شات منتظرات الحمل وامهات المستقبل القريب باذن الله لشهر رمضان /يوليو

miramiro 20-07-2012 59 رد 8,047 مشاهدة
s
لميس يا حبي وحشاني جدا احنا مفتقدييينك اوي و الله ليه متعمليش اكونت ع الفيس و تشاركينا و الله ليكي وحشة كبيرة اوي
ا
امونه حبيبتى ازيك وازى عموره حبيبى وحشانى والله

عيوشتى انتى كمان وحشانى ووحشنى كلامكوا اوووووووووووى

عاكملين ايه كلكوا يارب تبقوا بخير يااااااااارب


باركوا لمها كتيييييييييييييييييييير ووصلوا سلامى ليها ولدودى احلى دره وعقبال امانى ما تقوم بالسلامه يارب هى وشيرين ومى ورشا

ويرزقنا انا وساره وريرى وعيوشتى وباقى البنات عاجلا يارب

رجاء يا بنات متنسوش تدعولنا معاكوا الله يخليكوا
د
طيب تعالي معاني يا لميس الجروب في الفيس بوك هتتبسطي اوي , ولا جوزك عنده اعتراض عالفيس بوك؟

انتي ايه اخبارك في العلاج طمنينا ؟ بتاخدي منشطات ؟ ومش بتفكري تعملي تلقيح صناعي
ا
والله يا امونه جوزى عنده اعتراض انى اعمل اكونت حتى بلعلب المزرعه على الاكونت بتاعه مؤخرا قالى لو عايوه تعملى اكونت علشان انا قيلاله انى مفتقداكوا جامد وشكله وافق بس انا خايفه معرفش اتعامل على الفيس اصلى ميح فيخ اخرى انى العب بس

وادعيلى هو لسه مفيش اخبار الدنيا وافقه شويه الايام دى ربنا يرزقنا جميعا ويوسع رزقنا جميعا ياااااااااااااااارب

بصى لو عملت اكونت هبقى ابعتهولك على الخاص تشتريكيلى معاكوا فى الجروب بس ساعتها هتعبك شويه لانك هتعرفينى ابقى ادخل ازاى والاقيكوا ازاى لو موافقه قوليلى وابقى احاول اعمل اكونت معلش هتعبك معابا

سلميلى على البنات كلها
وبوسيلى عموره حبيب قلبى
m
اززززيكممممممممممم
د
لميس ربنا يوسع رزقكو يا حبيبتي ويكرمكم بالذرية الصالحة

انتي بس اعملي الاكونت وراسليني عالخاص وانا هفهمك الفيس , سهل خالص مالص
s
انا تحت امرك يا لميس انتي بس اعملي الاكونت و تعالي معانا و الله احنا مفتقديينك اوي
m
معملتيش الاكونت ليه يا لميس
وحشتينااااااااااااااااا
ي
السلام عليكم
لميييييييييييس وحشتينا اعملي الاكونت و تعالي بقى انا ولدت الحمد لله و جبت (فرح) يلا تعالي الفيس ....
ي
وحشني المنتدى يا بنات بصراحة....:)
s
و انا كماااااااااااااااااان عااااااااااا
ا
وحشتونى جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

كنت داخله اقول لامونه كل سنه وعموره طيب ويارب تفرحى بيه وهو عريس

وفرحت اوى اوى لولاده مانيا يارب يفرحك ب فروحه وتشوفيها عروسه اد الدنيا والله كنت لسه هسال عليكى

عيوشه حبيبتتى وحشتينى عامله ايه فى حياتك الجديده ربنا يسعدك وتفرحينا بنونو قريب يارب

اميره عامله ايه والبنات عاملين ايه معاكى بوسيهوملى بوسه كبيره

مها ودره عاملين ايه

وشيرين عامل ايه فى حملها ربنا يتتمللها بخير وهتولد امتى باذن الله ويا ترى عتريس ولا فؤاده

دعاء كل سنه وزيزو طيب وعقبال ما تشوفيه عريس يارب

وسيماء وبنوتتها عاملين ايه

وشوشيت اخبارها ايه واوضعاها استقرت ولا لسه ربنا معاها

ودينا والشباب اخبارهم ايه

ومى ورشا عاملين ايه فى الحمل
وريرى اخبارها ايه
وساره اخبارها ابه وفى عندها جديد ؟

خايفه اكون نسيت حد بس والله انتوا على بالى على طول

واى فرصه بلاقى نت بدخل اسال عليكوا واتطمن

نفسى والله اعمل اكونت وابقى معاكوا بس مشكلتى فى النت اى فرصه هعمل اكونت وابعت لامونه او اى بنوته وهى تضيفنى

وحشتنونى ومش عايزه اقفل بس للاسف محدش قاعد وانا لوحدى

ادعولى يا بنات معاكوا ومش تنسونى من الدعاء
ا
امانى احكيلى ولادتك ومين اختار اسم النونه وطالعه شبهه مين وممتك عامله ايه دلوقتى
د
وانتي طيبة يا لميس يا حبيبتي , عقبال مااباركلك يارب بالنونو

اخر اخبار الشلة ان شوشيت عملت حقن مجهري بس كانت مشكلتها ان مطلعش معاها غير 3 بويضات ومزرعتش غير جنين واحد , وربنا ما ارادش يحصل حمل , ربنا يرزقها يارب ويكرم كل صحباتنا بالحمل

في انتظارك يا حبيبتي على الفيس
L
حد هونا
s
لميس يا حبيبتي وحشتيني اوي<3<3 ازيك و ايه اخر اخبارك؟؟ليكي وحشة و الله انت مش عندك نت عايزينك معانا ع الفيس
@
انا هنااااااااا
س
وانا كمان هنا
س
ياريت يابنات تقولولى بتدخلو على التجمع بتاعكو على الفيس ازاى عشان نفسي ارجع معاكو تانى
وحشتونى بجد
ونفسي اعرف بقى معاكو عيال ولا لسه:-?:)
س
انا:oh:)-<X-( الحمدلله بقى معايا &#1634; ربنا يحفظهم مجننى
X