربك على نعمة المال والجمال
وادعيه فهو الغنى يكون عند حسن ظن عبده به

غيرنا لا يستطيعوا الزواج بسبب مرض جلدى معدى وغيرنا ؟أيضا لا يستطيعوا الزواج بسب دمامتهم
فنحن بنا نعم كثيرة تستوجب حمد الله والتمسك بالأمل لأن ربنا رب القدرة

وقبل أن أرسل هذه الرسالة اليكِ عصفورة أو إلى اى بنت
أرسلها لنفسى وكل ماإشتد الضيق اذكر نفسى بها

يارب فك كربى فهو عظيم وأنت اعظم واشتد بى شدة لم أشعر بها من قبل
وفرج كرب كل مكروب مسلم
وارزق كل مضطر دعوت
آمين
O
dony???;5579546:
ضيقى يشتد والله يامهجة
واصبر نفسى إن مع العسر يشرا
آه ه ه ه ه ه ه ه ه


ان شاء الله تزول هاده الضيقة
ونعم بالله ان مع العسر يسر

دوني حبيبتي انتي لامبتك مطفية انا مش عارفة انتي اون لاين
O
تصبحوا على خير يا بنات
ب



دوني هلا بك والله


انت ليه ما كنت تدخلي كثير


عسى المانع خيرا

ل
موهجة خبر اييييييه يا عيوني انا مش بتاعت الكلام دا ..............عايشين عالقديم والجديددددددددددددد:sad:
ا
:Zd_bye_3::Zd_bye_3:
ب



تصبحوا على خير


d
بسمة أمل212;5579629:



دوني هلا بك والله


انت ليه ما كنت تدخلي كثير


عسى المانع خيرا








اهلاً بك بسمة
بس ماكنتش بدخل لأنى مخنوقة شوية
الحمد لله


وقولت مش هدخل إلا لما مشاكلى تتحل عشان مبقاش نكدية

بس للأسف لاقيت مفيش فايدة والمشاكل بتزيد فقررت أدخل أسلم عليكم
ربنا يفكها علينا كلنا


وعليكِ يامهجة

تصبحوا على خير
X