شات بنات مصر لشهر محرم1431
ل
06-01-2010 | 01:35 AM
مورو مالك متزعليش
ص
06-01-2010 | 01:35 AM
بت يا اسمك ايه انتى
مفيش اكبر من بلوتى اقعدى على جنب
الحمد لله
مفيش اكبر من بلوتى اقعدى على جنب
الحمد لله
ه
06-01-2010 | 01:36 AM
ازيكم وحشتوووووووونى
ص
06-01-2010 | 01:36 AM
حسبى الله ونعم الوكيل
P
06-01-2010 | 01:37 AM
white angel 85;10996934:
اللي يشوف بلاوي الناس تهون عليه بلوته ولا ايه يا ميرو :041:
كده يا توتا؟؟؟؟؟؟؟ :(
عارفة صاحبتى الانتيم لقيتها بتخبط عليا الساعة 9.30 من شوية
الوحيدة اللى اهتمت بجد و جت تشوفنى لما معرفتش توصلى بالتليفونات
حتى اهلى معملوهاش
انا حاسة انى مليش حد والله
ربنا معايا احسن من الكل
ص
06-01-2010 | 01:38 AM
دنا لما كلمت جوزى قالى طيب متعمليلهمش حاجه
بصى البرود المهم
اخته تانى يوم لقيتها جيالى الصبح بالفطار وايه جوزى بيقولها ابقى سعديها وشلى معاها
هو بنيه انى مخدمهمش عشان مقدرش اقول بم
وهى تقله خايف عليها اوى
شوفى النيه من النيه
حسبى الله ونعم الوكيل
وانا طبعا فهمه بس مرضتش انطق
بصى البرود المهم
اخته تانى يوم لقيتها جيالى الصبح بالفطار وايه جوزى بيقولها ابقى سعديها وشلى معاها
هو بنيه انى مخدمهمش عشان مقدرش اقول بم
وهى تقله خايف عليها اوى
شوفى النيه من النيه
حسبى الله ونعم الوكيل
وانا طبعا فهمه بس مرضتش انطق
ه
06-01-2010 | 01:39 AM
هما الحموات الفاتنات لسة مضايقنكم يالهوى
P
06-01-2010 | 01:40 AM
عسل يا مورو و انتى بتدعى بس كده هما بيستفيدوا بياخدوا من ميزان حسناتك يا عبيطة
احتسبى و بسسسسسسسسسس
احتسبى و بسسسسسسسسسس
ص
06-01-2010 | 01:41 AM
حسبى الله ونعم الوكيل
ه
06-01-2010 | 01:42 AM
لا حول ولاقوة الا بالله صوت العيون اهدى ياقمر كل مشكلة وليها حل مش تتضايقى عشان ابنك و لا بنتك دول بيحسو اوى الله يخليكى واحتسبى امرك عند ربنا
طب انتى لية سايبة بيتك؟
طب انتى لية سايبة بيتك؟
ص
06-01-2010 | 01:42 AM
يارب يخترعوا بقا الكارت الى بيبقا هديه
واديه لحماتى ويكون بيتفتح يفرقع فى وشها يارب يارب يارب
واديه لحماتى ويكون بيتفتح يفرقع فى وشها يارب يارب يارب
ص
06-01-2010 | 01:42 AM
عشان جوزى مش بيبات هناك عشان ابوه فى المستشفى
وبيبات يوم معاه ويوم عند الى ما تتسمى حسبى الله ونعم الوكيل
وبيبات يوم معاه ويوم عند الى ما تتسمى حسبى الله ونعم الوكيل
ه
06-01-2010 | 01:44 AM
سبحان الله قليل لو لاقيتى حماه كويسة كلو بيشتكى مش عارفة ليه؟
ص
06-01-2010 | 01:44 AM
عندى صداع جامد
حسبى الله ونعم الوكيل
والله ما ساكته لانى زهقققققققققققققققققت
حسبى الله ونعم الوكيل
والله ما ساكته لانى زهقققققققققققققققققت
ه
06-01-2010 | 01:45 AM
white angel 85;10996981:
دي قنابل زرية يا هانا
قال ويقولو مصر ما فيهاش قنابل اومال دول يبقوا ايه
ههههههههههههههههههههههههههه ضحكتينى ياوايت انجل:013::094::094:
ص
06-01-2010 | 01:46 AM
انا ضغطى على طول عالى الحمد لله مش بينزل
ه
06-01-2010 | 01:47 AM
صوت العيون;10997013:
عندى صداع جامد
حسبى الله ونعم الوكيل
والله ما ساكته لانى زهقققققققققققققققققت
اهدى يامورو الضغط هيعلى يابنتى:01:طب هى باتت ازاى اساسا هى معاها مفتاح ولاجوزك اداها المفتاح؟
white angel 85;10997021:
نادراااااااااااااااااااااااااااااااااا و لوقت قصير :085::085::085::085::085::085::085:
ههههههههههههههههه قصير ازاى الكويس كويس ولا ايه؟
ص
06-01-2010 | 01:47 AM
ما هو بايت معاها
ص
06-01-2010 | 01:48 AM
اصلى من النوع الى اشيل فى نفسى واطقق فى نفسيى مبعرفش ارد الحمد لله
رغم انى اقعد افكر عملت ليهم ايه عشان يتعمل فيا كدا
بس اتقى شر الحليم اذا غضب
رغم انى اقعد افكر عملت ليهم ايه عشان يتعمل فيا كدا
بس اتقى شر الحليم اذا غضب
ه
06-01-2010 | 01:49 AM
طب هى بتبوظلك الحاجة يامورو؟ انتى لية مش عايزاها تبات اية المشكلة؟هى المفروض تستازن طبعا منك بس اقصد لية كارهاها ؟بتضايقك ولا بتبوظ الحاجة