تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)
ا
30-03-2008 | 11:10 PM
هلا العصفورة حياك والله
ا
30-03-2008 | 11:10 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ازيكم يا بنات بدون ذكر اسماء :Y_hi_3:
عاملة ايه يا جوجو النهاردة ان شاء الله تكونى احسن (y)(y)
عاملة ايه يا جوجو النهاردة ان شاء الله تكونى احسن (y)(y)
ا
30-03-2008 | 11:10 PM
عرفينا عليك عصفورتنا الحلوة
ا
30-03-2008 | 11:11 PM
هلا بكل الموجودين معانا هلا وحشتوني كثيرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
ا
30-03-2008 | 11:13 PM
عصفورة واي الله يرزقك ويعينك ربنا والله زعلت مدري وش اقلك انشاءالله الفرج قريب لاتتضايقي عيوني
ا
30-03-2008 | 11:14 PM
فتافيت وينك
ا
30-03-2008 | 11:15 PM
العصفورة المعصورة;5578789:
يابناااااااااات ادعولي بزوج انا عمري خمسة واربعين وعندي امل كبير ان الفرج قريب
ان شاء الله يا حبيبتى ربنا يبعتلك نصيبك عاجلا غير اجل
عرفينا بنفسك دراستك ايه وبتشتغلى ولا لا
ا
30-03-2008 | 11:16 PM
لا ماعليك عصفورة عليك بالدعاء والاستغفار كل لحظة والدعاء في سجودك وانشاءالله يجي الي يقدرك ويحبك عاجلا غير اجل لاتزعلين وخلي املك بالله كبير قلبي وانتي لؤلؤة ثمينه لاتزعلي قلبي00000000000
ا
30-03-2008 | 11:18 PM
العصفورة المعصورة;5578837:
يابنات تصدقوا انا ماانام الا وجنبي دبدوب كبير احضنة ونام واتخيل انة ولدي :cry::cry::cry:
بلاش بكى انتي لسة ايلة ان الفرج قريب وان شاء الله ربنا عوضك خير:15::15:
ا
30-03-2008 | 11:19 PM
الراجيه عرفيني عليك
ا
30-03-2008 | 11:20 PM
العصفورة المعصورة;5578853:
انا متخرجة من الجاامعة قسم تربية منزلية
وماا شتغل لان نفسيتي ماتساعد اشتغل انا كنت بشتغل بس نظرات الناس خلتني اقعد بالبيت
هما الناس ليهم عندك حاجة احنا لو هنمشى علي كلام الناس يباى مش هنعرف نعيش:wink::wink:
ا
30-03-2008 | 11:22 PM
الألماسه الحساسه;5578873:
الراجيه عرفيني عليك
انا مصرية ودكتورة ويا ريت اتشرف بمعرفتك
ع
30-03-2008 | 11:22 PM
[GLOW="FF0000"]بنااااااااااات أنا قلت ما عاااد بدي شوف يأس ولا دموع ولا قنوووووووووط
أحنا أتفقناا نبدل حزننا عباااااااادة وكل ما حسنا باليأس نستغفر ربنااااااااااااا
بكرة باذن الله أحلى تصبحوا على خير جميعاا[/GLOW]
أحنا أتفقناا نبدل حزننا عباااااااادة وكل ما حسنا باليأس نستغفر ربنااااااااااااا
بكرة باذن الله أحلى تصبحوا على خير جميعاا[/GLOW]
ا
30-03-2008 | 11:22 PM
الفرج قريب ان شاءالله لنا ولكي
ا
30-03-2008 | 11:25 PM
:BANNED2::BANNED2:
العصفورة المعصورة;5578887:
انا عايزة انتحر
ع
30-03-2008 | 11:26 PM
العصفورة المعصورة;5578887:
انا عايزة انتحر
اعوذ بالله
ليش الانتحار
تخسرين دنيتج و اخرتج
اذا الله ما كتبلج الزواج والاولاد بالدنيا
اكيد اللخ بيعوضج غيرهم بالاخرى
ليش الضعف و السير وراء ابليس
تعوذي من ابليس
ماله داعي
اخسر اخرتي علشان راجل
ا
30-03-2008 | 11:27 PM
fatafeat;5578897:
[GLOW="FF0000"]بنااااااااااات أنا قلت ما عاااد بدي شوف يأس ولا دموع ولا قنوووووووووط
أحنا أتفقناا نبدل حزننا عباااااااادة وكل ما حسنا باليأس نستغفر ربنااااااااااااا
بكرة باذن الله أحلى تصبحوا على خير جميعاا[/GLOW]
وانتى من اهل الخير حبيبتى وان شاء الله دايما زى ما بتاولي بكرة احلي
ش
30-03-2008 | 11:31 PM
هلا بنوتااااااااااااات
كيفكن
انا نفسيتي اليوم تبن
كيفكن
انا نفسيتي اليوم تبن
ا
30-03-2008 | 11:32 PM
انا معلمة اجتماعيات لكن تحت وقف التنفيذ لعدم وجود وظائف
ا
30-03-2008 | 11:34 PM
عصفورة شنو انتي بس تصيحين وتبين تنتحرين شنو ذا اولا خليك واثقه من نفسك وثانيا الله الرازق لنا جميعا ان شاء الله ورزقك راح يجيك مراح يروح لغيرك خلك واقه عيوني ان الله عنده الفرج وراح تفرج عيوني والانتحار بتروحين النار اذا فكرتي فيه مره ثانيه واي انتي