تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
د
16-09-2009 | 01:57 PM
السلام عليكم
r
16-09-2009 | 01:58 PM
صباح الخير يا عروس وتوتا ومشمش ودودى
وميرفى القمر الف مليون حمدلله على سلامة النونو الاول وبعدين انتى لانى بجد متغاظة منك جدا حرام عليكى اللى بتعمليه فى نفسك يولع الشغل بجد يا اما يجيلك البيت يا اما حد غيرك يعمله يا اما يتاجل .. يابت غلط على الجرح والغرز ده القيصرى سبوعها بيبقى بعد 14 يوم بسبب العملية عشان ماتقومش من على السرير تقومى انتى تروحى من عند ماما وكمان تنزلى الشغل
خدى بقى المعلومى دى الدكتور كان مانعى انى اقف قدام اى حرارة زى البوتجاز مثلا او المكوى الا بعد 40 يوم لانه بياثر على الجرح لما تروحى البيت مين حيطبخلك بس ويخدم العيال وابو العيال
انا عارفة الواحدة مش ترتاح غير فى بيتها بس على الاقل ماتكرريش نزول الشغل ده تانى بالله عليكى ماحدش حاينفعك ... وبوسيلى بنوتك العسل ربنا يحفظهالك عاملة معاكى ايه فى النوم
وميرفى القمر الف مليون حمدلله على سلامة النونو الاول وبعدين انتى لانى بجد متغاظة منك جدا حرام عليكى اللى بتعمليه فى نفسك يولع الشغل بجد يا اما يجيلك البيت يا اما حد غيرك يعمله يا اما يتاجل .. يابت غلط على الجرح والغرز ده القيصرى سبوعها بيبقى بعد 14 يوم بسبب العملية عشان ماتقومش من على السرير تقومى انتى تروحى من عند ماما وكمان تنزلى الشغل
خدى بقى المعلومى دى الدكتور كان مانعى انى اقف قدام اى حرارة زى البوتجاز مثلا او المكوى الا بعد 40 يوم لانه بياثر على الجرح لما تروحى البيت مين حيطبخلك بس ويخدم العيال وابو العيال
انا عارفة الواحدة مش ترتاح غير فى بيتها بس على الاقل ماتكرريش نزول الشغل ده تانى بالله عليكى ماحدش حاينفعك ... وبوسيلى بنوتك العسل ربنا يحفظهالك عاملة معاكى ايه فى النوم
m
16-09-2009 | 01:59 PM
يتصفح الموضوع حالياً: 8 (8 عضو و 0 ضيف) meshmesh_romio, قصة كبيرة, دموع اشتياقي, roshy&hany, ميرفى50, sweet_toota, *عروس حبيبى*
ايه الحلاوه دى من الواضح ان مفيش حد بيشتغل كله بيعمل شات ههههههههههههههههههه
ايه الحلاوه دى من الواضح ان مفيش حد بيشتغل كله بيعمل شات ههههههههههههههههههه
m
16-09-2009 | 02:00 PM
اهلا روشى ازيك ياقمر
r
16-09-2009 | 02:01 PM
دموع اشتياقى وعليكم السلام ياقمر
r
16-09-2009 | 02:02 PM
ازيك يا مشموش عاملة ايه والنونو ايه اخباره
بقيتى فى الكام ؟؟ جبتى للنونو الهدوم ولا لسة ؟
بقيتى فى الكام ؟؟ جبتى للنونو الهدوم ولا لسة ؟
أ
16-09-2009 | 02:02 PM
روشي أنا نسيت اقول لك امبارح
عبدالله اتختن في أول يوم الحمد لله لأنه مكنش عنده صفرا
بس بيقولوا لو الصفرا عالية لازم يستنوا عليها لما تنزل قبل الختان
عبدالله اتختن في أول يوم الحمد لله لأنه مكنش عنده صفرا
بس بيقولوا لو الصفرا عالية لازم يستنوا عليها لما تنزل قبل الختان
أ
16-09-2009 | 02:04 PM
ميرفي أنا قلت مشيتي
ألف حمد لله على سلامتك انتي وجوجو ... ربنا يبارك لك فيها ويجعلها من الصالحات يا رب
وألف ألف ألف مبروك على تغير زوجك ربنا يصلح لكم حاله يا رب ويصلح حالكم ليه ويوفقكم لكل خير في الدنيا والآخرة ويبعد عنكم شرور الناس والشياطين
