يا مورو بس اهدى علشان البيبي بجد انا عارفة انها حاجة تحرق الدم
معندكيش حاجة ليها مفتاح؟
شات بنات مصر لشهر محرم1431
P
06-01-2010 | 01:16 AM
ص
06-01-2010 | 01:17 AM
هعمل لايه ولا ايه
استغفر الله العظيم يارب
استغفر الله العظيم يارب
P
06-01-2010 | 01:18 AM
من الاول كده كانت بتقول بالمحسوس انها مش بتحب حد يبات و عمتى مرة بردو قالت مفيش حد يبات عندك على اهلها يعنى مش اهله عشان انتى عروسة و حاجتكك مش تتبهدل
فهما بالمحسوس فهموا طالما مش عايزة اهلها يبقى و لا اهله كمان
فهما بالمحسوس فهموا طالما مش عايزة اهلها يبقى و لا اهله كمان
ع
06-01-2010 | 01:19 AM
بيوت العيلة اغلبها كلها مشااكل
يعني احنا بيت عيلة ستي دايما تقول محبش اتقل علي حد يعني نادر لما بتطلع احنا دايما تحت
مع انها جاامدة اووي وشخصيتها قووية
يعني احنا بيت عيلة ستي دايما تقول محبش اتقل علي حد يعني نادر لما بتطلع احنا دايما تحت
مع انها جاامدة اووي وشخصيتها قووية
ص
06-01-2010 | 01:20 AM
لا مفيش الكلام دا
عادى جدا حتى لو اتقالت فى الوش ممكن يضيقونى وجوزى مش معايا طبعا
عادى جدا حتى لو اتقالت فى الوش ممكن يضيقونى وجوزى مش معايا طبعا
ع
06-01-2010 | 01:21 AM
فعلا لما تااخدي موقف من الاول وتبرزي شخصيتك
لكن لما تسيبي الحبل انسي
لكن لما تسيبي الحبل انسي
ل
06-01-2010 | 01:22 AM
خلصتوا لعب يامورو
م
06-01-2010 | 01:22 AM
السلام عليكم
هو لسه شات الحوامل مش شغال
هو لسه شات الحوامل مش شغال
ص
06-01-2010 | 01:24 AM
تمام دا الى هعمله ان شاء الله
P
06-01-2010 | 01:25 AM
white angel 85;10996853:
لا انا مش متخفية يا ميرو مانا اهو
بصي يا مورو انتي معاكي في بطنك اللي هما حيتجنوا عليه دلوقتي خدي موقف جامد من جوزك اول ما تروحي قوليله كدة بصراحة ممنوع اي مخلوق يبات في بيتي وانا مش فيه و لو الكلام مش عاجبه لازم اهلك يتدخلو
:thumbs_up::thumbs_up::thumbs_up:
م
06-01-2010 | 01:25 AM
بتتكلموا في ايه
ص
06-01-2010 | 01:25 AM
اضحك بعد ما مشيوا اول مره بعد 10 ايام طلعلت المخدات والبطاطين تتهوا وغسلت المليات وكله
هههههههههه على العصر بعد ما نضفت ورجعت كل حاجه
لقيت جوزى بيتصل باخوه يسال على ابوه يقوله ما هو جيلك تانى
يعنى كمان مش يقولوله لا مفجاه قلت يا ندمى وال بنضف ال استغفر الله العلى العظيم
هههههههههه على العصر بعد ما نضفت ورجعت كل حاجه
لقيت جوزى بيتصل باخوه يسال على ابوه يقوله ما هو جيلك تانى
يعنى كمان مش يقولوله لا مفجاه قلت يا ندمى وال بنضف ال استغفر الله العلى العظيم
ع
06-01-2010 | 01:26 AM
انا هخرج عشان اقوم انام راحة الجامعة
مورو روقي كده وهدي اعصابك طظ في اي حاجة المهم صحتك
اشربي نعناع كده واسترخي واانسي الدنيا
مورو روقي كده وهدي اعصابك طظ في اي حاجة المهم صحتك
اشربي نعناع كده واسترخي واانسي الدنيا
ص
06-01-2010 | 01:27 AM
ان شاء الله
ربنا معاكى يا جميله
ربنا معاكى يا جميله
م
06-01-2010 | 01:28 AM
متخانقه مع مين يامورو فهموووووووووووني بدل منا عامله زي الطرشه في الزفه
ص
06-01-2010 | 01:29 AM
مخنوقه مش متخانقه الحمد لله
ص
06-01-2010 | 01:29 AM
المشكله انى بجد زهقت من انى كل شويه فى مشاكل وعصبيه بسبب اهله
وياريت بفايده
حسبى الله ونعم الوكيل
وياريت بفايده
حسبى الله ونعم الوكيل
P
06-01-2010 | 01:32 AM
white angel 85;10996892:
بت يا مورو ايه التناحة والبرود والجبلة دا انا حاسة ضغطي علي من الناس الباردة دي يا ساتر دول عايزيني انا والبت ميرو :039::039::039::039::039::039::039:
ههههههههههههههههههههههه
و الله يا بنتى انا لما يكون حد غريب بتكبس و ببقى طيبة و ده اللى جايبنى ورا :016:بتنرفز على نفسى و احرق فى دمى انا و مش بعرف اخد حقى :(
صوت العيون;10996894:
مخنوقه مش متخانقه الحمد لله
معلشى يا حبيبتى اهدى كده و خدى موقف جامد لما تروحى ابقى قولى له روح بات انت معاهم و هما مش يباتوا و انا مش موجودة
اصل واضح انك رحبتى من الاول و هما اعتبروا البيت بيتهم خلاص رايحين جايين بدون استئذان حتى
P
06-01-2010 | 01:33 AM
حاجة ............... تييييييييييييييييييييييييييييييت
نرفزتينىىىىىىىىىىىىىى
نرفزتينىىىىىىىىىىىىىى
ص
06-01-2010 | 01:34 AM
اه فعلا كلامكم صح
والمشكله ان تربيتى الحمد لله
تمنعنى من انى اصد حد خصوصا انى بعمل احترام لجوزى
بس هقول لبابا ان شاء الله
ومش هكلمه لوحدى لانى زهقت حاجه تقرف
حسبى الله ونعم الوكيل
ولو مقتنعش هقول لامه هتصل بيها مخصوص ان شاء الله
والمشكله ان تربيتى الحمد لله
تمنعنى من انى اصد حد خصوصا انى بعمل احترام لجوزى
بس هقول لبابا ان شاء الله
ومش هكلمه لوحدى لانى زهقت حاجه تقرف
حسبى الله ونعم الوكيل
ولو مقتنعش هقول لامه هتصل بيها مخصوص ان شاء الله