أنا جيت
مش عارفة أعمل حاجة من عبدالله :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
أ
19-09-2009 | 02:17 AM
أ
19-09-2009 | 02:19 AM
sweet_toota;10291131:
ربنا يستر انا هصبر لبكرة ان شاء الله و هقلك الاخبار ادعولى كلكم امانة عليكم
حتى لو الإفرازات وقفت لازم تروحي للدكتور برضه تطمني
والصراحة الدكتورة اللي مش بتدي نمرتها للناس دي عجيبة أوي
أنا دكتورتي أي حد بيكلمها حتى لو مش متابع معاها ولو حصل وكلمتيها وهي مردتش كان عندها محاضرة ولا معاها تليفون تكلمك بعدها
غيري الدكتورة بتاعتك دي
m
19-09-2009 | 02:21 AM
sweet_toota;10291131:
ربنا يستر انا هصبر لبكرة ان شاء الله و هقلك الاخبار ادعولى كلكم امانة عليكم
طيب نام علي ظهرك خالص لحد بكره امانه عليكي ماستهريش ونامي علي ظهرك واستريحي
m
19-09-2009 | 02:25 AM
أمةالله;10291138:
أنا جيت
مش عارفة أعمل حاجة من عبدالله :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
اهلا يام عبدالله جيتي
&
19-09-2009 | 02:26 AM
بنات ربنا يطمنا عليكم جميعا ويجعلكم ساعة سهلة ان شاء الله
وعقبال ما نكون معاكم انا ومى بصفة رسمية ان شاء الله ياااااااااااااارب
وعقبال ما نكون معاكم انا ومى بصفة رسمية ان شاء الله ياااااااااااااارب
أ
19-09-2009 | 02:35 AM
سالي كفاية رضاعة على محمود :)
افطميه وشدي حيلك معايا(f)(f)
افطميه وشدي حيلك معايا(f)(f)
b
19-09-2009 | 02:37 AM
هاى اميرة ازيك؟
b
19-09-2009 | 02:39 AM
miko85;10290749:
جوزك بيشتغل كام ساعه
حوالى 12 ساعة ممكن اقل او اكتر
m
19-09-2009 | 02:46 AM
bright bride;10291205:
هاى اميرة ازيك؟
هاي سارور
bright bride;10291214:
حوالى 12 ساعة ممكن اقل او اكتر
وانا كمان 12 ساعه علشان كده هاتنخنق حتي مافيش اجازه عيد...بس عارفه ليه واحده قبلتها عند الدكتوره وقالت ان جوزها هياخد عشر ايام اجازه عيد بيشتغل مهندس وبيشتغل 4 ساعات وبردو صاحبتي هنا جوزها بردو بيشتغل كده وبيقولو زاهنين كمان
m
19-09-2009 | 02:48 AM
مين هنا
b
19-09-2009 | 02:49 AM
10 ايام اجازة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ما شاء الله
انا و الله مش بخرج خالص و مش عارفة هنخرج فى العيد ولا لأ بس انا مخرجتش طول رمضان فنفسى امشى رجلى شوية
انا و الله مش بخرج خالص و مش عارفة هنخرج فى العيد ولا لأ بس انا مخرجتش طول رمضان فنفسى امشى رجلى شوية
b
19-09-2009 | 02:51 AM
حد هنا؟
ا
19-09-2009 | 04:45 AM
ازيكم يا حوامل بقالي كام يوم بدور علي لبس للعيد لغاية لما ضهري اتقطم
J
19-09-2009 | 08:03 AM
بليييييييييييييييز اللى ساكن في الدقى يقولى فين التوحيد والنور اللى فى الدقي وأور كيدز فين ياريت بالتفصيل الممل
m
19-09-2009 | 12:04 PM
صباح الفل
كل سنه وكلكم طيبين ياااارب وان شاء الله عيد سعيد عليكم وعلى ازواجكم وعلى اولادكم وعلى الدنيا كلها ياااااااااااااااارب والعيد الجاى كل واحده تحتاس حوسة ام يارا وتنزل تلف على هدوم عيد للبمبينو بتاعها
كل سنه وكلكم طيبين ياااارب وان شاء الله عيد سعيد عليكم وعلى ازواجكم وعلى اولادكم وعلى الدنيا كلها ياااااااااااااااارب والعيد الجاى كل واحده تحتاس حوسة ام يارا وتنزل تلف على هدوم عيد للبمبينو بتاعها
*
19-09-2009 | 01:22 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ايده انتوا بدأتوا تعيدوا من النهرده الشات فاضىىىىىىىىى
كل سنة وانتوا طيبين ياقمرات هيصوا وانبسطوا فى العيد وكلوا كحك وبسكوت وغريبه وبيتى فوووور ورنجة وترمس ههههههه وان شاء الله العيد الجاى نبقى مع نوناتنا الحلوين يارب يارب
الف سلامه عليكى يا يميم ان شاء الله تقومى بالسلامه يارب
والف مبروك للحوامل الجدد
هدى عامله اية؟؟؟؟؟
ايده انتوا بدأتوا تعيدوا من النهرده الشات فاضىىىىىىىىى
كل سنة وانتوا طيبين ياقمرات هيصوا وانبسطوا فى العيد وكلوا كحك وبسكوت وغريبه وبيتى فوووور ورنجة وترمس ههههههه وان شاء الله العيد الجاى نبقى مع نوناتنا الحلوين يارب يارب
الف سلامه عليكى يا يميم ان شاء الله تقومى بالسلامه يارب
والف مبروك للحوامل الجدد
هدى عامله اية؟؟؟؟؟
د
19-09-2009 | 02:12 PM
عيد من غير مصر مش عيد
m
19-09-2009 | 02:25 PM
ان شاء الله ترجعى بالف سلامه ياايمان وكفايه انك وسط جوزك واولادك وان شاء الله يكون عيد سعيد عليكوا ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب
b
19-09-2009 | 02:27 PM
و الله عندك حق و الاصح بقى عيد من غير الاهل ميبقاش عيد
د
19-09-2009 | 02:33 PM
bright bride;10293005:
و الله عندك حق و الاصح بقى عيد من غير الاهل ميبقاش عيد
(y)(y)(y)(y)