كل عااااام وانتم بخيييييييير
ان شاء الله لو قمت بالسلااامة حاجى انوركم فى الجزء دة...
ويا ريت تروحو انتو مكااانى فى تجمع الحوامل :) :) :)
رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"
&
20-09-2009 | 03:51 AM
m
20-09-2009 | 04:16 AM
مرسي يا شوشو انتي ومي انا ان شاء الله ناوية انزل اصلي العيد وطبعا بيرو هتكون معايا بس بصراحه شايله همها جدااااااااااااااا واختي اي نعم معايا بس معها بنوتتها برضه فربنا يكرم ان شاء لله وتكون عاقله
ام حمودي انا مش مسحت المشاركة هي موجوده في اول صفحه هشوفها ولو اتمسحت انزلهالك مخصوص
ام حمودي انا مش مسحت المشاركة هي موجوده في اول صفحه هشوفها ولو اتمسحت انزلهالك مخصوص
m
20-09-2009 | 04:41 AM
ام حمودي الصور موجوده هي في اول صفحه في الجزء دا شوفيها بقى وقوليلي رأيك
أ
20-09-2009 | 04:41 AM
moneta;10294709:
بمناسبة العيد هنزلكم لبس عيد بيرو وقولولي رأيكم بقى
ما شاء الله تبارك الله
عقبال فستان الفرح يارب
moneta;10294806:
ربما يخليكم ياقمرات معليش الصفحه عندي متاكل نصها فمش عارفه اقرأ اسماء
بصي يانودي ( اخدت الاسم من التوقيع ) الطقم الاول جايباه من المعادي جراند مول والتاني والرابع من جنينة مول مدينة نصر والثالت من محل في شارع السودان المهندسين شفتي اللفه بس انا سوسة جايبه اللبس من بدري من قبل رمضان بس مش لبستهولها لحد العيد قلت عشان الزحمة والعيد مش بينزلوا حجات حلوة فيه
(y) (y) (y)
m
20-09-2009 | 04:46 AM
مرسي ياهدى ياجميله عقبال ماتفرحي بوصول بنوتك بالسلامة امين يارب العالمين
ب
20-09-2009 | 04:59 AM
بقالى ساعتين بقلب ف الصفحة اية النت دةةةةةةةةةة
أ
20-09-2009 | 05:38 AM
شهيدة;10294892:
مونيتا
ماشاء الله لا قوة الا بالله حاجة بيرو روعه
انا فعلا حاجات عمر برضو جبتها من قبل رمضان ولسه نازله امبارح وللاسف الحاجه مش اد كده وكمان مش سهل تلاقي الحاجه اللى انتى عايزاها
انا شفت الاسلبر بتاع اللولى هووا هوا بالضبط بس مجبتهوش لانى اكتشفت انه من قدام نظام سكوتش وطبعا عمر مبيغلبش معاه ومن اول ما قستهولو قام قالعوه وجرى ههههههههههه
هو فعلا سكوتش من قدام بس أنا ناوية أوديه يتخيط ... علشان ميعرفش يقلعه هو أصلا يا دوب على قده كلها شهرين تلاتة ويتركن ولو كمل الشتا يبقى كتر خير الدنيا
طبعا أنا قاعدة علشان أشرب نسكافيه واعمل دوشة شوية للشاب علشان يصحى واعرف أنزله للصلاة
شهيدة;10294903:
ههههههههههههه
نفس اللى بنعمله مع عمر يا مى باباه بيفضل يلاعبه كورة وجري علشان يتعب بس على مين
حاليا انا بحطه في سريره ويفضل يعيط لحد ما ينام بيصعب عليا جدا بس اعمل ايه
أنا كنت ساعات بعمل كده بس مش دايما يعني ساعات هو بيبقى هينام على روحه أصلا بس بيعاند أو يبقى لسة حطينه ويقوم ساعتها بسيبه يعيط بس ساعات بحس من صوت عياطه انه خايف بجد أو فايق مش هينام ساعتها بدخل أجيبه بقى ونقول على النوم السلام :(:(
فراشه فى بيتها;10295046:
كل سنه وانتم طيبيييييييييييييييييين
وحشتونى موووووووووووووووووووووووت كلكو
وحشتيني يا توتوووووووو ... عاملة ايه انتي وريم؟؟؟ دعيتي لنا ولا نفضتي؟؟:mad::mad:
h
20-09-2009 | 07:18 AM
كل سنه وانتوا طيبين يا بنات
ل
20-09-2009 | 08:23 AM
E
20-09-2009 | 10:09 AM
السلام عليكم
ازيكووووووووووووو كل سنة وانتو طيبييييييييييين
