رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"
ش
26-09-2009 | 03:59 PM
ازيكم؟
ش
26-09-2009 | 04:03 PM
ازيك يا ايمان حلو قرار الحضانة
وربنا يهدي معاذ ويحبها
وربنا يهدي معاذ ويحبها
ش
26-09-2009 | 04:05 PM
امبارح كان عقد اختى والحمد لله رجعنا بمشكله بين بابا والعريس
وانا وزوجى حصل بينا كلاش ولازال الوضع مش مضبوط خالص
الحمد لله
وانا وزوجى حصل بينا كلاش ولازال الوضع مش مضبوط خالص
الحمد لله
E
26-09-2009 | 04:06 PM
ازيك ياشهيدة واخبار عمر ايه
يارب ياشهيدة بصراحة نفسي يبعد عني شوية ان شاء الله لما يتعود على الاطفال وكده هوديه حضانة قريبة من البيت ويقعد لغاية 1 الضهر بقى وربنا يهديه لانه مزهقني عالاخر بجد بقى له كذا يوم لما انا خلااااااااااااااص والله
ربنا يهديهم كلهم يا رب
يارب ياشهيدة بصراحة نفسي يبعد عني شوية ان شاء الله لما يتعود على الاطفال وكده هوديه حضانة قريبة من البيت ويقعد لغاية 1 الضهر بقى وربنا يهديه لانه مزهقني عالاخر بجد بقى له كذا يوم لما انا خلااااااااااااااص والله
ربنا يهديهم كلهم يا رب
E
26-09-2009 | 04:07 PM
الف مبروك لاختك ياشهيدة وعقبال البناء ان شاء الله
ليه المشاكل ربنا يبعد عنهم المشاكل يا رب وان شاء الله سوء تفاهم وهيعدي على خير
ليه المشاكل ربنا يبعد عنهم المشاكل يا رب وان شاء الله سوء تفاهم وهيعدي على خير
ش
26-09-2009 | 04:16 PM
ربنا يكرمك يا ايمان وعقبال معاذ
والله مش عارفه حاجات عبيطة جدا وقلبت بزعل وحاجات ملهاش دعوة بالعقد
والله مش عارفه حاجات عبيطة جدا وقلبت بزعل وحاجات ملهاش دعوة بالعقد
ي
26-09-2009 | 05:01 PM
ايمان مبروك دخول معاذ الحضانة بس مش كنتى اجلتيها علشان انفلونزا الخنازير ده حتى اجلوا المدارس
ي
26-09-2009 | 05:01 PM
شهيدة مبروك لاختك وربنا يهديلكم الحال
ي
26-09-2009 | 05:02 PM
سااااااااالى ازيك ياقمر منورة وازى حمودى
&
26-09-2009 | 05:22 PM
السلام عليكم
ازيكم؟؟
ايمان مبروك دخول معاذ الحضانة وربنا يهديهولك يارب
شهيدة مبااااارك عقد اختك وعقبال البناء يارب ان شاء الله
وربنا يبعد عنكم المشاكل وييسرلكم الخير ان شاء الله.....
محمود بقه مطلع عينى اكتر من الاول بقاله كام يوم مأفور على الاخر وكل يوم بيعيط منه والله بيصحى كتير جدا كل نص ساعة تقريبا انا خلاص اعصابى تعبت منه والله بقالى 10 شهور على الحال ده من يوم ما اتولد مشفتش يوم عدل فى موضوع النوم ده
كل املى انام ساعتين على بعض بس...دعواتكم بجد يابنات
ازيكم؟؟
ايمان مبروك دخول معاذ الحضانة وربنا يهديهولك يارب
شهيدة مبااااارك عقد اختك وعقبال البناء يارب ان شاء الله
وربنا يبعد عنكم المشاكل وييسرلكم الخير ان شاء الله.....
