شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
s
بلاش حرقه الدم قدر الله وما شاء فعل
ص
حاجه يعنى استغفر الله
وكمان بنتها سكنه جمبى يعنى خمس دقايق وتيجى وتحمل بقا استغفر الله
حسبى الله ونعم الوكيل
المهم انى عرفت بالصدفه سبحان الله
يعنى جوزى مش يقولى استغفر الله العلى العظيم
ع
هدي اعصابك با مورو

معلش بقي سيبيها علي الله

جوزك مش عارف انك بتضايقي من كده
ص
عارف جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بس مهما قلت يقولى امى يعملو الى هما عاوزينه
حسبى الله ونعم الوكيل

هقوم لانى هطق بجد
ص
ولا تبات فى بيتها حاجه تقرف
بكره اليوم الى اشتريت فيه اوضه الاطفال
الحمد لله

ومش بعيد تكون فى اوضتى ما هى فرصه بقا
حسبى الله ونعم الوكيل
ع
معلش قدر الله يا مورو
وحاولي تروقي شووية مفيش حاجة مستاهلة مهو لو حصل حاجة في الشقة كله علي دماغه
ص
تعرفى كانوا بايتين عندى هى وحمايا فى العيد وقعدوا 10 ايام تخيلى
ودخلت نمت صحيت لقيت اخته كانت بيته معاهم ولا كان فى بيتى
هو انا بكرههم من شويه
حسبى الله ونعم الوكيل
ع
الرجالة كده ميحبوش الواحدة تكون قلبها عليه وعلي بيته
ص
اصلى بجد بكره جدا حد يجى جمب حاجتى ولو يبصلى فى حاجه
دا وانا بفرش اخته تقولى الله دا جميل عاوزاه
انتى فاهمه الناس دى
ويفتشوا
وحاجه قرف استغفر الله العظيم
ص
لا والمهم ان ابوه كان عيان وقعد عندى تمام
وهو ساكن فى نفس المنطقه مش منطقه تانيه يعنى
وراح المستشفى وطلع جالى تانى
كانى مثلا استغفر الله العظيم يارب
مفيش احساس ولا دم والله
ع
صوت العيون;10996733:
تعرفى كانوا بايتين عندى هى وحمايا فى العيد وقعدوا 10 ايام تخيلى
ودخلت نمت صحيت لقيت اخته كانت بيته معاهم ولا كان فى بيتى
هو انا بكرههم من شويه
حسبى الله ونعم الوكيل


10 ايام يا بخت من زار وخفف وانتي يعتبر لسه عرووسة
هي اوضة الاطفال دي مسمار جحا في كل بيت
ربنا يهديلك الحال
لا حول ولا قوة الا بالله
P
صوت العيون;10996539:
حماتى راحت تزور حماتها راحت بيته عندى وانا مش فى البيت ودى مش بتريح نفسها استغفر الله العلى العظيم يارب


يعنى بايتة فى بيتك و انتى مش هناك و لا جوزك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

smily547;10996469:
الف مبروك حمد لله علي سلامتهم

وانا ادعولي يابنات لو ماولدتش بكره بعد بكره حدخل اعمل قيصري


ربنا معاكى يارب انتى الدكتور مديكى ميعاد بكرة؟؟؟؟؟؟؟

white angel 85;10996717:
مش فاهمة ليه تبات عندك ماتبات عند بنتها


بالضبط كده!!!!

صوت العيون;10996733:
تعرفى كانوا بايتين عندى هى وحمايا فى العيد وقعدوا 10 ايام تخيلى
ودخلت نمت صحيت لقيت اخته كانت بيته معاهم ولا كان فى بيتى
هو انا بكرههم من شويه
حسبى الله ونعم الوكيل


صوت العيون;10996749:
لا والمهم ان ابوه كان عيان وقعد عندى تمام
وهو ساكن فى نفس المنطقه مش منطقه تانيه يعنى
وراح المستشفى وطلع جالى تانى
كانى مثلا استغفر الله العظيم يارب
مفيش احساس ولا دم والله



معلشى يا بنتى هدى اعصابك علشان البيبي
ص
ساعات بفكر ادشدشها
سبحان الله لو اعرف ولا كنت جيبتها والله
وناس بقا اشكال والوان حجت تزورة والبيت اتبهدل وازاز الكمودينو اتكسر سبحان الله فجأه
وال ابوه يقولى انا السبب
طيب لما انت شايف كدا
جايلى ليه
عشان اخد البهدله فى بيتى
ما هو زفت بيت عيله استغفر الله العلى العظيم
ع
صوت العيون;10996740:
اصلى بجد بكره جدا حد يجى جمب حاجتى ولو يبصلى فى حاجه
دا وانا بفرش اخته تقولى الله دا جميل عاوزاه
انتى فاهمه الناس دى
ويفتشوا
وحاجه قرف استغفر الله العظيم


اي حد كده
الحاجات دي مش جاية بسهولة لازم نخاف عليها
الاخت مهي معروفة حماة تانية بس علي اصعب

صوت العيون;10996749:
لا والمهم ان ابوه كان عيان وقعد عندى تمام
وهو ساكن فى نفس المنطقه مش منطقه تانيه يعنى
وراح المستشفى وطلع جالى تانى
كانى مثلا استغفر الله العظيم يارب
مفيش احساس ولا دم والله


هههههههههههه
ده رااجل غريب اووي
ومنههم ساكنين في نفس المنطقة ليه الغتاتة
ص
لا اصل حمتها سكنه فى نفس البيت معايا تمام
وكانت فى المستشفى وطلعت وهى جايه تزورها مش تروح بقا لا تكسل تقوم طالعه تبات وجوزى ولا هيقولها بم هو معاها بايت
بس انا الى عند ماما دلوقتى الحمد لله
P
بت يا توتا انتى متخفية؟؟؟؟؟؟؟

مورو مش عارفة بيتهيألى المفروض تتكلمى مع جوزك فى الموضوع دهفى وقت صفا كده بالراحة
ص
ولما كلمت جوزى فى الحوار بتاعه الى فات
انه قعد 10 ايام وراح ورجعلى تانى
ومكنتش بشوف الشارع وقتها
يقولى عاوزانى اطردهم بكره ولادك يطردوكى
قلتله نعم كل دا وبطردهم
هو ايه
ص
بصى يا ميرو والله اتكلمت صفا وعصبيه وكل الاشكال
بس جوزى من النوع الى ماشى بدماغه جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ولا بيسمعلى نهائى
حسبى الله ونعم الوكيل
P
انا اختى جني بيت حماتها بردو و اختى التانية فى نفس البيت بس هما اخدوا موقف من الاول و حدود فده مش بيحصل الحمدلله
ص
اخدوا موقف ازاى
ما هو لو الناس بتحس لكن لو مفيش احساس ولا الهوا
X