شات منتظرات الحمل وامهات المستقبل القريب باذن الله لشهر رمضان /يوليو

miramiro 20-07-2012 59 رد 8,047 مشاهدة
ي
حد لسة بييجي هنا؟؟؟
أمونة..انت حتعزلي يا بطة......ربنا يقويكي انا نقلت من بيت لبيت 3 مرات...مرتين في السعودية و مرة في مصر...أي خدمة قولي بقى :)
د
ايوة يا منمن هنقل من شقة لشقة بعد العيد علطول ان شاء الله , انا جهزت كل حاجة بس لسه ادوات المطبخ اللي بستعملها والهدوم اللي بنلبسها كل يوم , يعني لسه شوية رفايع كدا هيتحطو في كراتين بعد العيد


انا رايحة الم العيدية من اهلي :)


كل سنة وانتو طيبين يا بنات
m
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

معقولة يا بنات التجمع كدة خلاص بخ
انا زعلانه جدا و للأسف مش بعرف ادخل على الفيس بوك خالص

حتى الجزء دة محدش فكر يقفله و يفتح واجد جديد لشوال

سلامى للجميع نفسي اطمن عليكو :(
م
مونى ليه مش بتيجى الفيس ؟؟؟؟
r
وحشنى الكلام والتجمع هنا اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووى
m
ازيكوووو .... موووني طمنينا عليكي عامله ايه ؟؟؟؟
د
موني ازيك اخبارك ايه ياجميل , وبداتي في الحقن ولا لسه
ح
الشات بقا مهجوووووووووووووووووووور
ا
بنات عاملين ايه وحشتونى اوووووووووووى نفسى اتطمن عليكوا كلكوا بس للاسف مش عندى اكونت عالفيس وجوزى مش عايزنى اعمل اكونت
طمنونى ضرورى على مها والنونه وصلت بالسلامه ولا لسه ويا ترى سمتها ايه

وامانى كمان قام بالسلامه ولا لسه والبيبى بتاعها عتريس ولا فؤاده

وشيرين عامله ايه فى الحمل وبقيت فى الكام دلوقتى يارل كملها على خير ويفرح قلبها والبيبى عتريس ولا فؤاده بردوا

وياترى فى اخبار جديده عندكوا ولا لسه

امونه مبروك على الشقه الجديده ويارب تبقى قدمها خير عليكوا وياترى عموره اتعود عليها ولا لسه بوسيهولى حبيب قلبى

شيماء حلاوتى زايده حته اخبارها ايه ونونتها عامله ايه

وجولى الصغنونه بنتوته هدى عامله ايه

طمنونى علكوا كلكوا وعلى مها بليز وحاولى تدخلوا ولو تخاطيف نتطمن على بعض
s
لمييييييييييييييييس ليكي وحشة يا حبي.ازيك و ايه الجديد عندك؟
مها كويسة الحمد لله دخلت التاسع من كام يوم ربنا يقومها بالسلامة
اماني لسة ماولدتش و حتجيب ان شاء الله فؤاده هههه وشيرين رجعت مصر و جوزها وحشها ههههه
رشا و مي الحمد لله حوامل ربنا يتمم لهم على خير عقبالك يا حبيبتي
احنا كلنا بخير الحمد لله طمنينا عنك ف اقرب فرصة
ن
ازيك يا عيوش اخبارك ايه فى الجواز انت فرحتينى اوى برشا ومى ربنا يتمملهم على خير يا رب والف الف مبروك ليهم ويا رب عقبال مونى قريب
s
الحمد لله يا سارة انا كويسة و انتي ازيك و ازي مريم؟
ن
انا ومريم الحمد لله كويسين وحشتونى والله تبقى طمنينى على البنات ومفيش اخبار حلوة عن سارة وريرى ؟
s
سارة بقالي مدة مشفتهاش و مفيش اي جديد عندها
ريري حتعمل عملية الحقن و ربنا يرزقها عن قريب هي و البنات ان شاء الله
شيرين حامل.هدى جابت جميلة ماشاء الله
مها دخلت شهرها التاسع ربنا يقومها بالسلامة
ح
ازيك يا لميس اخبارك اية
انا شيرين عشان لو معرفتنيش عشان غيرت اسمى الحمد لله بدات فى الرابع
ق
ااااااااااااااااااااااااااااا
m
محدش بقى يجى هنا و لا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظظ
ا
شيرين ازيك يا قمر مبروك عليكى الحمل وشهرك الرابع عقبال التاسع على خير باااااااااااااااااااااارب
ا
بنات ازيكوا كلكلواااااااااااااااا وحشتونى

عيوش حبيبه فلبى وحشانى يا جميل اخبارك ايه يا عروستنا الحلوه طمنينى عليكى ويارب تسمعنا احلى اخبار عنك

حد يطمنى على مهاميهو حبيبه قلبى قامت بالسلامه ولا لسه النونه مش عايزه تنورنا وياترى هتمسها ايه ان شاء الله
د
لميس ازيك يا حبيبتي عاملة ايه ؟

البت مها ولدت بالسلامة وجابت بنوتة سمتها درة

عقبال ما نفرح بيكي يارب
X