شات بنات مصر لشهر محرم1431
ل
16-01-2010 | 04:40 AM
دكتورة امونة مش انتي من اللي كتبوا في موضوع الجزائر ليه عضويتك متوقفتش؟؟؟!!!!!!!!!!
ت
16-01-2010 | 04:40 AM
السلام عليكم
بااااك
ااااااااااااه يا ضرسي
بااااك
ااااااااااااه يا ضرسي
ا
16-01-2010 | 04:41 AM
اخبار المنصورة ايه يا امونه اصلها وحشتني ومصر كلها وحشتني
ا
16-01-2010 | 04:42 AM
مسلمة موحدة;11079511:
السلام عليكم
بااااك
ااااااااااااه يا ضرسي
سلامتك يا جميل:032:
m
16-01-2010 | 04:42 AM
وانتي كمان ياسلين صيدلانيه
شغل الحكومه ده خنيق انا اشتغلت عشلا ايام كنت هاتشل ووحسيت نفسي موظفه
روشته تجبي حبيتين ضد الضغط حبيتين ضد السكر يحسكوكي خريجه معرفش ايه
انا جوزي خريج نفس الدفعه وبيشتغل هناا في النهدي لو تعرفيها وماشاء الله بحسه المعلومات طازه المواد الفعاله حافظه
فاكر يعني
شغل الحكومه ده خنيق انا اشتغلت عشلا ايام كنت هاتشل ووحسيت نفسي موظفه
روشته تجبي حبيتين ضد الضغط حبيتين ضد السكر يحسكوكي خريجه معرفش ايه
انا جوزي خريج نفس الدفعه وبيشتغل هناا في النهدي لو تعرفيها وماشاء الله بحسه المعلومات طازه المواد الفعاله حافظه
فاكر يعني
أ
16-01-2010 | 04:42 AM
انا من القاهره ياكلين
س
16-01-2010 | 04:43 AM
امووووووووووووووووووووووووووووونه لا ياختىىىىىى متطمنيش اوى كده .. انا اعرف الكثير والكثير من دفعتك :D
وبغدين ال بيت جوزها ال .. بكره تجوزى ياختى وتشوفى :D
انا من المشايه يا قمر بس اتجوزت فى اليكس . وانتى ؟
وبغدين ال بيت جوزها ال .. بكره تجوزى ياختى وتشوفى :D
انا من المشايه يا قمر بس اتجوزت فى اليكس . وانتى ؟
m
16-01-2010 | 04:43 AM
هو انتي اسمك ايه يامسلمه اصلي نسيت
ت
16-01-2010 | 04:44 AM
ازيك يا ميكو وازي الكتاكيت يا رب يكونوا بخير
ت
16-01-2010 | 04:44 AM
اسمي فاطمه وانتي يا ميكو ؟
m
16-01-2010 | 04:45 AM
علي فكره لما الواحد يخلف يخاف يسيب عياله ويروح يشتغل
m
16-01-2010 | 04:45 AM
افتكرت يابطه لما غمي عليكي وانتي مع اختك
انا اميره
انا اميره
ل
16-01-2010 | 04:46 AM
دكتورة امونة ليه مجاوبتيش على سؤالي
د
16-01-2010 | 04:46 AM
أسارير البحور;11079510:
دكتورة امونة مش انتي من اللي كتبوا في موضوع الجزائر ليه عضويتك متوقفتش؟؟؟!!!!!!!!!!
عشان مقلتش حاجة تستاهل الايقاف
مسلمة موحدة;11079511:
السلام عليكم
بااااك
ااااااااااااه يا ضرسي
سلامتك يا جميل , وجع السنان مقرف اوي, حطي قرنفل تحت ضرسك هتسكنه
نسمه الجنه;11079512:
اخبار المنصورة ايه يا امونه اصلها وحشتني ومصر كلها وحشتني
المنصورة كل يوم بتحلو, كل لما اخرج الاقي محلات جديدة فتحت , ربنا يرجعك بالسلامة يارب
m
16-01-2010 | 04:47 AM
قوللي عامله ايه مع عيالها بتشد في شعرها
ا
16-01-2010 | 04:47 AM
بنات حد يقولي علي طريقه اشيل بيها الحبوب الي في وشي ساعه تكتر وساعه تقل وهل هيا بتزيد في الحمل؟
m
16-01-2010 | 04:48 AM
اسارير البخور هو انتي مين
س
16-01-2010 | 04:48 AM
ميكووووووووووو طب انتى مش بتشتغلى فى السعوديه خلاص ؟
انتى قصدك الحكومى بتاع مصر ولا هناك؟
انا بقا اشتغلت شويه بردو فالتكليف ومن ساعه مااتجوزت انقطعت ... زغرتى يا فكيهه :D
داخله فى سنه انقطاع اهو :D لا وفرحانه
انتى قصدك الحكومى بتاع مصر ولا هناك؟
انا بقا اشتغلت شويه بردو فالتكليف ومن ساعه مااتجوزت انقطعت ... زغرتى يا فكيهه :D
داخله فى سنه انقطاع اهو :D لا وفرحانه
ا
16-01-2010 | 04:49 AM
يارب يا امونه يا قمر
ل
16-01-2010 | 04:49 AM
انتي قلتي أكترمن بنات كتير وان جيتي للحق وفي بنات هنا عارفين كدة وعارفين اللي قالوا قاله ايه وبالإسم كمان دى انتي حتى مسيبتيش في الاهداءات وشتمتي !!!!!!
انتي متتوقفيش والباقي يتوقف !!!!!!
انتي متتوقفيش والباقي يتوقف !!!!!!