تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
أ
30-08-2009 | 11:17 PM
,؛.هقوم احط الكركديه على النار وارجعلكوا
l
30-08-2009 | 11:17 PM
والله غصب عني ياجوزي هنا ياااما مفيش نت يااما مفيش جهاز هههههههههههههههههههه
b
30-08-2009 | 11:17 PM
كوباية مايه;10196882:
,؛.,؛.الله يبارك فيكى يا بوكى يا قمره انا الحمدلله اهو فرق بينى وبينك شهر وانا مكنتش اعرف هههههههههههه ربنا يتمملك على خير يارب والله وحشانى جدا وبفكر اشوفك لما انزل كايرو بس قلقانه من جوزك ومتأكده انه هيرفض يخرجك ,؛.والله وقوتلك لنجلا انى اشوفها كمان
,؛.مستغربه بقى انى مش برنلك عشان انتى يا ناصحه بترنيلى 7 الصبح و5 الفجر وببقى نايمه تفتكرى ساعتها هعمل ايه غير انى اعمل الموبايل سايلنت؟؟؟؟ فا بصحى بعدها واشوف رنتك وبخاف ارنلك لا تكونى نايمه بس والله
,؛.قوليلى انتى حامل فى ولد ولا بنوته وان شاء الله هتولدى امتى؟؟
لا لا لاتقلقلى انزلى انتى بس مصررررررررررررر ونتقابللللللللللللللللللل
لاتقلقى انا علطووووووووووووووووووووول ببعتلك السلام مع اى حد اكلمة حد بيوصلك
انا يابنتى بصحى بدرى اوى وساعات مبنمشششششششششش من الوجع والحموووووووووووضة
رنى عادى انا ببقى صاحية اصلا بخاف انام فى الشقة لوحدددددددددددددددددددى
انتى يابنتى مبترنيش خالص انا ببقى احيانا بتصل بيكى وانتى برضة ولا بتردى
والله لسه مااعرف نوووووووووووووووووع المولووووووووود هاموت واعرف الدكتور بيقولى لسه
انتى ضعيفة اوى ومبتكيش ولا بتشربى لبن عاوزاة يكبر ازاى
يااااااااااااااااااااااارب اهةة هاروحلة قريب اهة لعل وعسى انا هبيض والله عشان اعرف
روحتلة فى الشهر الرابع مرتين
وفى الشهر دة مرتين مش عاوز يرحينى مش عارفة ليه
l
30-08-2009 | 11:17 PM
اوك ياموزة بس بتشربي كركدية ليه؟؟؟
l
30-08-2009 | 11:18 PM
هاااااااااااااااااا ردوا
b
30-08-2009 | 11:18 PM
loveway;10196901:
وحشاني جدا يابت يابسبس كلكوا وحشتوني
امووووووووووة
ههههههههههههههههههههههههه بينى وبينك خمس ايام يابت ياميرووووووووووووو
b
30-08-2009 | 11:19 PM
كوباية مايه;10196907:
,؛.لا يا ميرو لسه بدرى مش بحس باى حاجه بس امبارح سيت بانقباضه كدا مش عارفه بقى دى حركه ولا ايه؟؟,
ايوة دى حركة يابت يابسبس
أ
30-08-2009 | 11:20 PM
,؛.انا بتابع مع واحد هنا فى اسيوط يا ميرو فا مش هقدر افيدك بس فى دكتور تحفه كنت بتابع معاه وانا فى كايرو يجنن بجد ودا اللى حملت معاه
l
30-08-2009 | 11:20 PM
يعني ولادك ان شاء الله قبليا ب5 ايام؟؟
انا ان شاء الله يوم 5 - 1
انا ان شاء الله يوم 5 - 1
l
30-08-2009 | 11:22 PM
فين ده يا بسبس ؟؟؟ اسمة ايه
b
30-08-2009 | 11:22 PM
loveway;10196913:
ربنا يكملك علي خير يارب
انتي عرفتي ولد ولا بنت يابوكي ولا مكشفتيش
انتوا متابعين مع مين
كل واحده تقول ياجماعه ؟
انا كنت الاول هتابع مع دكتورة روحت فى اول الحمل خالص عملتلى سونار قعدت تقولى ابصر الرحم مقلوب وفيه التهابات واشربى قرفة وكتبتلى على حقن
فبصراحة مرتحتشقلت اعمل تحليل البيت عملت 3 مبينش
فروحت عملت تحليل دم طلعت حامل وتابعت مع دكتور اسمة عبد العزيز عمار فى السابعععععع
