السلام عليكم
ممكن انضم معاكم
تجمع عرايس المستقبل القريب ( المتأخرات عن الزاوج ) .. لشهر ذو القعدة المبارك 1430
s
05-11-2009 | 09:46 PM
م
05-11-2009 | 09:50 PM
shoo79oosh
ياهلافييييييييييييييييج اختي ...
ان شاء الله تستانسيييييييييين وتستمتعيييييين وتستفيديييييييييين ويانااااا ...
نوووووووووورتي التجمع ..
ياهلا فيج مره تانيه ...
ياهلافييييييييييييييييج اختي ...
ان شاء الله تستانسيييييييييين وتستمتعيييييين وتستفيديييييييييين ويانااااا ...
نوووووووووورتي التجمع ..
ياهلا فيج مره تانيه ...
s
05-11-2009 | 09:54 PM
تسلمين اختي مهمهانه
م
05-11-2009 | 10:57 PM
.tuleeb;10569065:
انا معنديش ويك اند لان كل ايامى ويك اند
خخخخخخخخخخخخخخ
لس عامله اليومين دول دايت متابعه عند دكتوره ادعولى ربنا يثبتنى
شدي حيلك يا قمر ان شاء الله توصلي للمثالي قريب جداااااااااا
انتي كام سنه يا توتي ؟
.tuleeb;10569079:
منوره يا مرمر
ان شاء الله ربنا يبطل كل الاعمال بس انتى عرفتى منين انها بتعمللك كل شهر؟
انتو اللي منورين يا قمر
اقولك يا ستي علشان اول مره فكرنا ان ممكن يكون في مشكله من النوع ده وروحنا لشيخ قالي اه طبعا في سحر وفكه وعمل شويه حاجات كده وبعدين الوضع فضل زي ما هو فروحنا تاني فقال اه في سحر تاني وفكه ومره تالته فقال هي اكيد اللي بتعمله بتجدده علشان تتاكد انه موجود حتي لو انتو فكتوه وقال ان التجديد ده بيكون اول الشهر العربي او كل شهر عربي حاجه كده . فزهقت انا وقعدت ساكته هو انا هفضل رايحه جايه كده :ss:
وبعدين اخواتي متخلفين واشاعو جااااااااااامد اننا عرفنا ان في سحر وروحنا لشيخ وكده فاكيد هي عرفت اننا هنبوظ سحرها فقعدتلي الفاضيه اللي موراهاش غيري
انا مش عارفه الناس دي متعرفش ربنا ولا ازاي مش بتفكر في اخرتها وازاي هيقابلوا ربنا وهما بياذو ناس كده
عروس الحب;10570206:
اميين يارب
بس صج صج اليوم وايد منشغلي بالي بهالشي
يعني اكيد اهو مو صغير بالعمر لاني انا اصلا مو صغيره فهل يفكر فيني و بزوجته؟؟
اما عن السؤال فأنا متحلفه فيه حلف اني بذبحه اذا شفته ليش توه يجي؟؟
اخييييييييييييه
ودي اعرف اهو وينه الحين؟؟
بالدوانيه؟؟ بالمطعم؟؟ بالبر؟؟ بالبيت؟؟ بالسياره؟؟ بالشغل؟؟
والله احس حايشني فضول اعرف اهو هالليله شيسوي؟؟؟
ما ابيه يكون مغازلجي بالسوقه و الشوارع
ابيه يكون واحد تكانه و رجل يخاف الله
اليوم انا فاصله لان حايشني فراغ عاطفي من حكرتي بغرفتي
هههههههههههههه عسل والله عيشتي في الدور وشويه وهتقولي له ما بدري يا بيه حد يرجع البيت الساعه 12 بالليل ؟؟؟؟:eek:
مهمهانه;10570335:
هههههههههههههه شكلناااا جذي ... الله يصبرناا ويرزقنااا يارب يارب يارب ...
العمر كله حبيبتي ....
انا امس كان عيد ميلادي صرت 28 سنه ... وان شاء الله تكوووووووووووون اخر سنه عزوووووووووووووووبيه ...
يارب ارزقناا من حيث لانعلم ولاندري ولانحتسب يارب يارب يارب ...
