يميم فيييين
كلاكيت تاني مره
ايه المدارس اللي معجبتكيش في المريوطيه
وسالتي في مدرسه دريم انترناشونال
شات بنات مصر لشهر محرم1431
ع
16-01-2010 | 03:45 AM
أ
16-01-2010 | 03:45 AM
د\امونة;11079260:
هههههههههههه خلاص يا جميل نكتفي بهذا القدر
بسبس انا كنت حاطة طريقتك بتاعة الشاورما على الجهاز وضاعت, ممكن تقوليلي ازاي اعمل شاورما سواء لحمة او فراخ؟
http://forums.3roos.com/showthread.php?t=439217
ت
16-01-2010 | 03:45 AM
ازيك يا بسبوسه
ربنا يقومك بالسلامة
اه عندنا فعلا الجو سقعه أووووووي
انا حاسه ان ايدي هتقف من السقعه
ربنا يقومك بالسلامة
اه عندنا فعلا الجو سقعه أووووووي
انا حاسه ان ايدي هتقف من السقعه
ر
16-01-2010 | 03:47 AM
اناا أطرافي تجمدت خلاص
معلشي سرحت منكم
فاتتني حاجة؟؟
معلشي سرحت منكم
فاتتني حاجة؟؟
أ
16-01-2010 | 03:48 AM
اييييييييه دا
انا لسه جايه من بره وكنت ماشيه فى الشارع ومحسيتش ان الجو ساقعه اوى كدا
انا لسه جايه من بره وكنت ماشيه فى الشارع ومحسيتش ان الجو ساقعه اوى كدا
*
16-01-2010 | 03:49 AM
ازيك ياهوبا انا الحمدلله
بسبس إزيك ياقلبي عالمة ايه والله انتي وحشتييني موووووت ايه اخبارك والنونو عامل ايه
بسبس إزيك ياقلبي عالمة ايه والله انتي وحشتييني موووووت ايه اخبارك والنونو عامل ايه
د
16-01-2010 | 03:49 AM
hoba555;11079255:
ههههه انا بحب التفاؤل يا امونه ربنا يخليكيمق ولولي زي امونه كده
انا الاول لما اروح لماما هوديها حضانه جمبنا واشوف تعاملها مع لاطفال ازي
وبعدين بشهركده ولا حاجه هجي هنا اوديها حضانه لغات خليها تتعلم الاكلام لحسن جابتلي الهسهس في دماغي
متشيليش هم الكلام خالص, انا ابن خالي اتكلم وعنده 3 سنين, وقبل كده كان شاطر جدا في لغة الاشارة, باباه وداه لكتور وقاله متقلقش خالص التأخر ده طبيعي وهو هيتكلم لوحده بعد كده زي البربند ههههههههههههههههه
مرسي يا بسبس وان شاء الله اعملها لخطيبي
فععلا الجو بئاله 3 ايام تلج وبيدخل جوا العضم, بس اشربو لبن سخن وهتحسوا انكم ولعتو ههههههههه
*
16-01-2010 | 03:50 AM
هو الجو ساقع بعقل ده دماااار انا لابسة شرابين وبفكر في التالت انا قاعده شبه الغفير كل حاجة لابسها ومش باين غير عنيا
أ
16-01-2010 | 03:51 AM
ازيك يا غاليه انا تمام يا جبيبتى قربت اولد اهو دعواتك
انتو بتهرجوا والله
انا قاعده عااااااااادى ولا شراب ولا اى حاجه
انتو بتهرجوا والله
انا قاعده عااااااااادى ولا شراب ولا اى حاجه
أ
16-01-2010 | 03:52 AM
جوزى بيقولى الموبايل بتاعه مكتوب درجة الحراره 8
امال انا مش حاسه بيها ليه ههههههههههههههههههههههه
امال انا مش حاسه بيها ليه ههههههههههههههههههههههه
ر
16-01-2010 | 03:53 AM
غالية ازيك يا بييووضة
أ
16-01-2010 | 03:53 AM
ع
16-01-2010 | 03:54 AM
ان شاء الله يا مونه
ربنا يكرمها يارب ولسانها يفك
ربنا يكرمها يارب ولسانها يفك
ع
16-01-2010 | 03:55 AM
لا الجو سقعه امال بيقولو اسيوط تلج ازاي
المفروض بيقي اسقع من القاهره
انا نفسي قا اعد اتشمس كد يا سلام
المفروض بيقي اسقع من القاهره
انا نفسي قا اعد اتشمس كد يا سلام
أ
16-01-2010 | 03:59 AM
مش عارفه انا مش حاسه بحاجه
سبحان الله
سبحان الله
ر
16-01-2010 | 04:00 AM
اما كنت في سوهاج
مكانتش حاسة ببرد معرفشي ليه
مكانتش حاسة ببرد معرفشي ليه
*
16-01-2010 | 04:01 AM
إزيك ياررروفة عاملو ايه وحشتييني قوليلي ياقمر ايه اخر اخبارك
بسبس حمل بقى ياستي ودفا ياااه هههههههههههههههههههههههههههههههه
بسبس حمل بقى ياستي ودفا ياااه هههههههههههههههههههههههههههههههه
د
16-01-2010 | 04:05 AM
كوباية مايه;11079320:
http://forums.3roos.com/showthread.php?p=10979443#post10979443
http://forums.3roos.com/showthread.php?p=11003538#post11003538
ما شاء الله عليكي , انتي هدية بالنسبالي عشان اتعلم منك اصل انا تقليدية اوي في الاكل, ربنا يكرمك يا رب, هو انتي في اسيوط؟ دي المفروض انها صقيع يا بنتي
hoba555;11079322:
ان شاء الله يا مونه
ربنا يكرمها يارب ولسانها يفك
يارب يا هوبا وتهريكي رغي ههههههههههه
ر
16-01-2010 | 04:05 AM
الحمد لله
كويسة
وسايبة المذاكرة وقاعدة
انا طقيت خلاص شكلي
كويسة
وسايبة المذاكرة وقاعدة
انا طقيت خلاص شكلي
أ
16-01-2010 | 04:06 AM
ازيكوا ياحلويييييييييييييييييييييين