ألف حمد لله على سلامتك انتي وجوجو ... ربنا يبارك لك فيها ويجعلها من الصالحات يا رب
وألف ألف ألف مبروك على تغير زوجك ربنا يصلح لكم حاله يا رب ويصلح حالكم ليه ويوفقكم لكل خير في الدنيا والآخرة ويبعد عنكم شرور الناس والشياطين
m
16-09-2009 | 02:04 PM
سؤاااااااااااااااااااااال
انا ان شاء الله هولد فى ديسمبر ناويه البس النونو فانله كم وواحده نص وسالوبيت كت وعليهم سالوبيت تقيل مبطن كده كفايه واللا ايه اصل ماما بتقولى كتير وعندى بطانيه للبيت بكباسين كده بتتقفل يعنى ولحاف بيبى
وعايزه اعرف مكان اجيب منه البطانيه وسالوبيتات تقيله مبطنه والاسعار لو ممكن
انا ان شاء الله هولد فى ديسمبر ناويه البس النونو فانله كم وواحده نص وسالوبيت كت وعليهم سالوبيت تقيل مبطن كده كفايه واللا ايه اصل ماما بتقولى كتير وعندى بطانيه للبيت بكباسين كده بتتقفل يعنى ولحاف بيبى
وعايزه اعرف مكان اجيب منه البطانيه وسالوبيتات تقيله مبطنه والاسعار لو ممكن
د
16-09-2009 | 02:05 PM
فعلا انا بودي مطاهرش الابعد 3 شهور عشان الصفرا بس يا حبيبي كان حاسس اكيد في الاول افضل بص الصفره منعيتنا
د
16-09-2009 | 02:06 PM
الحمد لله تمام يا جميل قوليلي يا ايمان
د
16-09-2009 | 02:07 PM
عروووووووس حبيبي فيييييييييييييينك
د
16-09-2009 | 02:10 PM
بنات اقترحوا عليه انا هعمل باذن الله سمان محشي زي الحمام كده اعمل جنبيه ايه؟؟؟
أ
16-09-2009 | 02:10 PM
meshmesh_romio;10280050:
سؤاااااااااااااااااااااال
انا ان شاء الله هولد فى ديسمبر ناويه البس النونو فانله كم وواحده نص وسالوبيت كت وعليهم سالوبيت تقيل مبطن كده كفايه واللا ايه اصل ماما بتقولى كتير وعندى بطانيه للبيت بكباسين كده بتتقفل يعنى ولحاف بيبى
وعايزه اعرف مكان اجيب منه البطانيه وسالوبيتات تقيله مبطنه والاسعار لو ممكن
:eek::eek::eek::eek::eek::eek:
أنا من رأيي تلفيه في بطانية كبيرة وفوقها لحاف تشغلي الدفاية وتحطيه عليها برضه
هما فانلة بكم وفانلة تانية نص أو كت عليهم سالوبيت قطيفة أو اللي بيبقى قماشته تقيلة زي السويت شيرت كده وفي شهر واحد ولا حاجة لبسيه على الكلام ده سويتر عادي برضه مش مبطن
وفي النهاية الموضوع يعتمد على جو شقتك عامل إزاي ... لو عادي يبقى زي اللي أنا بقول لك عليه ده لو برد تقلي له فانيلة كمان ولا حاجة
أ
16-09-2009 | 02:13 PM
روشي :mad::mad::mad:
روحي تجمع الأمهات قولي لي رأيك في لبس العيد يا إما هخطف النونو الجديد وافكها لك ببنتين
أنا سألتك عن رأيك مرتين فبلاش طناش لو سمحتي(6)
روحي تجمع الأمهات قولي لي رأيك في لبس العيد يا إما هخطف النونو الجديد وافكها لك ببنتين
أنا سألتك عن رأيك مرتين فبلاش طناش لو سمحتي(6)
r
16-09-2009 | 02:14 PM
أمةالله;10280043:
روشي أنا نسيت اقول لك امبارح
عبدالله اتختن في أول يوم الحمد لله لأنه مكنش عنده صفرا
بس بيقولوا لو الصفرا عالية لازم يستنوا عليها لما تنزل قبل الختان