انتو عمالين ترغو بالليل وسايبني كنت هايصة في فرش الشقة انا ومعاذ بجد كنت خلااااااااااااااااااص هموت بقى وافرد ضهري على السرير وفي الاخر مانمتش غير ساعتين تلاتة بس :(
ماتنسوش تصورو ولادكو
انا رحت اصلي انا ومعاذ وعلياء كانت معانا وجوزي وجوزها بس معاذ جنني كنت شايلاه طول ما انا بصلي ولما اجي اسجد اوقفه عالارض يفضل يعيط جامد جدا لغاية ما اشيله تاني
ربنا يهديه
بس طبعا ماكنش لابس لبس العيد :D
ازيكووووووووووووو كل سنة وانتو طيبييييييييييين
انتو عمالين ترغو بالليل وسايبني كنت هايصة في فرش الشقة انا ومعاذ بجد كنت خلااااااااااااااااااص هموت بقى وافرد ضهري على السرير وفي الاخر مانمتش غير ساعتين تلاتة بس :(
ماتنسوش تصورو ولادكو
انا رحت اصلي انا ومعاذ وعلياء كانت معانا وجوزي وجوزها بس معاذ جنني كنت شايلاه طول ما انا بصلي ولما اجي اسجد اوقفه عالارض يفضل يعيط جامد جدا لغاية ما اشيله تاني
ربنا يهديه
بس طبعا ماكنش لابس لبس العيد :D
E
20-09-2009 | 10:31 AM
انا جيييييييييييييييييت
معش الكام يوم اللى فاتوا كنت تعبانة جدا و عندى مغص رهيييييييب و الدكتور كتبلى مثبت و قاللى ازم ارتاح و كنت مجرد ما اقوم من السرير المغص يشتغل و نزل عليا افرازات بنى و قاللى و نزل دم او مية لازم وادة و البنت وزنها كيلو و نص و مينفعش ولادة دلوقتى خالص
و قاغللى ازم ارتاح ولو الافرازات موقفتش هيدينى حقن الرئة و يولدنى عشان الحركة قليلة و النبض بتاعها ضعيف
بس الحمد للله رحته امبارح والله كتر خيره نزللى مخصوص اعيادة و طمنى و قاللى كل شئ بقى طبيعى و دى حاجة طارئة
اصل انا بعيد عنكم كانت عندنا مرات خالى بقالها يومين و عنيها اعوذ بالله وحشة قووووووووووى
معروفة هى و مشهورة ( انترناشنال)
و اول ما شافتنى قعدت تقوللى يا بختك صدرك كبر و بقى جامد امال انا خلفت اربعة و لسه صدرى لمونة
و فضلت طول ماهى قاعدة تقر و تقوللى ده الكل بيحكى بشقتك و بجهازك نفسى اعمل لبنتى نص اللى باباكى عملهوك و ربنا يرزقها عريس زى جوزك و فضلت كدة طول اليومين
من كتر المغص الى جالى وقعت عى الارض اصلا على اارض من كتر الوجع
ربنا يسامحها و يهديها
انتوا عارفين بتقوللى ايه ..؟؟؟
انتى شكلك حامل فى ولد و مخبية عليا عشان عارفة انى مش بحب البنات و بحب الولاد
كل شوية تقولللى كدة رحت جبتلها السونار الرباعى اللى مكتوب فيه جنس البيبى بنت عشان تسكت
حاجة قرف والله
يالا الحمد لله انها عدت على خير
ادعولى بس اعدى اشهر ده و ادخل اتاسع على خير
وحشتوووووووووونى كلكم
هدى الف سلامة عليكي يا جميل
كويس انك اطمنتي وان شاء الله ماتولديش بدري وتولدي في ميعادك وبلبلة تيجي بالسلامة بقى ياااااارب ان شاء الله
على فكرة انا عمالة اضحك على مرات عمك اوي ايه ده يابنتي مافيش حتى كلمة ما شاء الله على اي حاجة
معلش بس انتي دايما ابقي ارقي نفسك وحطي ايدك على بطنك واقري الرقية الشرعية ولما بلبلة تيجي بالسلامة ان شاء الله لازم ترقيها كل يوم برضو بجد الرقية دي بتفرق جامد والله عن تجربة والحمدلله يعني
وربنا يحميها ويحفظها هي وكل ولادنا ياااااااااااااااارب
ابقي طمنينا عليكي دايما يا جميل وربنا معاكي
E
20-09-2009 | 10:39 AM
طبعا يعني محدش هييجي يسليني
معاذ وباباه نايمييييييييييييين ونا مابحبش انام في العيد هههههههههههه ده غير كمان ان اخو زوجي بييجي لنا عالساعة 11 كده وانا مابحبش اقابل حد وانا لسة صاحية من النوم