كنت هتابع الاول مع واحدة اسمها امال الجزار فى عباس بسكانت زحمة اوى
وبصراحة الست الاولانية كرهتنى فى الدكاترة الستات كانت هتودينى فى داهية
b
30-08-2009 | 11:23 PM
loveway;10196919:
والله غصب عني ياجوزي هنا ياااما مفيش نت يااما مفيش جهاز هههههههههههههههههههه
انا بقى معنديش نت فى بيتى بسلما باجى عند ماما بدخل اهة بسميكنشواقع
l
30-08-2009 | 11:23 PM
ان شاء الله خير يابوكي
ربنا يكملك علي خير
ربنا يكملك علي خير
b
30-08-2009 | 11:23 PM
كوباية مايه;10196940:
,؛.انا بتابع مع واحد هنا فى اسيوط يا ميرو فا مش هقدر افيدك بس فى دكتور تحفه كنت بتابع معاه وانا فى كايرو يجنن بجد ودا اللى حملت معاه
اسمة ايه دة وفين يابسبس
l
30-08-2009 | 11:24 PM
انتي قاعده ليه عند ماماتك يابوكي هتروح امتي ؟؟
b
30-08-2009 | 11:24 PM
loveway;10196941:
يعني ولادك ان شاء الله قبليا ب5 ايام؟؟
انا ان شاء الله يوم 5 - 1
انا باذن الله 30 \12
أ
30-08-2009 | 11:24 PM
boky2010;10196920:
لا لا لاتقلقلى انزلى انتى بس مصررررررررررررر ونتقابللللللللللللللللللل
لاتقلقى انا علطووووووووووووووووووووول ببعتلك السلام مع اى حد اكلمة حد بيوصلك
انا يابنتى بصحى بدرى اوى وساعات مبنمشششششششششش من الوجع والحموووووووووووضة
رنى عادى انا ببقى صاحية اصلا بخاف انام فى الشقة لوحدددددددددددددددددددى
انتى يابنتى مبترنيش خالص انا ببقى احيانا بتصل بيكى وانتى برضة ولا بتردى
والله لسه مااعرف نوووووووووووووووووع المولووووووووود هاموت واعرف الدكتور بيقولى لسه
انتى ضعيفة اوى ومبتكيش ولا بتشربى لبن عاوزاة يكبر ازاى
يااااااااااااااااااااااارب اهةة هاروحلة قريب اهة لعل وعسى انا هبيض والله عشان اعرف
روحتلة فى الشهر الرابع مرتين
وفى الشهر دة مرتين مش عاوز يرحينى مش عارفة ليه
,؛.خلاص لما اجى ان شاء الله نتجمع انا وانتى ونجلا فى يوم سوا ماشى وربنا يكرمك وتعرفى نوعه يارب بس الحموضه لو عايزاها تروح كلى زبادى اكتيفيا بيضيع الحموضه علطول وحلو جداااااااااا
loveway;10196923:
اوك ياموزة بس بتشربي كركدية ليه؟؟؟
,؛.عادى اصل الدكتور قالى اشرب حاجات مسكره وانا مش عارفه اشرب ايه غيره وانا بحبه متللللللللللج
boky2010;10196933:
ايوة دى حركة يابت يابسبس
,؛.فعلا؟؟ طيب انا محستهاش غير مره واحده امبارح ودى كانت اول مره صح كدا ولا ايه؟؟,
b
30-08-2009 | 11:26 PM
loveway;10196960:
ان شاء الله خير يابوكي
ربنا يكملك علي خير
يارب ياميروووووووووووووو يارب ويكملك على خير
ويرزقك بالذرية الصالحة انتى عرفتى نوع المولود ولا لسه
وووونفسك تجيبى ولد ولا بنت
b
30-08-2009 | 11:27 PM
loveway;10196968:
انتي قاعده ليه عند ماماتك يابوكي هتروح امتي ؟؟
النهاردة وهاجى باذن الله بكرة تانى
بسسسسسسسسسسسس متخدوش على كدة عشان احمد معزوم بكرة مع اصحابة
وامبارح والنهاردة كان نباتشية غير كدة باجى لماما فى الاسبوع مرة
أ
30-08-2009 | 11:27 PM
,؛.الدكتور اسمه خالد جابر سبع يا بوكى فى العباسيه بس تحفه بجد وهادى كدا ورزين وشطوووووووووووور جدا,