أمةالله;10303329:
احنا الحمد لله يا إيمي
أخبارك ايه؟؟ وأخبار معاذ؟؟
الحمدلله بخير يامي كله تمام
معلش قمت بسرعة امباح كانو عمالين يقولو لي يلا بسرعة قومي البسي ولبسي ابنك هههههههه فطفيت الجهاز وقمت على طول
رعشة قلب;10303734:
السلاااام عليكم ورحمة الله وبركااااته
وحشتوني وحشتوني وحشتوووووووووووووني
هههههههههههههههههههههه بغنيهالكم
وكلكم وحشتوني جدا وكتكايتكم كمان وحشوني جدااا
طبعا فى رمضان ماكنتش بقدر ادخل ابدا
كنت يادوب الحق انام عشان اقدر استأنف المسيرة مع حسن
طبعا حسن مجنني خاااااااااااااااالص
ماعرفش ايه اللي جري له
زن طول النهار وبيعيط كتير وكل شويه يصرخ
ماكنش كدة ابدا ماعرفش ايه حصله
ربنا يهديه ويهديني عليه
لانى خلاص وصلت لاخري منه ونفسي استشير دكتور يقولى اتعامل معاه ازاى
لاني لما طنشت الزن والصريخ لقيته بيزيد فيها ولما ازعقله برضو بيزيد وبيعيط اكتر ولما اقوله زعلت منك واخده بالعقل كدة برضووووو بيعيط ويقعد يجري فى الشقه ولما اجي عشان اشيه واهدي يصوت اكتر ويبقي مش عايزني اشيله ولا احايله واهديه
والله يا بنات غلبت فعلا واحترت معاااااااااااه
ياريت ساعدونى خصوصا الامهات اللى اولادهم بمرحله حسن
يعنى اللى بعمر السنه ونص
ازيك يا رعشة عاملة ايه كل سنة وانتي طيبة
بصي لما تزعقي حسن على حاجة ماتروحيش تصالحيه لان الطبيعي انه هيبقى زعلان انك زعقتي له مع ان في الاصل انتي اللي زعلانة منه فالمفروض انك لما تزعقي له ماتروحيش تصالحيه وهتلاقيه هو اللي جاي عمال يتمسح فيكي وعاوزك تصالحيه وانتي شوية كده وتصالحيه انما انتي مش تروحي له ابداااااااااااااااااا
انا معاذ برضو اوقات بيجنني يفضل يعيط ويزن من غير سبب واجرب اجيب له اكل مايرضاشميه مايرضاش وطالما عارفة انه مش بيسنن ومش عاوز حاجة بتخنق منه وبزعق لهبلاقيه مشي من المكان اللي انا فيه ويصوت مش يعيط بيصوت زي ما يكون بينده عليا عشان اروح له وانا مش بعبره بلاقيه هو اللي جالي وعاوزني اشيله في الاول مش برضى اشيله وبقول له انا زعلانة منك بس شوية وبشيله وبصالحه
انما انا مش بروح له طالما هو اللي غلطان
لازم يتعلمو الادب يابنتي والله لو اخد انك تروحي تصالحيه بعد كده هيعمل اللي هو عاوزه ويقول هي هتيجي تصالحني انما لازم يعرف انك زعلك وحش
وربنا يهديه لك يا رب ويهدي كل ولادنا
قولي لي هو بيتكلم ولا لا زي معاذ
كل اللي يشوف معاذ يقول لي وديه لدكتور يشوف لسانه مش بيتكلم ليه بس هو بيقول بعض كلمات بيقول قطة وبيقول هند وبيقول مم على الاكل كده يعني
مش عارفة بقى اوديه فعلا لدكتور ولا كده عادي يعني
roslish;10304728:
يا بنات انا جبت قبل العيد بيجامات شتوي للومي حلوة اوي هصورهلكم ان شاء الله من عند الصياد اللي في شيراتون و ابن خال جوزي رجع من دبي و جابلها كام حاجة كدة تحف برده..منهم فستان كوكو جدااا بس يا دوبك العيد الجاي فشكلي هسيبه للعيد الكبير بئة
نهى مبروكين عليها يا جميل
عقبال ما تجيبي لها فستان الفرح يااااااااااارب