شات منتظرات الحمل وامهات المستقبل القريب باذن الله لشهر رمضان /يوليو

miramiro 20-07-2012 59 رد 8,047 مشاهدة
m
السلام عليكم


ازيكم يا بنات
كل سنه وانتم طيبين و بصحه و سعاده و سلالالالالالالالالالام

و رمضان كريييييييييييييييم
و ربنا يجعلنا من عتقاء شهر رمضان ان شاء الله


و اوصيكم ونفسى بتقوى الله واستغلال هذا الشهر حسن الاستغلال
و ربنا يعينا جميعا يااااااااااااارب


و ربنا يحقق لكل واحده كل ما تتمنى يااارب ياااااااااااااارب
m
بنات
ازيكم وحشتونى جدا والله

انا جيت عند ماما الحمد لله

وهحاول ابقى معالكم على اد ما اقدر مع ان اولاد اختى محتلين الكمبيوتر عالطوووووووووووووول


لولا انهم بره مكنتش هعر ادخل دلوقتى



المهم اخباركم ايه

وانتم بتبقوا هنا ولا فى الفيس؟


و عيوشه انتى اتجوزتى امتى ما شاء الله ومبرررررررررروك وصور الفرح جامده ما شاء الله ربنا يسعدك و يحميكى


عايزه حد يقولى ملخص الانباء كده ى السريع الله يكرمكم
m
عملتم ايه النهارده فى اول يوم صيام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انا جيت على الاخر وكنت خلالالالالالالالالالاص مش قادره اتكلم خااااالص

انا مجوعتش الحمد لله بس كنت عطشانه وبترى لوووووووووو ههههههههههههههههه
ربنا يقوينا جميعا يااااااااااااااارب



وانتم فطرتم فين النهارده بقى ياترى
وفطرتم ايييييييييييييييييييه؟
m
اكيد شيماء و هدى ولدوا صح

طمنونى اخبارهم ايه الله يكرمكم
s
ميرو كل سنة و انتي طيبة يا حبي و الله يبرك فيكي عقبال بناتك ان شاء الله.هدى ولدت الحمد لله و جابت جميلة.شيماء معاد ولادتها على ما اظن يوم التلاتاء ربنا يقومها بالسلامة يا رب.بالنسبة للصيام النهاردة اول يوم لينا و الحمد لله مش حاسة باي حاجة دلوقتي يمكن لاني لسة صاحية هههه.حفطر ان شاء الله مع اهل جوزي
د
كل سنة وانتو طيبين ياقمرات وحشتونى
اخباركو ايه
عيوش مبروك الجواز ياقمر وعايزة اشوف صور الفرح ماليش دعوة

مبروك لهدى وحمدلله على سلامتك انتى وجميلة ياقمر

اما اخبارى فانا الحمد لله كويسة وروحنا اسكندرية اليومين اللى قبل رمضان على طول وجينا يوم الخميس
والعيال الحمد لله كويسين مطلعين عينى وودانى وكل حاجة بقيت شبه نتاية العنكبوت
s
دينا القمر كل سنة و انتي طيبة يا حبي.الله يبارك فيكي عقبال الشباب.منتي لو كنتي بتدخلي ع الجروب بتاعنا ع الفيس كنتي شفتي الصورابقي طللي علينا
m
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
كل سنه و انتو طيبين
انا زعلانه اوى ان الشات بقى مهجور كدة و كله راح عالفيس بومك انا بتوه هناك و مش حباه خالص و مش عارفة اتعامل
وو صعبان عليا كدة نسيب المنتدى

مبروك يا هدى و ربنا يباركلك فى بنوتك
و ربنا يقومك بالسلامه يا شيماء انتى و روكا

سلامى للجميع دة لو حد دخل اصلا :(
m
كل سنة وانتوا طيبين .............. ازيكوووووووووووووا
د
كل سنة وانتو طيبين يا بنات , ابقو ادخلو هنا نتكلم , مش لازم نتكلم في حاجة سرية بس المهم نعرف اخبار بعض لاني بتوه في الاخبار على الفيس

عايزة اطمن على شيماء ولدت ولا لسه ؟




انا ان شاء الله هنقل من شقتي اللي انا فيها وهروح شقة جديدة جنبي بس اوسع شوية , وطبعا ما زلنا في الايجار الجديد ربنا يتوب علينا ويبقالنا بيت ملك بئة , وطبعا شايلة هم النقل اوي وخصوصا اني لازم بعد العيد اسيب الشقة وانقل كل حاجة , هنقل لوحدي وقلقانة من الحاج عمر وغلاسته , ربنا يسهلها عليا واخلص , نفسي اغمض وافتح الاقيني في البيت الجديد
ح
صعبان عليا الشات انه بقا مهجور كدة
ح
هتنقلى عفشك ليه يا امونة عقدك خلص
ولا انت اللى عوزة تنقلى شقة اوسع
يارب يكون وشها حلو عليكى يارب
m
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

أمونة ربنا معاكى غلسة اوى النقل دى و فى الوقت دة كمان ربنا يعيينك حاولى واحدة واحدة تودى حاجة حاجة و ربنا يجعل البيت الجديد قدمه خير إن شاء الله و ربنا يكرمكو و تنقلو فى بيتكو الخاص قريب بإذن اله
على فكرة شيماء ولدت الحمد لله و جابت عاليه

انا كمان بتوه فى الفيسبوك و مش عارفة اتعامل معاه
بس البنات مرتاحين هناك اكتر و مبقاش حد ييجى هنا خلاص زى مانتى شايفة

شيرين انا كمان صعبان عليا الشات هنا اوى
s
ازيكو كلكوووووووووووو
منمن وحشانييييييييييييييييييي جدا جدااااااااااااا ابقي طللي علينا ع الفيس
m
اموووونة ربنا يقويكى ياررررب وحاولى تنقلى حاجة حاجة واى مساعدة انا موجودة اجيلك انا و موووودى هههههه
م
ازيكووووووووووو يا بناويت يا حلوييييييين

انا كمان بتوه جدااااااا فى الفيس وبكسل اقرا كل البوستات هنا احسن والله يا بنات
تعالو بقى بلاش رخاااااااااااامة

قال يعنى انا باجى هنا اوى هههههههه :worn_out:



اموونة
ربنا يعييييييييييينك
انا كمان كنت ناقلة السنة اللى فاتت
يوم الوقفة ههههههههه
وكان عيد اييييييه تمااام جداا
طبعا ما عيدتش خالص ولا حتى نزلنا صلينا العيد راحت علينا نومة من الهدة اللى كنا فيها
ربنا يعيييييينك بجد النقل ده رخم اوى :(
م
:(

:(
د
والله الشات هنا كان مجمعنا :(
s
:(:(:'(:'(:'(
M
يااااااااااارب ارزقنى وكل مشتاقه يارب
X