تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
m
20-09-2009 | 12:08 AM
انتوا لييه نايمين علشان بكره العيد
y
20-09-2009 | 12:09 AM
ادعولى انا كمان عشان بعمل الشقه
لحد دلوقتى نفضت اوده الليفنتج وغسلت غسيل اسبوع ونشرته عشان كانت الغساله بايظه
ولسه باقي لي الحمام واده النوم ومسح الشقه :(
لحد دلوقتى نفضت اوده الليفنتج وغسلت غسيل اسبوع ونشرته عشان كانت الغساله بايظه
ولسه باقي لي الحمام واده النوم ومسح الشقه :(
y
20-09-2009 | 12:17 AM
على فكره انا كلمت بسبس عند مامتها وقالولى انها رجعت اسيوط من يوم التلات اللى فات وانها كويسه الحمد لله
b
20-09-2009 | 12:20 AM
هاللو
b
20-09-2009 | 12:22 AM
انا لوحدى؟؟؟؟ :(
m
20-09-2009 | 12:24 AM
yomizo;10294326:
ادعولى انا كمان عشان بعمل الشقه
لحد دلوقتى نفضت اوده الليفنتج وغسلت غسيل اسبوع ونشرته عشان كانت الغساله بايظه
ولسه باقي لي الحمام واده النوم ومسح الشقه :(
ربنا يعنيك يارب
yomizo;10294360:
على فكره انا كلمت بسبس عند مامتها وقالولى انها رجعت اسيوط من يوم التلات اللى فات وانها كويسه الحمد لله
هي بسبس من اسيوط
bright bride;10294368:
هاللو
هاللو
m
20-09-2009 | 12:24 AM
bright bride;10294374:
انا لوحدى؟؟؟؟ :(
انا هنا ياسرور
b
20-09-2009 | 12:26 AM
ازيك يا ميرو؟
b
20-09-2009 | 12:27 AM
هتخرجى تروحى فين بكرة ان شاء الله؟
y
20-09-2009 | 12:34 AM
هو خلاص قالوا ان بكره عيد صح ؟؟
كل سنة وانت طيبين
كل سنة وانت طيبين
m
20-09-2009 | 12:34 AM
bright bride;10294385:
ازيك يا ميرو؟
ازيك انتي
bright bride;10294389:
هتخرجى تروحى فين بكرة ان شاء الله؟
محمد بكره عنده شغل تخيلي في اكتر من كده ربنا يصبرني
y
20-09-2009 | 12:35 AM
لا بسبس من مصر
بس متجوزة في اسيوط
بس متجوزة في اسيوط
y
20-09-2009 | 12:36 AM
عادى يا ميكو انا كمان جوزى عنده شغل بكره وبعده وبعده :(
m
20-09-2009 | 12:42 AM
yomizo;10294413:
عادى يا ميكو انا كمان جوزى عنده شغل بكره وبعده وبعده :(
انت جوزك بيشتغل ضابط واخبار اختك ال عملتك الميكب ولفه الطرحه في فرحك...جت من برا ولا لالسه
&
20-09-2009 | 12:44 AM
يغلق التجمع .. وان شاء الله نشوفكم معيدين في التجمع الجديد
وكل عام وانتوا بخير
وكل عام وانتوا بخير