تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
l
انا بحب البنات

بس كل اللي يجيبه ربنا كويس

ولسه معرفتش علشان مكشفتش الدكتوره قالتلي مش هكشف تاني سونار دلوقتي طالما بتحسي بالحركه الحمد لله مش كل شويه اكشف سونار مش عارفه ليه يعني
b
كوباية مايه;10196970:
,؛.خلاص لما اجى ان شاء الله نتجمع انا وانتى ونجلا فى يوم سوا ماشى وربنا يكرمك وتعرفى نوعه يارب بس الحموضه لو عايزاها تروح كلى زبادى اكتيفيا بيضيع الحموضه علطول وحلو جداااااااااا



,؛.عادى اصل الدكتور قالى اشرب حاجات مسكره وانا مش عارفه اشرب ايه غيره وانا بحبه متللللللللللج




,؛.فعلا؟؟ طيب انا محستهاش غير مره واحده امبارح ودى كانت اول مره صح كدا ولا ايه؟؟,

صحححححححححححح هتكتر الحركة الايام الجاية
ومتشربيش كركردية كتير لانة بيوطى الضغطوانتى ضغطك واطى زى حلاتى
انا ممنوعة منة
وانتى شووووووووووووفى كدة ونتجعععععععععععععععععععععععع ياااااااااااااة هتفكرونى بالذى مضى هااة
b
كوباية مايه;10196992:
,؛.الدكتور اسمه خالد جابر سبع يا بوكى فى العباسيه بس تحفه بجد وهادى كدا ورزين وشطوووووووووووور جدا,

فين فى العباسية وكشفة كام
وعندة نقابة
أ
,؛.ههههههههههههههههههه ماشى ياختى بس انا الدكتور قالى انه لو ساقع وسكره كتير مش هيعمل حاجه وان شاء الله اعمل حسابى فى يوم ونتجمع بس ادعيلى الدكتور يسمحلى بالسفر عشان والله هفرقع بعد ما حجزنا المصيف طلعت حامل ومنع السفر عااااااااااااااااااااااا
b
loveway;10196994:
انا بحب البنات

بس كل اللي يجيبه ربنا كويس

ولسه معرفتش علشان مكشفتش الدكتوره قالتلي مش هكشف تاني سونار دلوقتي طالما بتحسي بالحركه الحمد لله مش كل شويه اكشف سونار مش عارفه ليه يعني

عشاااااااااااااااااااااااااان السووووووووووووووونار غالى فهمتى بقى
انا كمان بحب البنات وبرضة اللى يجيبة ربنا كوووووووووويس
انتى فاطرة متصومتيش ولا يوم ياميروووووووووو
وانتى يابسبس برضة فاطرة ونفسك فى ولد ولا بنت يابسبوسة
أ
,؛.يعنى ايه عنده نقابه؟؟ هو دكتور ظابط يا بوكى تبع القوات المسلحه حاجه كددا بس هايل وكشفه ب 50 جنيه بس معرفش الاستشاره بكام لانى روحتله مره ادانى دوا حملت بعدها ب 10 ايام هههههههههههههههه
b
كوباية مايه;10197018:
,؛.ههههههههههههههههههه ماشى ياختى بس انا الدكتور قالى انه لو ساقع وسكره كتير مش هيعمل حاجه وان شاء الله اعمل حسابى فى يوم ونتجمع بس ادعيلى الدكتور يسمحلى بالسفر عشان والله هفرقع بعد ما حجزنا المصيف طلعت حامل ومنع السفر عااااااااااااااااااااااا

هع هع هع انتى اتعمل فيكى الحركة دى انتى كمان زيى
هععععععععععععععععععععع هعععععععععععععععع انا كنت هتشل هتنقط يابنتى
b
كوباية مايه;10197026:
,؛.يعنى ايه عنده نقابه؟؟ هو دكتور ظابط يا بوكى تبع القوات المسلحه حاجه كددا بس هايل وكشفه ب 50 جنيه بس معرفش الاستشاره بكام لانى روحتله مره ادانى دوا حملت بعدها ب 10 ايام هههههههههههههههه

ايه دة جامدددددددددددد اوىىىىىىىىىىىىىىىى
طب ربنا يسهل ونشوفة كدة متعرفيش تحدديلى فى انى موقع فى العباسية جمب ايه
قريب من ايه
أ
,؛.انا صايمه يا بوكى عادى والله الدكتور قالى بس اشرب سكريات كتيره بليل عشان مدوخش وانا نفسى فى بنوته والله بحس انى منفعش ام لولد هههههههههههههههههههههه الولاد خناشير وانا عايزه بنوته ادلعها واطلعها فاقده ههههههههههههههههههههههههه
l
مصومتش خالص

بس هصوم ان شاء الله هما بيقولولي هيلاقي اكل ازاي
b
سكتوا ليه لا اسكت الله لكم حسا
أ
,؛.اه ياختى اتعملت فيا نفس الحركه ,
,؛.بصى يا ستى الدكتور فى شارع العباسيه الرئيسى والعماره فيها معمل تحاليل مشهور اللى هو المختبر اه افتكرته واسئلى على العماره اللى فيها المختبر هو فى نفس العماره الدور ال 7 او ال 10 مش فاكره بس هتلاقى مكتوب تحت هو فى انهى دور ولما تتصلى تحجزى هتسئلى الممرضه هتقولك علطول ومش زحمه يعنى لو روحتى فى معادك بتدخلى حتى لو حد قاعد مدام جايه فى معادك
l
استنوا هجيب اي حاجه اكلها
أ
,؛.ومعايا رقمه لو عايزاه
b
كوباية مايه;10197046:
,؛.انا صايمه يا بوكى عادى والله الدكتور قالى بس اشرب سكريات كتيره بليل عشان مدوخش وانا نفسى فى بنوته والله بحس انى منفعش ام لولد هههههههههههههههههههههه الولاد خناشير وانا عايزه بنوته ادلعها واطلعها فاقده ههههههههههههههههههههههههه

