رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
&
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
ازيك يا بطتى اخبارك ايه؟
ع
انا اتلخبطت هو بيقولو علي الخس كابوتشه ولا الكرنب
ف
شهيده ما اعتقدش انى كلمتك قبل كده



وانا يشرفنى اناى اتعرف عليكى يا قمر :)


انا اسمى فاطمه وعندى ريم عمرها5 شهور
ف
سالى ماشاء الله حمودى عسل بالزى الرسمى تبارك الله
h
جيل يا بنات في المول اللي قدام مترو يعني على يمين العريش وانتي خارجه منه ..هتلاقوه فوقجمب المطعم الصيني زي ماهوبا قالت

شهيده ايوة محمد طالع نسخه من ابوه ومخدش مني ولا حاجه
ش
انا اعرف ان الكابوتشا هوا الكرنب
h
سالي ازيييك ياقمر وازاي حموودي فييين صورته عاوزة اشوف الواد العسوله ده

ازيك يافاطمه انابرضه اول مره اكلمك وازاي ريم ..على فكره انا بحب اوي الاسم ده هي في سن محمد ابني الحمدلله تم 5شهور من يومين ..خلاص بقى بفكر اجوزه : D
ش
ربنا يكرمك يا فاطمة ويباركلك في ريم
انا اسمى هبه بس اسم الشهرة شهيدة وعندى عمر قرب يتم سنة ونص

سالي نزلى الصورة هنا لاحسن مش شايفاها كويس لانها صغيرة
ع
انا شفت الصور يا هبه وما شاء الله محمد عسسسسل ياخواتي واعد في البلكونه
ربنا يحميه يارب
صحيح ايه اخبار التتبيله بتاعت السلطه اللي جبتها يا هبه حلوه
ش
ههههههه تجوزية
احنا واحنا رايحين العقد بقول لزوجى خليه معاك انا مش هكون فاضيه اتابعه فلقيته بيقول لعمر
مش تروح تشفلك عروسة علشان اخطبلك
هههههههههه
ف
hoobie;10327920:
سالي ازيييك ياقمر وازاي حموودي فييين صورته عاوزة اشوف الواد العسوله ده

ازيك يافاطمه انابرضه اول مره اكلمك وازاي ريم ..على فكره انا بحب اوي الاسم ده هي في سن محمد ابني الحمدلله تم 5شهور من يومين ..خلاص بقى بفكر اجوزه : D



ازيك يا قمر

ريم مواليد 5/9

بالنسبه للجواز انا ماعنديش مانع بس اوعى تقولى لسالى خليها بينى وبينك:D
ش
هوبي
شقتك لذيذة اوى ماشاء الله لا قوة الا بالله
حاساها رقيقة وشيك
h
hoba555;10327929:
انا شفت الصور يا هبه وما شاء الله محمد عسسسسل ياخواتي واعد في البلكونه
ربنا يحميه يارب
صحيح ايه اخبار التتبيله بتاعت السلطه اللي جبتها يا هبه حلوه


تسلمي يااهوبا يارب دي نودي هي اللي سكر ..التتبيله يا هبه وحششه اوي بتوجع البطن كل اللي اكلها تعبته مش عارفه ليه ..وتخيلي النهارده جبت من مترو رنجه مغلفه روحت البيت لقيتها بايظه وريحتها فظيييييعه ..وبرضه جبت من فتره لبن لقيته بايظ ..مش عارفه من ساعة العيد ومترو مستواه انحدر جدا
h
شهيدة;10327931:
ههههههه تجوزية
احنا واحنا رايحين العقد بقول لزوجى خليه معاك انا مش هكون فاضيه اتابعه فلقيته بيقول لعمر
مش تروح تشفلك عروسة علشان اخطبلك
هههههههههه


ههههههههه ياعسوووله باباه مستعجل اوي خليييي الواد يستمتع بشبابه ..انا بقول لجوزي انامشعاوزة ابني يتجوز ويشيل الهم بدرييي
ع
معقول ليه كده والف سلامه عليكم
طيب كنت سمعت اولاد رجب فتح في الهرم بس مش عارفه قريب مننا ولا بعيد
ش
طالما الحاجه بايظة رجعيها المحل على طول
احنا كان مترو فاتح في العمارة اللى جنبنا وكان حلو ونضيف بس الناس كانت يظهر بتخاف منه قلب وبقا خير زمان بقا سيء جدا خدمة سيئه ومفيش نضافه وحاجه بايظة والناس عليه امم وزحمة جدا
انا قرفت منه جدا
h
فراشه فى بيتها;10327940:
ازيك يا قمر

ريم مواليد 5/9

بالنسبه للجواز انا ماعنديش مانع بس اوعى تقولى لسالى خليها بينى وبينك:D


لا لا لو سمحتي ياسالي ..البنت والواد قد بعض ..كل واحد ياخد اللي في سنه
h
شهيدة;10327941:
هوبي
شقتك لذيذة اوى ماشاء الله لا قوة الا بالله
حاساها رقيقة وشيك


تسلمي يا شهيده يارب ده بس من ذوقك

معلش يابنات انا برد كل رد منفصل لاني مش بعرف اعمل اقتباس متعدد
ف
hoobie;10327978:
لا لا لو سمحتي ياسالي ..البنت والواد قد بعض ..كل واحد ياخد اللي في سنه



انا قولتلك بينى وبينك:D :D :D


صحيح هى سالى راحت فين
h
عارفه ياشهيده انا مشبحب اولاد رجب ده خالص شفت مره عندهم صراصير فقرفت موت ومش بدخله خالص ..ومترو اللي كان عندكم كان حلو فعلاونضيف خساره انه قفل..انا مرجعتش الحاجه لاني قلت يمكن الزحمه وكده واليومين دول بس ..لكن الموضوع طول ..تخيلي كنت عاوزة اجيب بسله مجمده معرفتش كل الحاجات الفروزن فاكه كده مش متجمده كويس تحسي التلاجات ضعيفه
X