اميرة الانسات;10572287:
صباحية مباركة ياعرايس وخاصة ان اليوم جمعة
لووووووووووووووووووووووووووووول
ان شاء الله تنقال لنا الجملة هذه عاجلا غير اجل
هلا شمس الاصيل اخبارك يا غالية ؟؟
هلا مرمر اسمك حلو ويدل على انك بنت شقية وطعمة والله يشفيك من السحر ماعلينا اصبرى واحتسبى يالغالية وكله فى ميزان حسناتك
بك املى اكيد اميس واليوم ماراح تدخل ننطرك بكرة
عروس الحب يارب تكونى عروس زوجك السنة هذه اللهم امين
عزوفة ودموعة عرايس التجمع
المهم بنات شنو يكون شعورك لما تسمعى عن قريباتك وصديقاتك ومعارفك الى اصغر منك بعشرة والااصغر بسبعة اتزوجوا ؟؟؟
يعنى مثلا فى حالتى انا مابقى من قريباتى الا انا تصوروا وهلا الصغيرات قصدى الى كنت الالعبهم وهم صغار تزوجوا
ودى شعورك بصراحة
ازيك يا قمر انتي كمان اسمك جميل اوي بس ان شاء الله يتغير قريب ويبقي اميره المدامات
بالنسبه للموضوع اللي بتسالي عنه بالنسبه لي عادي جدااااااا بكون مبسوطه وفرحانه اوي ومش متضايقه ومش بفكر انها اصغر مني ولا حاجه
بس نيجي عند اللحظه الحاسمه لما الستات الكبار الاراريب (جمع اروبه :D) يقعدو يحضنو فيكي ويقولولك عقبال بقي :ss: مش عقبالك لا عقبالك بقي كانك خلاص خللتي ولا صلاحيتك انتهت ساعتها بحس اني عاوزه اعيط بس قبل ما اعيط بكون نفسي اضربها في مناخيرها افتح لها فتحه تالته فيها علشان تبطل تحشر مناخيرها في اللي ملهاش فيه
عروس الحب;10572437:
مشكورة اميره على الدعاء الحلو بهاليوم المبارك ان شالله
والله انا تعودت اني احضر زفاف بنات اصغر مني عدي شسوي ياختج هذا نصيب مانقدر نتحكم فيه
تحوشني غصه بس لازم نروح و نعمل الواجب ولا بيقولون محتره من العروس
يا اختي خليها على الله
والله ويفرجها لي
ااااااااااااااه الا موضوع غيرانه من العروسه ده
انا مش عارفه الناس اللي مش بتسيب الناس في حالها وسهل عندها تجرح الناس دي بتكون ايه ؟