محمود بقه مطلع عينى اكتر من الاول بقاله كام يوم مأفور على الاخر وكل يوم بيعيط منه والله بيصحى كتير جدا كل نص ساعة تقريبا انا خلاص اعصابى تعبت منه والله بقالى 10 شهور على الحال ده من يوم ما اتولد مشفتش يوم عدل فى موضوع النوم ده
كل املى انام ساعتين على بعض بس...دعواتكم بجد يابنات
&
26-09-2009 | 05:24 PM
ياسمين100 100;10325176:
سااااااااالى ازيك ياقمر منورة وازى حمودى
ازيك انتى يا ياسمينا وازى البنات؟؟
طمنينى عليكى اخبار البيبى ايه؟
P
26-09-2009 | 07:09 PM
ماشاء الله لاقوة الا بالله ياام حمودى
صورته زى القمر الله اكبر ربنا يباركلك فيه ياااااااااااااارب
وتشوفيه الشيخ محمود
صورته زى القمر الله اكبر ربنا يباركلك فيه ياااااااااااااارب
وتشوفيه الشيخ محمود
ر
26-09-2009 | 08:54 PM
ازيكوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
ي
26-09-2009 | 09:30 PM
أم حموودى القمر;10325268:
ازيك انتى يا ياسمينا وازى البنات؟؟
طمنينى عليكى اخبار البيبى ايه؟
الحمد الله احنا تمام وبالنسبة للبيبى ان شاء الله اكشف بكرة واجى اطمنكم ظهر نبض والا لا دعواتكم معايا
ر
26-09-2009 | 10:42 PM
يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب
ر
27-09-2009 | 12:22 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخباركم امهات
يارب تكونو جميعا بالف خير
ايمان الله يعينك على الصويت
انا ماعرفش ايه اللى بيجري لهم وموضوع الصريخ دة جابو منين
بجد حاجه تبوظ الاعصاب على الاخر
وغصب عنك فى الاخر انتى كمان بتصوتي وتنهاري عليه
انا حسن بقي بيصوت من غير حتى ماتكلم
يعنى مجرد انه عارف ان التصرف اللى هيعمله غلط وان له رد فعل عندي
الاقيه بيصوت من قبل مايعمله.. تخيلي
حتى لو كان رد فعلى دة انى مجرد ابصله بعيني بس
يعنى والله مانا عارفه اعمل ايه
ولما طنيشته زى مادكاترة بيقولو لقيته بيزيد اكتر
وعلى فكرة موضوع انه مش بينام دة وبيصحي كل شويه
دة بسبب انه جعان ومش بياكل طول اليوم حاجه تشبعه
حاولى تثبتيله وجبات اساسيه وبين الوجبات يبقي ياكل البسكويت والحاجات دى
وربنا يهديهم جميعا يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب
اخباركم امهات
يارب تكونو جميعا بالف خير
ايمان الله يعينك على الصويت
انا ماعرفش ايه اللى بيجري لهم وموضوع الصريخ دة جابو منين
بجد حاجه تبوظ الاعصاب على الاخر
وغصب عنك فى الاخر انتى كمان بتصوتي وتنهاري عليه
انا حسن بقي بيصوت من غير حتى ماتكلم
يعنى مجرد انه عارف ان التصرف اللى هيعمله غلط وان له رد فعل عندي
الاقيه بيصوت من قبل مايعمله.. تخيلي
حتى لو كان رد فعلى دة انى مجرد ابصله بعيني بس
يعنى والله مانا عارفه اعمل ايه
ولما طنيشته زى مادكاترة بيقولو لقيته بيزيد اكتر
وعلى فكرة موضوع انه مش بينام دة وبيصحي كل شويه
دة بسبب انه جعان ومش بياكل طول اليوم حاجه تشبعه
حاولى تثبتيله وجبات اساسيه وبين الوجبات يبقي ياكل البسكويت والحاجات دى
وربنا يهديهم جميعا يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب
ش
27-09-2009 | 12:24 AM
ياسمين100 100;10325173:
شهيدة مبروك لاختك وربنا يهديلكم الحال
الله يبارك فيكى يا ياسمين
اخبار القمرتين ايه وشهد ايه؟
أم حموودى القمر;10325255:
السلام عليكم
ازيكم؟؟
ايمان مبروك دخول معاذ الحضانة وربنا يهديهولك يارب
شهيدة مبااااارك عقد اختك وعقبال البناء يارب ان شاء الله
وربنا يبعد عنكم المشاكل وييسرلكم الخير ان شاء الله.....
محمود بقه مطلع عينى اكتر من الاول بقاله كام يوم مأفور على الاخر وكل يوم بيعيط منه والله بيصحى كتير جدا كل نص ساعة تقريبا انا خلاص اعصابى تعبت منه والله بقالى 10 شهور على الحال ده من يوم ما اتولد مشفتش يوم عدل فى موضوع النوم ده
كل املى انام ساعتين على بعض بس...دعواتكم بجد يابنات
غريبه اوى حكايه النوم ربنا يهديه يارب
والله يبارك فيكى
دعواتك لينا
moslimaa;10325723:
ماشاء الله لاقوة الا بالله ياام حمودى
صورته زى القمر الله اكبر ربنا يباركلك فيه ياااااااااااااارب
وتشوفيه الشيخ محمود
اخيراااااااا
والله نفسي من زمان تيجى وترغي معانا
ياسمين100 100;10326458:
الحمد الله احنا تمام وبالنسبة للبيبى ان شاء الله اكشف بكرة واجى اطمنكم ظهر نبض والا لا دعواتكم معايا
ربنا يقدر لك الخير يارب ويتم لك على خير
انتى كده في الاسبوع الكام؟
ع
27-09-2009 | 12:26 AM
ازيك يا شهيده مبروك لاختك يا قمر
h
27-09-2009 | 12:30 AM
مسااء الخير ..هوبا ازييكي ياقمر وحشاني
شهيده الف مبروك لاختك بارك الله لهما وبارك عليهما وجمع بينهما في خير
شهيده الف مبروك لاختك بارك الله لهما وبارك عليهما وجمع بينهما في خير
ش
27-09-2009 | 12:33 AM
هوبا وهوبي
الله يبارك فيكم
عقبال ولادكم
الله يبارك فيكم
عقبال ولادكم