love_me_more307;10287185:
برايت برايد انتى حامل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جديد ؟؟؟؟؟؟؟
اقول الف مبروك ؟؟؟ اصل انافاكره الاسم من المتاخرات معايا هناك لو كده يبئا الف مبروك يا حببتى وربنا يتمملك بالف خيررر
كاتوا لسا مرحتش للدكتور بس قررت انفض عشان الايام تعدي بسرعه واروح اطمن
قوليلي مش لو هرمون الحمل بيزيد ده مؤشر خير بردو مش كده؟؟
يلا ربنا يجبرنا كلنا ويقومنا كلنا بالسلامه
اة يا قمر لان المفروض نسبة هرمون الحمل بتزيد فى الدم مع تقدم الحمل يعنى كل ما بتعدى اسبوع يعنى فى الحمل نسبة الهرمون ترتفع وان شاء الله خير (f)