كل سنه وانتي طيبه يا قمر
ان شاء الله السنه الجديده تكون سنه سعيده ونفرح بيكي ونزغرط لك كلنا مع اني مش بعرف ازغرط بس هتعلم علشان خاطرك :wink:
ع
05-11-2009 | 11:28 PM
عروس الحب;10570253:
اي الظاهر مع تغير الجو لان كل مايبرد الجو كل مايزيد الفراغ العاطفي تبين احد يدفيج بكلامه و يعطيج الحب والاهميه
الله يعينا مع الشتا و الفراغ العاطفي
جان زين يكون بالبر احب الريال الي يكون قناص و يحب البر و الطلعات القاسيه يعني يكون قاسي و شجاع
مااحب الريال اللي يقول مااحب البر والبحر
احسه مو ريال
لان البر تعلم الريال القسوه والشجاعه والمواجهه ويكون اجتماعي و صاحب كلمه عكس الترف اللي مايحب الا السينما و المطاعم
و بعدين بالبر مافي حريم يشوفهم اكون انا الحرمه الوحديه بحياته......البنت تفكر بالمستقبل ههههههه
انتي اشرايج
ههههههههههههههههههههههههههه نفس تفكيري بالضبط:D
shoo79oosh;10570411:
السلام عليكم
ممكن انضم معاكم
هلا وغلا منورة معنا والله يرزقنا يااااااااااااااااااارب:)
#
06-11-2009 | 01:46 AM
السلام عليكم بناااااااااات
اخباركم ايه ؟؟؟
عزوووووفة وحشاااااااانى ما بشوفك من مدة
دموووووع وردية - اموووووولة - عروس الحب - اميرة الانسان - مهمهانه اخباركم ايه ؟؟
كل بنات التجمع وحشتووووووووونى
كل ما دخل ما فى احد منكن ليه ؟؟؟؟؟
والله بحبكم كلكمممم يا بنااااااااات
:888345::87457:
اخباركم ايه ؟؟؟
عزوووووفة وحشاااااااانى ما بشوفك من مدة
دموووووع وردية - اموووووولة - عروس الحب - اميرة الانسان - مهمهانه اخباركم ايه ؟؟
كل بنات التجمع وحشتووووووووونى
كل ما دخل ما فى احد منكن ليه ؟؟؟؟؟
والله بحبكم كلكمممم يا بنااااااااات
:888345::87457:
ي
06-11-2009 | 02:06 AM
كيفكم ياصبايا ممكن انضم معاكم
ويارب الشهر الجاي ينقص عددكم الى الربع وانا وحدة منهم يعني ماتكون عزابيه هههه
قولو يارب ببركة يوم الجمعة يفتحها في وجه كل عازب من ذكر وانثى
ويارب الشهر الجاي ينقص عددكم الى الربع وانا وحدة منهم يعني ماتكون عزابيه هههه
قولو يارب ببركة يوم الجمعة يفتحها في وجه كل عازب من ذكر وانثى
#
06-11-2009 | 02:11 AM
اهلا بيكى حبيبتى ( حزن قلبى )
اللهم تقبل منك دعاءك آميييييييييين
ويجمعنا كلنا وبنات المسلمين بالأزواج الصالحين ان شاء الله
اللهم تقبل منك دعاءك آميييييييييين
ويجمعنا كلنا وبنات المسلمين بالأزواج الصالحين ان شاء الله
#
06-11-2009 | 02:12 AM
نورتى تجمعنا حبيبتى
#
06-11-2009 | 02:14 AM
انا موجودة لو تحبى نتكلم شوية
ع
06-11-2009 | 07:57 AM
[؟
هههههههههههههه عسل والله عيشتي في الدور وشويه وهتقولي له ما بدري يا بيه حد يرجع البيت الساعه 12 بالليل ؟؟؟؟:eek:
اي لازم نعيش الدور و انا اصلا ناويه نيه سوده فيه بس اشوفه عاوزة اعرف اسباب تأخيره بالزواج
معذبني ليييييييييييييييه :confused::confused::confused::confused:
هههههههههههههه عسل والله عيشتي في الدور وشويه وهتقولي له ما بدري يا بيه حد يرجع البيت الساعه 12 بالليل ؟؟؟؟:eek:
اي لازم نعيش الدور و انا اصلا ناويه نيه سوده فيه بس اشوفه عاوزة اعرف اسباب تأخيره بالزواج
معذبني ليييييييييييييييه :confused::confused::confused::confused:
ع
06-11-2009 | 07:59 AM
عزف الامنيات هذا اهو التفكير الصحيييح و بس
عاد لايسوون لنا مخيمات نسائيه ونبتلش بعمرنا
هههههههههههههه
عاد لايسوون لنا مخيمات نسائيه ونبتلش بعمرنا
هههههههههههههه
ع
06-11-2009 | 07:59 AM
اهلا بيكي شمس الاصيل ازيك ياحبيبتي
ا
06-11-2009 | 08:16 AM
صباحية مباركة ياعرايس وخاصة ان اليوم جمعة
لووووووووووووووووووووووووووووول
ان شاء الله تنقال لنا الجملة هذه عاجلا غير اجل
هلا شمس الاصيل اخبارك يا غالية ؟؟
هلا مرمر اسمك حلو ويدل على انك بنت شقية وطعمة والله يشفيك من السحر ماعلينا اصبرى واحتسبى يالغالية وكله فى ميزان حسناتك
بك املى اكيد اميس واليوم ماراح تدخل ننطرك بكرة
عروس الحب يارب تكونى عروس زوجك السنة هذه اللهم امين
عزوفة ودموعة عرايس التجمع
المهم بنات شنو يكون شعورك لما تسمعى عن قريباتك وصديقاتك ومعارفك الى اصغر منك بعشرة والااصغر بسبعة اتزوجوا ؟؟؟
يعنى مثلا فى حالتى انا مابقى من قريباتى الا انا تصوروا وهلا الصغيرات قصدى الى كنت الالعبهم وهم صغار تزوجوا
ودى شعورك بصراحة
لووووووووووووووووووووووووووووول
ان شاء الله تنقال لنا الجملة هذه عاجلا غير اجل
هلا شمس الاصيل اخبارك يا غالية ؟؟
هلا مرمر اسمك حلو ويدل على انك بنت شقية وطعمة والله يشفيك من السحر ماعلينا اصبرى واحتسبى يالغالية وكله فى ميزان حسناتك
بك املى اكيد اميس واليوم ماراح تدخل ننطرك بكرة
عروس الحب يارب تكونى عروس زوجك السنة هذه اللهم امين
عزوفة ودموعة عرايس التجمع
المهم بنات شنو يكون شعورك لما تسمعى عن قريباتك وصديقاتك ومعارفك الى اصغر منك بعشرة والااصغر بسبعة اتزوجوا ؟؟؟
يعنى مثلا فى حالتى انا مابقى من قريباتى الا انا تصوروا وهلا الصغيرات قصدى الى كنت الالعبهم وهم صغار تزوجوا
ودى شعورك بصراحة
ع
06-11-2009 | 09:58 AM
اميرة الانسات;10572287:
صباحية مباركة ياعرايس وخاصة ان اليوم جمعة
لووووووووووووووووووووووووووووول
ان شاء الله تنقال لنا الجملة هذه عاجلا غير اجل
هلا شمس الاصيل اخبارك يا غالية ؟؟
هلا مرمر اسمك حلو ويدل على انك بنت شقية وطعمة والله يشفيك من السحر ماعلينا اصبرى واحتسبى يالغالية وكله فى ميزان حسناتك
بك املى اكيد اميس واليوم ماراح تدخل ننطرك بكرة
عروس الحب يارب تكونى عروس زوجك السنة هذه اللهم امين
عزوفة ودموعة عرايس التجمع
المهم بنات شنو يكون شعورك لما تسمعى عن قريباتك وصديقاتك ومعارفك الى اصغر منك بعشرة والااصغر بسبعة اتزوجوا ؟؟؟
يعنى مثلا فى حالتى انا مابقى من قريباتى الا انا تصوروا وهلا الصغيرات قصدى الى كنت الالعبهم وهم صغار تزوجوا
ودى شعورك بصراحة
مشكورة اميره على الدعاء الحلو بهاليوم المبارك ان شالله
والله انا تعودت اني احضر زفاف بنات اصغر مني عدي شسوي ياختج هذا نصيب مانقدر نتحكم فيه
تحوشني غصه بس لازم نروح و نعمل الواجب ولا بيقولون محتره من العروس
يا اختي خليها على الله
والله ويفرجها لي
ا
06-11-2009 | 11:56 AM
معاك حق ياعروس الحب
تدرين عن شعورى انا
اخجل جدا لما اسمع عن بنات العائلة ينخطبون ما اقدر احط عينى فى عين الوالد
اكيد يقول بنتى مالها ماحد جاها
انا عدا مشاعرى النفسية وانوثتى الى تناسيتها بدات اشعر بالخجل والله يا بنات انحرج لما اروح لاقاربنا وبناتهم كلهم متزوجات .........زززز
................................................................................
