تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
r
smily547;10277072:
روشي انتي شلتي الصورهالرمزيه ليه انا كنت بحبها جدا



حاضر يا قمر من عنيا وعلى فكرة انا اللى بحبك فى الله اوى اوى :) :)
b
هتوحشووووووووووونى بسد الحنك اللى انتوا واكلينة دة سلاااااااااااااااام
سى يوووووووووووو
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
فووووووووووووووووووووووووقوابقى هتنيمونى تانى
b
kato;10277130:
انا اول الحمل كنت 65 يعنى 15 كيلو :ss:

بوكى ازيك يا قمر تسلمى يا حبيبتى بس انتى روحى للدكتور والزيادة فى الحمل طبيعى انما اللى مش طبيعى ان الواحدة تفضل كدة بعد الولادة او تزيد كمان عن المعقول ههههههههههههه :D

ازيك ياقمر عارفة بس المشكلة ان الزياااااااااااااااااااادة بتقلك اوى
وبتخليكى كاااااااااااااانك كورة وركبك مبتقدرش تشيلك لانك غالبا مبتتخنيش
من ايدك ولارجلك من فوووووق والبطن بس
r
تمام كدة ياقمر
y
توته الشيكولاته حلوة بجد للحامل
الغلط جداااااااااااااا بقى المشروبات الغازيه وخاصه البيبسي بتاعك ده
انا الحمد لله مبطلاه من زمان يوم مابشرب بشرب سفن بس
y
يابت يابوكى كنت بدورلك على صور الحاجات الى انت مش عارفاها يابو جهل انت
y
على العمو م يابوكى هو ده الكاريكوت


y
على فكره حظك فقر
s
roshy&hany;10277148:
تمام كدة ياقمر


متشكره قوي يا حبيبتي بس لسه ما ضهرتش
ا
kato;10277130:
انا اول الحمل كنت 65 يعنى 15 كيلو :ss:

بوكى ازيك يا قمر تسلمى يا حبيبتى بس انتى روحى للدكتور والزيادة فى الحمل طبيعى انما اللى مش طبيعى ان الواحدة تفضل كدة بعد الولادة او تزيد كمان عن المعقول ههههههههههههه :D

انت حامل في ولد وله بنت
r
مش عارفة مش ظاهرة ليه مع انك لو دخلتى على الملف الشخصى بتاعى حتلاقيها موجودة عادى


ودى صورة الكارى كوت

y
شوفووووووواا ده

http://forums.3roos.com/t483848.html#post10277241
y
بصوا العادى ان اى واحده حامل لاول مره بتتخن اوى عن المرات اللى بعدها عشان مايبكونش عندهاخبره تاكل ايه وتبعد عن ايه
انا كنت في ملك بديها ومافيش حاجه بتوقفنى ابدا اللى يعدى من ادامى لازم يتاكل :)
والحمد لله زدت حوالى 25 كيلو
بدات الحمل 55 كيلو خلصته 80
متخيلين كنت ازاى عامله زى البالونه ومورمه ومنفخه من كل حته ونفسيتي راحت والارض
يبس عملت رجيم فيوسط الرضاعه من ورا كل الناس عشان المعارضات كانت كتير اوى
وبعدين الرضاعه كمان
بس بعد 6 شهور نزلتهم 27 كيلو كمان الحمد لله :)

المره دى بقى بدات الحمل 70 كيلو وحاليا انا 80 وشويه بسيطه
ربنا يستر بقى واضغط على نفسي واقدر انزل تانى لحد 60 وبسسسسسسسسس
د
يميم يعني عدم تخني ده طبيعي ولا ايه
أ
دموع اشتياقي;10277377:
يميم يعني عدم تخني ده طبيعي ولا ايه


أنا في عبدالله زدت طول الحمل 7 كيلو

نزلتهم يوم الولادة وخسيت عليهم شوية بس تخنت لي حبة حلوين من السهر مع الباشا :ss:
د
انا فبودي تخنت يجي 15 ك بس نزلتهم الحمد لله
ع
انا في ندي زدت 25 ك
m
hoba555;10277876:
انا في ندي زدت 25 ك

25 كيلو يامفتريه لاه كان عندك اعراض مل وحشه هههه
أ
أنا جييييييييييييييييت
y
انا عندى تقلصات شنيعه في منطقه فوق المثانه على طول
ومقلقه منها اوى
ومش عاوزة اقول لجوزى عشان مايقلقش وهو لسهتعبان كده
بس تفتكروا ده ايه


يللا ربنا يستر بقى انا كده كده رايحه للدكتور الخميس الصبح ان شاء الله
X