تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
s
انا رحت للدكتوره وطمنيتني وقالتلي انت حامل ببنت بس الحركه الي انا حساها ماما وحماتي بيقولولي دي حركة صبي بس الي يجيبوا ربنا كويس بس يجي في وقتوا سليم معافي
ص
ان شاء الله يارب يارب يارب
y
سمايلي نوع الحركه بتاعتك ايه بالظبط
s
بحس برفس البيبي من تحت السره نحية اليمين
د
السلام عليكم
m
سيبك من كلام ماما وخالتو والناس الكبيرة دي دول كانوا واخدينها بالبركة

طب ما انا كل الي كان يشوفني يقولي شكلك حامل في ولد وكل وحده ليها سببها الخاص وكان البيبي حركتة اكتف اوي وطلعتلي بنوته اي نعم فيها شقاوة الدنيا بس اهي بنتوته

فسيبيها على ربنا وربنا يرزقكم باطفال اصحاء يارب
s
moneta;10276779:
هو بعد مايعدوا الثلاث شهور الاولى ممكن تاكلي عادي انا فضلت لحد 7 شهور مش باكل خالص شوكلاته وعندي بنوته عاااااااااااااااااشقه للسهر اهئ


ههههههههههه ربنا يحفظهالك يارب


انا الحمدلله مليش فى الشاى و القهوة و المنبهات عموما بس ليا فى الحاجات الغلط البيبسى و الشيكولاتة بس لحد دلوقتى متماسكة و مشربتش بيبسى ولا اكلت شيكولاتة بذات البيبسى دة خايفة منه يارب اكرهه بقى
s
بعدين بصي انا حملت قبل كده مرتين بس بسقط في مره18 ومره20 اسبوع وفي المرتين طلعوا بنات بس شكل بطني والحركه كانت غير دلوقتي
د
بنااااااات رحت النهرده للدكتوره
(
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة

ازيك يا قمر (f)
ع
ها يا ايمان عملتي ايه يا قمرطمنينا
ص
sweet_toota اكرهك فيه بجد كل لما بشرب ولا بق منه البلاك البيبسى البلاك عضمى بيوجعنى وبطنى شوفتى سبحان الله
دا كمان قايلن لو اتشرب على الريق زى ما ناس بتعمل فى رمضان خطر جدا على المعده ربنا يستر يارب يارب يارب
د
الحمد لله يا جميل بس مستغربه جدا عشان مبتخنش والدكتوره قالتلي اني فاول اسبوع فسادس والجنين ناقص نص كيلوا وانا تخنت من بدايه الحمل حتي الان 3ك قالتلي لازم تاكلي قلتلها باكل كتير والله وفعلا

وباخد الفيتامينات
والاغرب بقي انها قالتلي اني حامل فولد وقبل كده دكتوره تانيه قالتلي بنت شكلي كده هعمل زي بودي يعدوا يقولولي بنت بنت واجيب ولد فلاخر بس والله ولد بنت الحمد لله كل الي يجيبه ربنا جميل
(
دموع اشتياقي;10276890:
بنااااااات رحت النهرده للدكتوره



ها يا ايمى يا قمر واية الاخبار ان شاء الله خير وتكونى اطمنتى (f)
s
واللهى يا مورو انا شفت فيديو بيتحط فى كوب حتة كبدة نية و عليها بيبسى و على اللى بتعمله فيها اعوذ بالله قلت بعدها استحالة اعمل فى نفسى كدة تانى و بعد فترة رجعت تانى بس قللت بس برده بستهبل بصراحة
r
moneta;10276491:
هو ممكن سليبر عشان الشراب ممكن لاقدر الله يزحلقها ولو وقعت ولا حتى اتعوجت لا سمح الله هتتعب جدااااااااااااااااااا لان لواحده بعد العملية بتبقى حركتها متعبه اوي اوي



عمرها ماحتقع ياقمر لان بيبقى فى اتنين مسندينها اسكتى انتى باين عليكى ماتعرفيش القيصرى هههههههههههههههههه ده شراب واتنين من السيسترات مسندينى ومش بعرف امشى وبفضل اصوت عااااااااااااااااا فكرتينى بالذى مضى :confused:
(
الحمد لله يا ايمى ولد بنت خير ونعمة من ربنا بس حاولى انتى يا قمر تاكلى كويس انتى ممكن تكونى بتاكى كتير بس حاجات مش مفيدة حاولى تكترى اكلك عشان خاطر البيبى وان شاء الله تولدى بالسلامة ويكون وزنة حلو ان شاء الله (f)
ص
اه شفته يا جميله دا
استغفر الله العلى العظيم
كانه سجاير بالظبط
s
الحمدلله انك اتطمنتى انا افتكرتها عرفت نوع البيبى وانتى فى اول الاسيوع السادس قلت ماشاء الله العلم اتقدم ههههههههه بس فكرت لقيت انه استحالة و اكيد فى الشهر السادس و يا ستى بنت ولد مش مشكلة قولى يارب يكون طفل معافى و بسسسسسس
د
لا هوه ممكن الي باكله بيتحرق لاني بتحرك كتير بلبيت والله اعلم بقي
X