شات بنات مصر لشهر محرم1431
أ
16-01-2010 | 04:08 AM
ههههههههههههههه ال حمل ودفا ال ههههههههههههههه
m
16-01-2010 | 04:08 AM
معلش ياعيال وقعت منكم وجيت تاني
اصلي تعبانه اووي
قلبي وحعني وهبطانه وودقالت القلب سريعه جداا
اصلي تعبانه اووي
قلبي وحعني وهبطانه وودقالت القلب سريعه جداا
د
16-01-2010 | 04:09 AM
رووفة;11079376:
الحمد لله
كويسة
وسايبة المذاكرة وقاعدة
انا طقيت خلاص شكلي
ذاكري كويس يا روفة عشان تخلصي, انا عارفة ان المذاكرة قرف , بس والله النجاح طعمه حلو اوي في الكلية عشان بييجي بعد عذاب
أ
16-01-2010 | 04:09 AM
د\امونة;11079375:
ما شاء الله عليكي , انتي هدية بالنسبالي عشان اتعلم منك اصل انا تقليدية اوي في الاكل, ربنا يكرمك يا رب
ههههههههههههههههههه تحت امرك يا قمر
m
16-01-2010 | 04:10 AM
الجو عندي حر وقاعده وانا لابسه كن عادي وفاتحه التكييف
أ
16-01-2010 | 04:10 AM
ياعيال بقوللكم ازيكووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
أ
16-01-2010 | 04:11 AM
انا ضهرى وجعنى من الكنبه
m
16-01-2010 | 04:11 AM
مونه انا خريجه صيدله بردو دفعه 2007 وانتي بشتغلي باه وخطيبك بردو صيدلي
أ
16-01-2010 | 04:12 AM
ازيك يا ست شيماء هانم منوره والله
د
16-01-2010 | 04:12 AM
سلامتك يا ميكو الف سلامة, انا كنت سألتك انتي خريجة ايه بس تهتي مني؟
تكييف ايه اللي فاتحاه؟!!!!!!!!!
معلش يا ميكو لسه شايفة اجابتك, زمايل يعني هههههههه
لا يا حبيبتي خطيبي مهندس اكبر مني ب 5 سنين
تكييف ايه اللي فاتحاه؟!!!!!!!!!
معلش يا ميكو لسه شايفة اجابتك, زمايل يعني هههههههه
لا يا حبيبتي خطيبي مهندس اكبر مني ب 5 سنين
ر
16-01-2010 | 04:12 AM
سلامنك يا ميكو
طيب انا هقوما ذاكرلي كلمتين
اشوفك تاني
باي
طيب انا هقوما ذاكرلي كلمتين
اشوفك تاني
باي
m
16-01-2010 | 04:12 AM
ازيك ياشماء عاملع وزي مازن انتي هتسافري لجوزك امتي
m
16-01-2010 | 04:15 AM
الله يسلمك ياروفه
مونه انا فاتحه التكييف الجو عندي انا في السعوديه
مونه انا فاتحه التكييف الجو عندي انا في السعوديه
د
16-01-2010 | 04:15 AM
اهلا بيكي يا شيماء
د
16-01-2010 | 04:17 AM
انا اشتغلت سنتين وسيبت الشغل لما اتخطبت يا ميكو, جاوبتك عالاسئلة التانية في الصفحة اللي فاتت
m
16-01-2010 | 04:18 AM
مونه رديت عليكي في الصفحه ال فاتت او ال قبلها
س
16-01-2010 | 04:19 AM
سلام عليكم
يا عياااااااااااااااااااااااااااااااال محدش عنده عروستين لاخويا وصاحب جوزى ؟؟ :D سؤال يطرح نفسه يعنى :D
يا عياااااااااااااااااااااااااااااااال محدش عنده عروستين لاخويا وصاحب جوزى ؟؟ :D سؤال يطرح نفسه يعنى :D
m
16-01-2010 | 04:19 AM
ايه مواصفاتكم طيب وانا جبللك ياسلين
m
16-01-2010 | 04:20 AM
خطيبك بيشتغل مهندس ايه وفي شركه ايه باه
طيب مش صعبان عليكي بعد خمس سنين تقعدي في البيت انا زعلانه اووي
انتي جامعه ايه
طيب مش صعبان عليكي بعد خمس سنين تقعدي في البيت انا زعلانه اووي
انتي جامعه ايه
أ
16-01-2010 | 04:21 AM
Celeen;11079423:
سلام عليكم
يا عياااااااااااااااااااااااااااااااال محدش عنده عروستين لاخويا وصاحب جوزى ؟؟ :D سؤال يطرح نفسه يعنى :D
:085::085::085::085::085::085::085:
قوليلنا السى فى وندورلك :03: