yomizo;10287134:
لا ياندى انا من الشهر السابع الحمد لله عندى مايسمى بعرق النسا :)
الى هو ايه بقى
بتبقى الرحم والبطن كبرت وزنقت على الفقرات القطنيه في اخر العمود الفقري فبيزنق على العصب المغزى للرجل اليمين ويخليها تقف بس كده
انا كمان بيجيلي الوجع ده
yomizo;10287134:
لا ياندى انا من الشهر السابع الحمد لله عندى مايسمى بعرق النسا :)
الى هو ايه بقى
بتبقى الرحم والبطن كبرت وزنقت على الفقرات القطنيه في اخر العمود الفقري فبيزنق على العصب المغزى للرجل اليمين ويخليها تقف بس كده
bright bride;10287141:
حاضر يا يميم هتبط الظاهر انى فاضية و مش لاقية حاجة اعملها بكرة لما يبدأ الوحم و الغثيان هقول فين ايام مكنت خايفة من الكبدة :)
sweet_toota;10287149:
يميم الحمدلله انك اتطمنتى و معلش ممكن مامتك تبقى تجيب لملوكة طقم العيد و الف سلامة عليكى يا حبيبتى ربنا يرزقك بساعة سهلة وولادة ميسرة يارب
bright bride;10287166:
الحمد لله كويسة و قوليلى اسم تانى اسهل اندهلك بيه
loveway;10287183:
في ناس بتجيلها من غير غثيان ياجماعه مش كل الناس
love_me_more307;10287185:
برايت برايد انتى حامل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جديد ؟؟؟؟؟؟؟
اقول الف مبروك ؟؟؟ اصل انافاكره الاسم من المتاخرات معايا هناك لو كده يبئا الف مبروك يا حببتى وربنا يتمملك بالف خيررر
كاتوا لسا مرحتش للدكتور بس قررت انفض عشان الايام تعدي بسرعه واروح اطمن
قوليلي مش لو هرمون الحمل بيزيد ده مؤشر خير بردو مش كده؟؟
يلا ربنا يجبرنا كلنا ويقومنا كلنا بالسلامه
miko85;10287188:
انتي في قطر دلوقتي واسمك ايه
وانتي ال كنتي لسه مسافره قطر ومجوزه بقالنا 9 شهور
loveway;10287208:
دوسي علي اللي عاجبك عند اي حد مننا وهيدخلك عللي موقع اكتبي البيانات
هيعملك لينك خديه كوبي
بصي واحده واحده ونفهمك
love_me_more307;10287220:
الف الف ال مبروووووووووووك يا قمر وعقبال ما تفرحي بشوفته ان شاء الله فرحتلك والله
دلوقت انا وانتى وبيبوو ربنا الحمد لله جبرنا عقبال باقي البنات اللهم امييين
هااا كده انتى حامل كم اسبوع؟