اة والله نفس الكلام بقولة لاحمد
حاسة انى لو جبت ولد هيزعقلى ويضربنى
انما بنت هدلعهاااااااااااا واصاحبها الولاد بلطجية عااااااااااااااااااااااااااااا
أ
,؛.انا جعانه وبفكر اعملى سندوتش جبنه وشيبسى ,ظ؛.
,؛.بقولك يا بوكى الدكتور منعك من اكلات معينه؟؟ وانتى كمان يا ميرو؟؟؟
أ
,؛.ايوه والبنات لبسها عسل كدا ودلع والبسها كتف وكتف وبكينى بقى وجوبات جينز وحاجات بس وهى صغنونه لما تكبر بقى ابوها اولى بيها وانا كمان هربى كبير وصغير
l
لا باكل كل حاجه

بس اكيد اكل الشيبسي والحاجات دي كتي مش حلو وانا كل شوية اكل شيبسي ولا اية؟؟؟
حد قالكوا حاجه عليه


بوكي بما انك زيي بتحسي بوجع في رجلك علطول ؟؟
b
loveway;10197057:
مصومتش خالص

بس هصوم ان شاء الله هما بيقولولي هيلاقي اكل ازاي

انا والله الدكتور كاتبلى دوا لكل حاجة للحموضصة لان اكتيفيا واى زبادى خلاص
مبقاشيعمل حاجة معايا بالنسبة للنار اللى جوا والله ساعات مبنمش طول اليل منها
وحالات ارتجاع المريئ
وبرضة برشامة للضغط
وولدوخة
وولترجيععععععععع
ومسكتنننن لالام احمد كل مااجى رايحة لماما يقولى خدتى برشامك معاكىههههههههههه
اوعى تنسى الصيدلية بتاعتك
أ
kato;10195895:
ازيكم يا حوامل اخباركم اية واخبار بيبيهاتكم اية ربنا يقومكم كلكم بالسلامة يارب وتفرحوا يارب بالذرية الصالحة انا يا بنوتات مضايقة من اول رمضان وانا بجد ماليش نفس للاكل خالص وحاسة انى مقصرة فى حقى البيبى وحاسة انى مش بحافظ على الرزق اللى ربنا رزقنى بية وباكل بالعافية وممكن افضل طول اليوم على سندوتش بس وكوباية عصير وبشرب الحليب بالعافية وبنسى الدوا مش عارفة لية كدا وطبعا تعبانة وعندى هبوط من قلة الاكل ودايما دايخة تفتكروا اقول للدكتور يقولى على فاتح شهية اخدة ولا يكون دة نتيجة حالة نفسية بصراحة حاسة انى عندى شبة اكتئاب ودايما بشوف احلام مزعجة جدا جدا وعندى قلق وتوتر كل ما احسن ان معاد الولادة بيقرب وبخاف الله المستعان

ميرفى ربنا يصلح الحال يارب وتولدى بالسلامة يارب والامور ترجع مع جوزك زى الاول واحسن كمان معلش استحملى جزاك الله عن صبرك علية خير ويصلح حالة يارب

هوبا كل سنة وندى طيبة وعقبال مليون سنة يارب وربنا يفرحك بيها وهى عروسة زى القمر يارب ويرزقك عن قريب بأذن الله بالذرية الصالحة يارب

هويدا اخبارك اية يا قمر يارب تكونى بخير

اناناسة فينك يا قمريارب نطمن عليكى انتى و رشا يارب وتكونوا دايمات بخير

هدى ازيك يا قمر واخبار لولى اية يارب تكونوا بخير يا قمر ممكن تحطينى فى الستة انا بأذن الله اذا ربنا اراد هولد يوم 28/11 ان شاء الله
وان شاء الله نولد كلنا بالسلامة يارب ونكون باحسن حال احنا وبيبيهاتنا يارب


كاتو يا حبيبة قلبى ان شاء الله هضيفك للستة و ان شاء الله تولدى و تقومى باسللامة يا قمرة

بالنسبة لفقدان الشهية انا كمان نفس الحكاية مش قادرة آكل خاااااااااااااااااااالص و على طول حاسة انى شبعانة ولما حد بيغصب عليا فى الاكل برررجع

و لما سالت الدكتور قاللى عشان الرحم كبر و علللى قوى ما شاء الله و ضاغط على المعدة و الامعاء فقاللى ماكلش الا تلقييييط كل فترة و مكترش فى الاكل لان المعدة مش هتستحمل



Princess_miro;10195906:
[GLOW="990099"]
السلام عليكم يا احلى ماميهات

[/GLOW]
يارب كلكن تكونوا بخير ان شاء الله
حبيت اقولكم مفاجأة
الحمدلله و ماشاء الله و لا قوة الا بالله
انا حامل فى الشهر الثانى (الاسبوع السادس)



الحمدلله و ان شاء الرحمن اكون معاكم هنا



و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته

الف الف الف مبروووووووووووووك


ايوة كدة يا بنات عايزاكم تتنقلوا من الجهيزات على هنا على طول

ربنا يفرحنا كلنا يارب باحلى بيبيهات فى الدنيا

قوليلى يا قمرة معاد اخر بريود عشان اعملك شريط حمل و اضيفك للسته ان شاء الله :)
X