رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
ش
زرار الاقتباس المتعدد جنب زرار الاقتباس
اى رد عايزة تردة عليه دوسي على زرار الاقتباس المتعدد هتلاقيه نور او بقا لونه احمر وروحي للرد اللي بعده وهكذا واخر رد دوسي على زرار الاقتباس هتلاقي جابلك رد على الموضوع وفيه كل الردود اللى انتى عايزة تردى عليها
ع
طيب تصدقي يا هبه فكرتين دلوقتي
كنت موصيه جوزي يجبلي معاه وهو جي انا يجيبلي شامبو من مترو بتاع ندي لوريال بس المرادي قلتله هاتلي بطعم اتلفراوله
جابلي العلبه غطها متغير بتاع علبه تاني من فوق
وباين اوي يعني من لون الغطا لان لونها اصفر واللعلبه لونها بمبي كده
قلتله ازي مختش بالك انا الغطا ده مش بتاعها قالي انا مش بركز في الحاجات دي
بس الشامبو نفسه كويس يعني
&
هوبا انا على الفيس بوك بس مش لاقية صور محمد
قوليلى الاقيها فين؟
ر
يا جماعه خلو بالكم

خير زمان ومترو البضاعه عندهم بايظه

اللحوم والجبن وفى منتجات صلاحيتها انتهت وبيبعوها

كان مكتوب فى جرنان كدة مش فاكره اسمه

هو جرنان من جرانين اللى بتفضح وبتقول البلاوي

اصلا خير زمان ومترو تبع بعض تبع منصور شيفورليه

وكانو بيحققو مع المديرين المسؤلين عنهم

بيبيعو اللحوم المستوردة على انها بلدي وبلاوي


بصراحه احسن حاجه سعودي

نضيف وراقي وعروضه مش وهميه
مش زي خير زمان ومترو اللى عروضهم كلها هبل
ش
hoobie;10328006:
عارفه ياشهيده انا مشبحب اولاد رجب ده خالص شفت مره عندهم صراصير فقرفت موت ومش بدخله خالص ..ومترو اللي كان عندكم كان حلو فعلاونضيف خساره انه قفل..انا مرجعتش الحاجه لاني قلت يمكن الزحمه وكده واليومين دول بس ..لكن الموضوع طول ..تخيلي كنت عاوزة اجيب بسله مجمده معرفتش كل الحاجات الفروزن فاكه كده مش متجمده كويس تحسي التلاجات ضعيفه


برضو اولاد رجب والمحمل فروعهم مش حلوة وكمان كارفور المعادى مش بطيقه حتى التلاجات بتاعته مبتسقعش
حاليا بجيب من كارفور الصحراوى او داندى مول وكمان هايبر وان وبصراحه هايبر وان حلو اوى واسعاره كمان احسن من كارفور وحتى العطارة بتاعتهم حلوة اوى
ش
سعودى روعه بس فروعه بعيدة عنى للاسف
اما بروح لاختى في الشيراتون بروحه وحتى عندهم ست بتعمل العيش وانتى واقفه تقريبا عيش فلاحى بس طعمه خرافه
h
شهيدة;10328007:
زرار الاقتباس المتعدد جنب زرار الاقتباس
اى رد عايزة تردة عليه دوسي على زرار الاقتباس المتعدد هتلاقيه نور او بقا لونه احمر وروحي للرد اللي بعده وهكذا واخر رد دوسي على زرار الاقتباس هتلاقي جابلك رد على الموضوع وفيه كل الردود اللى انتى عايزة تردى عليها


مش عارفه هتظبط معايا كده
hoba555;10328015:
طيب تصدقي يا هبه فكرتين دلوقتي
كنت موصيه جوزي يجبلي معاه وهو جي انا يجيبلي شامبو من مترو بتاع ندي لوريال بس المرادي قلتله هاتلي بطعم اتلفراوله
جابلي العلبه غطها متغير بتاع علبه تاني من فوق
وباين اوي يعني من لون الغطا لان لونها اصفر واللعلبه لونها بمبي كده
قلتله ازي مختش بالك انا الغطا ده مش بتاعها قالي انا مش بركز في الحاجات دي
بس الشامبو نفسه كويس يعني


الواحد مبقاش عارف يجيب الحاجه من مكان ثقه ازاي
ع
عاااااا مين قال كده زعلتوني
خلاص شكلي هجيب علي كارفور صحراوي
رعشه فين سعودي ده اول مره اسمع عنه
وكمان يا بنات سبينس في منه في 6 اكتوبر
s
السلام عليكم يا امهات
ر
سعودى فى فرع فى المساحه دقي

هو مش كبير اوى لانه هو الفرع الاول يعنى من زمان

بس فيه كل حاجه وبضاعته نضيفه ومنظم جدا وراقي بصراحه
ش
فعلا مترو وخير زمان تبع شركة واحده والغريب ان اسعار مترو كانت ارخص من خير زمان بس الناس يظهر بتخاف من الحاجه النضيفه
خير زمان غالي جدااااااااااااااا حتى اغلى من المحلات العادية والبقاله علشان كده بطلنا نجيب منه واللي يغيظ انه زحمة مع ان حاجته اغلى وبايظه وكمان مفيش نضافه
انا مرة كنت محتاجه حاجه ضرورى ونزلت ومعايا عمر وقلت ادخله علشان معديش الشارع بعمر وجيت عند الكاشير لقيتهم بيرشو فبقول للبنت بترشو ايه قالتلى علشان الدبان قلتلها واللي يرش يرش وفي ناس واطفال واللى بيرش علشان الدبان يرش عالارض برضو وسبت الحاجه ومختهاش ومشيت
ش
فين سبينس في 6 اكتوبر؟

للاسف سكة الدقي بعيده عليا او بمعنى اصح نادر ما بنروح الدقي
&
فراشه فى بيتها;10327940:
ازيك يا قمر

ريم مواليد 5/9

بالنسبه للجواز انا ماعنديش مانع بس اوعى تقولى لسالى خليها بينى وبينك:D


انا شامة ريحة خيانة كدة تبيعى الواد فى ثانية؟؟؟؟

فراشه فى بيتها;10327993:
انا قولتلك بينى وبينك:D :D :D


صحيح هى سالى راحت فين


ما خلاص اتفضحتو ههههههههههه
انا هنا اهه..
h
أم حموودى القمر;10328020:
هوبا انا على الفيس بوك بس مش لاقية صور محمد
قوليلى الاقيها فين؟


سالي هتلاقيها في البوم اسمه حبيب ماما
ع
ايه ده ليه كده انا مرجتوش خير زمان قبل كده بس مكنتش طيقاه بصراحه وكنت فكراه رخيص
ش
فين الصورة يا سالي؟
ر
خير زمان الخدمه فيه وحشه جدا

دة غير بقى انك لما تجيبي الحاجه تقفي عند الكاشير ساعه

تحسي كدة انهم ملبوخين ودايما متلخبطين

وابدا ماتلاقيش كاشير عنده خبرة ومتمكن كدة يخلص بسرعه

كانهم مش بيجيبو غير اللى اول مرة يقعدو على كاشير

ع
انا سمعت قبل كده بس معرفش
قريت عن واحده بتعلن عن بيع شقتها وبتقول انها في 6 اكتوبر وعلي بعد معرفش كم دقيقه من سبينس فاستغربت اوي
انا اللي اعرفه انه في سيتي ستارز
ش
تلاقيه محل عادى بس سمى نفسه سبينس
هههههههههههه
ع
هنزلكم صوره ندي بس قديمه لقيتها عند حماتي
كان عمرها سنه
X