وزهقااااااااااااانة ومش عاوزة معاذ يصحى عشان مجنني وعمال يلعب في كل حاجة طبعا عشان انا كنت سايبة الشقة قرعة من غير حتى مفرش فهو بقى عمال يستكشف في الحاجة وخنقني
معاذ وباباه نايمييييييييييييين ونا مابحبش انام في العيد هههههههههههه ده غير كمان ان اخو زوجي بييجي لنا عالساعة 11 كده وانا مابحبش اقابل حد وانا لسة صاحية من النوم
وزهقااااااااااااانة ومش عاوزة معاذ يصحى عشان مجنني وعمال يلعب في كل حاجة طبعا عشان انا كنت سايبة الشقة قرعة من غير حتى مفرش فهو بقى عمال يستكشف في الحاجة وخنقني
ع
20-09-2009 | 10:54 AM
انا هنا يا ام معاذ
أ
20-09-2009 | 04:56 PM
moneta;10295220:
مرسي ياهدى ياجميله عقبال ماتفرحي بوصول بنوتك بالسلامة امين يارب العالمين
آمييييييييييييييييين
*Om Mo3az*;10295752:
السلام عليكم
ازيكووووووووووووو كل سنة وانتو طيبييييييييييين
انتو عمالين ترغو بالليل وسايبني كنت هايصة في فرش الشقة انا ومعاذ بجد كنت خلااااااااااااااااااص هموت بقى وافرد ضهري على السرير وفي الاخر مانمتش غير ساعتين تلاتة بس :(
ماتنسوش تصورو ولادكو
انا رحت اصلي انا ومعاذ وعلياء كانت معانا وجوزي وجوزها بس معاذ جنني كنت شايلاه طول ما انا بصلي ولما اجي اسجد اوقفه عالارض يفضل يعيط جامد جدا لغاية ما اشيله تاني
ربنا يهديه
بس طبعا ماكنش لابس لبس العيد :D
كل سنة و انتى طيبة يا ايمان .... :)
وان شاء الله قبل العيد الكبيير تكونى حامل
*Om Mo3az*;10295763:
هدى الف سلامة عليكي يا جميل
كويس انك اطمنتي وان شاء الله ماتولديش بدري وتولدي في ميعادك وبلبلة تيجي بالسلامة بقى ياااااارب ان شاء الله
على فكرة انا عمالة اضحك على مرات عمك اوي ايه ده يابنتي مافيش حتى كلمة ما شاء الله على اي حاجة
معلش بس انتي دايما ابقي ارقي نفسك وحطي ايدك على بطنك واقري الرقية الشرعية ولما بلبلة تيجي بالسلامة ان شاء الله لازم ترقيها كل يوم برضو بجد الرقية دي بتفرق جامد والله عن تجربة والحمدلله يعني
وربنا يحميها ويحفظها هي وكل ولادنا ياااااااااااااااارب
ابقي طمنينا عليكي دايما يا جميل وربنا معاكي
الحمد لله على كل حال:)
عدت عى خير
&
21-09-2009 | 03:07 AM
السلام عليكم
ازيكم يابنات
احنا الحمد لله رحنا صلينا العيد وصورت حمودى بالجلابية والطاقية وشكله كان تحفة
وبعدين رحنا لحماتى على الغدا وبعدها نزلت صورت حمودى فى استديو وان شاء الله اول ما الصور تطلع هنزلهالكم على طول لكن صوره بالجلابية فى صلاه العيد عندى هنا لما نتجمع هابقى انزلها علشان الكل يشوفها..
ازيكم يابنات
احنا الحمد لله رحنا صلينا العيد وصورت حمودى بالجلابية والطاقية وشكله كان تحفة
وبعدين رحنا لحماتى على الغدا وبعدها نزلت صورت حمودى فى استديو وان شاء الله اول ما الصور تطلع هنزلهالكم على طول لكن صوره بالجلابية فى صلاه العيد عندى هنا لما نتجمع هابقى انزلها علشان الكل يشوفها..
&
21-09-2009 | 03:11 AM
مونيتا انا شفت اللبس ماشاء الله زى العسل ربنا يباركلك فيها وتدوبهم بالعافيه يارب...
ا
21-09-2009 | 05:48 AM
كل سنة وانتم طيبين يا بنات
ر
21-09-2009 | 08:28 AM
كل سنه وانتم طيبين وعيد سعيد
ر
21-09-2009 | 04:56 PM
سلام عليكو ازيكم النهارده
ع
21-09-2009 | 04:57 PM
وعليكم السلام ازيك يا رشا



