تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ق
عادى يا مارى مش مشكلة انا عارفة اصلا
ربنا يستر
بس لو حد عارف بقى يقولى هو انا كده مفروض اولد قيصرى ان شاء الله؟
L
مش عارفه مالى بنام كتير قوى ودايما عايزة انام

قولولى اعمل اكل ايه انا باكل لوحدى ومش عايزة اخد وقت حاجه خفيففه يعنى
L
بفكر أكل بيض وجبنه وسلاطة وخلاص
m
ممكن تعملى بيتزا او فطائر انا كمان هاكل لوحدى النهارده وناويه اعمل دى
۩ ∫Ξ∫فطائر مقلية سهلة وسريعة ولذيذة جربوها هتدعوولي بالخطوات المصورة من مطبخي ∫Ξ∫ ۩

بس بدل اللبن هحط 2 ملعقة زبادى ومش هعملها 2 لا هعملها عريانه من فوق واسويها فى الفرن فى صينيه مدهونه زيت
L
ميرسى يا مشمش
l
ازيكوا ياقمرات

ليه متحددلك قيصري من دلوقتي؟؟؟
m
العفو يا دودى انتى ايه رايك انا حساها حلوه وعايزه اجربها
m
بصى يا دودى
۩ ∫Ξ∫ارز باللحمة المفرومة + احلي صفيحة سوري بالخطوات المصورة∫Ξ∫ ۩
ع
بيبو مش عايزه افتي بس قريبتي كان طغطها عالي زائد ان المشميه كانت تحت فولدت قيصري
وعايزه اقول حاجه المقالات المنقوله ساعات بتكوةن موجهه لدكاتره لان بيقي فيها مصطلحات وحاجات مبيقهماش غير الدكتور
وممكن تتففهم غلط من المرضي فعشان كدها نا متخدوش كل حاجه عليكم لان الطب مجاله واسع اوي اوي
m
اهلا لوف ازيك يابت وحشانى اوى
m
انا اسفه ياجماعه بجد انا مقصدتش اخوف بيبو والله انا حطيتها بحسن نيه سامحونى
ق
loveway;10280311:
ازيكوا ياقمرات

ليه متحددلك قيصري من دلوقتي؟؟؟

انا بسأل عشان انا ضغطى عالى وباخد ادوية ضغط
hoba555;10280322:
بيبو مش عايزه افتي بس قريبتي كان طغطها عالي زائد ان المشميه كانت تحت فولدت قيصري
وعايزه اقول حاجه المقالات المنقوله ساعات بتكوةن موجهه لدكاتره لان بيقي فيها مصطلحات وحاجات مبيقهماش غير الدكتور
وممكن تتففهم غلط من المرضي فعشان كدها نا متخدوش كل حاجه عليكم لان الطب مجاله واسع اوي اوي

معاكى حق يا هبه ربنا يسهل ان شاء الله
وتسلمى على ردك
ندى عاملة ايه؟
m
بت ياهبه انا عايزه اشوف صورة ندى حالا
ق
مفيش حاجة يا مشمشة والله انا مش زعلانة ..

"قل لن يصيبنا الا ما كتب الله لنا"
والدكتورة قالتلى ماتقلقيش
الله اعلم هى بتتكلم جد ولا عشان تريحنى
m
لا ان شاء الله جد وهتبقى زى الفل وهتولدى اسهل مننا كلنا ان شاء الله
ربنا يدينا كلنا ساعه سهله وولاده مرييييييييييييييييييييحه
L
meshmesh_romio;10280316:
العفو يا دودى انتى ايه رايك انا حساها حلوه وعايزه اجربها

حاسه انها تقيله يا مشمش عايزة حاجه خفيفه
ق
ان شاء الله كلنا ولاداتنا تبقى سهلة
امين يارب
ق
انا ماشية يا بنات خلى بالكم من نفسكم بقى وكلوا كويس
سلام
m
انا مش هقليها يادودى انا هحطها فى الفرن عشان تبقى خفيفه
m
خلى بالك انتى من نفسك يابيبو وتوصلى بالسلامه ان شاء الله
X