ماعليكم هذه دموع نزلت منى
ماادرى الكلام الى قلته صح والا مو صح
تدرين عن شعورى انا
اخجل جدا لما اسمع عن بنات العائلة ينخطبون ما اقدر احط عينى فى عين الوالد
اكيد يقول بنتى مالها ماحد جاها
انا عدا مشاعرى النفسية وانوثتى الى تناسيتها بدات اشعر بالخجل والله يا بنات انحرج لما اروح لاقاربنا وبناتهم كلهم متزوجات .........زززز
................................................................................
ماعليكم هذه دموع نزلت منى
ماادرى الكلام الى قلته صح والا مو صح
ا
06-11-2009 | 11:59 AM
معاك حق ياعروس الحب
تدرين عن شعورى انا
اخجل جدا لما اسمع عن بنات العائلة ينخطبون ما اقدر احط عينى فى عين الوالد
اكيد يقول بنتى مالها ماحد جاها:(
انا عدا مشاعرى النفسية وانوثتى الى تناسيتها بدات اشعر بالخجل والله يا بنات انحرج لما اروح لاقاربنا وبناتهم كلهم متزوجات :confused::confused:
................................................................................
ماعليكم هذه دموع نزلت منى
ماادرى الكلام الى قلته صح والا مو صح
تدرين عن شعورى انا
اخجل جدا لما اسمع عن بنات العائلة ينخطبون ما اقدر احط عينى فى عين الوالد
اكيد يقول بنتى مالها ماحد جاها:(
انا عدا مشاعرى النفسية وانوثتى الى تناسيتها بدات اشعر بالخجل والله يا بنات انحرج لما اروح لاقاربنا وبناتهم كلهم متزوجات :confused::confused:
................................................................................
ماعليكم هذه دموع نزلت منى
ماادرى الكلام الى قلته صح والا مو صح
O
06-11-2009 | 12:12 PM
السلام عليكم يا عرايس ايه فكرتوني بتجمعنا
توتة كيفك يا الغلا
كيفك عروس المنتدى منور بوجودك
وحشني سوالف زمان
ايه ياعروس السلحوف لسه مضيع الطريق عندك اما انا فحلزوني داخل في سباااااااات عميق ههههه
توتة كيفك يا الغلا
كيفك عروس المنتدى منور بوجودك
وحشني سوالف زمان
ايه ياعروس السلحوف لسه مضيع الطريق عندك اما انا فحلزوني داخل في سباااااااات عميق ههههه
O
06-11-2009 | 12:14 PM
يتصفح الموضوع حالياً: 1 (1 من الأعضاء و 0 من الزوار) mohja
البيت فاضي اروح اتجول شوية في المنتدى وارجع
البيت فاضي اروح اتجول شوية في المنتدى وارجع
ع
06-11-2009 | 12:19 PM
اميرة الانسات;10572690:
معاك حق ياعروس الحب
تدرين عن شعورى انا
اخجل جدا لما اسمع عن بنات العائلة ينخطبون ما اقدر احط عينى فى عين الوالد
اكيد يقول بنتى مالها ماحد جاها:(
انا عدا مشاعرى النفسية وانوثتى الى تناسيتها بدات اشعر بالخجل والله يا بنات انحرج لما اروح لاقاربنا وبناتهم كلهم متزوجات :confused::confused:
................................................................................
ماعليكم هذه دموع نزلت منى
ماادرى الكلام الى قلته صح والا مو صح
اي والله قمة الاحراج تصدقين وانا بعد صارتلي مواقف محرررجه الايام اللي فاتت مع العرسان العاهات اللي مرت علي
الله كريم اللي يرفع من حظنا يارب و يرزقنا الازواج الصالحه