انا محتارة اوى يا مى اصل عمورة اول ماتولد وكان البيبى الاول قلنا نطاهره بعد الاربعين المهم رحنا لدكتور متخلف بجد فضل يقول اعملوله تحليل هيمجلوبين وفضلوا يعينى ياخدوا من وش ايد الولا دم وهما اصلا مش لاقيين العرق وايده ازرقت واتهدلت وكل مرة يقولى لا النسبة قليلة استنى شوية لغاية لما الولد بقى 3 شهور المهم غيرت الدكتور ودخلت من غير كشف لانى كنت داخلة مع اخويا لدكتور جراح فا استشارته قالى اقطعى كشف وتعالى قلتله والتحليل قالى امال حتطاهريه امتى وهو بيتجوز ههههههههههههه المهم رحت اقطع الكشف وجيت لاقيت الولاد ميت من العياط ولاقيت الدكتور ابن اللذين طاهروا خلاص .. بس بصراحة تعب جدا جدا لانه كان كبير وجلده كان ناشف ومراكز الاحساس اتكونت زى الدكتور ما قالى
فى الولادة التانية زياد طاهروه فى نفس يوم الولادة فى المستشفى بس للأسف برده الدكتور كان مش كويس واداله غرزة فضلت مكلكعة عنده بس الحمد لله ربنا ستر ولطف ولسة رايحة الشهر اللى فات بس بجد لا انا تعبت ولا زياد تعب فى الطهارة الحمد لله كانت اخف من عمر بكتير
عشان كدة محتارة وناعية الهم من دلوقتى والله .. ناعية هم الطهارة وناعية هم انى امنع العمل والله لولا انه حرام ولولا انى اخاف افكر فى الخلفة تانى كنت شلت الرحم انا بفكر اسال شيخ على الموضوع ده بس اجيب اخر بيبى يمكن تكون بنوتة والله المستعان وخصوصا ان الرابعة دى الاخيرة ليا عشان مش ينفع اكتر من 4 قيصرى
ربنا ييسر وشكرا يامى بجد افدتينى جدا ربنا يخليلك ابنك يارب
r
16-09-2009 | 02:17 PM
أمةالله;10280075:
روشي :mad::mad::mad:
روحي تجمع الأمهات قولي لي رأيك في لبس العيد يا إما هخطف النونو الجديد وافكها لك ببنتين
أنا سألتك عن رأيك مرتين فبلاش طناش لو سمحتي(6)
ههههههههههههه انا موافقة .. مش طناش والله اصل جوزى قام يتسحر وقعد معايا يرازينى امبارح وماكنتش عارفة اكتب او ارد خالص
حروح اهو .. ثوانى
ق
16-09-2009 | 02:18 PM
ازيك يا ايمان انتى ورشا ومى؟
طيب كويس يا مشمشة طمنتينى عليها
(y)(y)(y)
احسن حاجة انها تبقى فى يوم الولادة سواء هى او خرم الودان للبنت
بيكون تجلط الدم عندهم اسرع والاحساس قليل قوووووى
الا لو البيبى لا قدر الله عنده صفرا او العضو صغير قوووى
meshmesh_romio;10280002:
انا شفتلها مشاركات امبارح بتقول جوزها كان عندها خميس وجمعه وسبت معرفتش تدخل
طيب كويس يا مشمشة طمنتينى عليها
أمةالله;10280043:
روشي أنا نسيت اقول لك امبارح
عبدالله اتختن في أول يوم الحمد لله لأنه مكنش عنده صفرا
بس بيقولوا لو الصفرا عالية لازم يستنوا عليها لما تنزل قبل الختان
(y)(y)(y)
احسن حاجة انها تبقى فى يوم الولادة سواء هى او خرم الودان للبنت
بيكون تجلط الدم عندهم اسرع والاحساس قليل قوووووى
الا لو البيبى لا قدر الله عنده صفرا او العضو صغير قوووى
L
16-09-2009 | 02:20 PM
أمةالله;10280075:
روشي :mad::mad::mad:
روحي تجمع الأمهات قولي لي رأيك في لبس العيد يا إما هخطف النونو الجديد وافكها لك ببنتين
أنا سألتك عن رأيك مرتين فبلاش طناش لو سمحتي(6)
هاتى اللينك عايزة أتفرج
m
16-09-2009 | 02:22 PM
ميرسى يامى عالرد
يعنى انتى رايك 2 فانله وسالوبيت كفايه ؟؟
طب وساعة النوم بالليل الفها فالبطانيه واللا لا
يعنى انتى رايك 2 فانله وسالوبيت كفايه ؟؟
طب وساعة النوم بالليل الفها فالبطانيه واللا لا