تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
l
الف سلامه عليكي ياقمر

انتي كمان وحشتيني يامشمش اخبارك ايه يابت؟؟؟

ان شاء الله كلنا تبقي ولادتنا سهله اوي ان شاء الله

ياجماعه انا رجلي ورمت من تحت وانا لسه في نص سادس مش لسه بدري الدكتوره قالتلي عادي من تقل البيبي علي رجلك بس انا حسه انه بدري اوووي
L
انا كمان ماشيه سلام يا عيال
y
بيبو انا اعرف ناس كتير حوامل وضغطهم بيعلي في الحمل وبياخدوا دوا مخصوص للحمل والضغط وكويسين وزى الفل ياروحى ماتقلقيش من حاجه ابداااا
أ
رشا القيصري 7 مش 4 لو مفيش مشاكل مشمش في النوم طبعا بتغطي البيبي كويس دودي أنا داخلة من موبايل فمش عارفه احط لينك
m
انا كمان حصلى كده فى اول السادس والدكتور كتبلى على دواء اسمه دافلون 500 تقريبا وريباريل جيل وقالى انام على ظهرى 1/2 نومه وارفع رجلى على مخده واتجنب الوقوف والقعاد لفترات طويله واحاول امشى كتر والحمد لله الورم راح بس هو بيقولى هتورم تانى على نص السابع عشان ده الطبيعى
l
انا كمان هقوم بقي علشان الاكل

نتقابل بليل ياموزز

لو لقتوني بقي صاحيه بعد الاكل هههههههههههه
y
نيفو اشربي مايه كتيييييييييييييييير ياروحى وابعدى عن اى حاجه فيها موالح
يعنى لو بتاكلى او تشربي مانجه كتير يبقى قللي اوى منها عشان المانجه والبطيخ مليانين املاح لطبه عهينهم
ع
meshmesh_romio;10280327:
انا اسفه ياجماعه بجد انا مقصدتش اخوف بيبو والله انا حطيتها بحسن نيه سامحونى

يا بنتي عادي متقلقيش محدش فاهم غلط هحطلك الصوره دلوقتي
قصة كبيرة;10280329:
انا بسأل عشان انا ضغطى عالى وباخد ادوية ضغط

معاكى حق يا هبه ربنا يسهل ان شاء الله
وتسلمى على ردك
ندى عاملة ايه؟

الحمدلله يا قمر
قصة كبيرة;10280335:
مفيش حاجة يا مشمشة والله انا مش زعلانة ..

"قل لن يصيبنا الا ما كتب الله لنا"
والدكتورة قالتلى ماتقلقيش
الله اعلم هى بتتكلم جد ولا عشان تريحنى

يا بنتي متقليقيش انتي اول حد يبقي ضغه عالي متقلقيش الدكتوره لو في حاجه بتقول عادي وعادي موضوع الضغط بتظبط بالادويه زي اي حاجه احمدي ربنا انها جت علاي اد كده
m
ميرسى يامى بس معلش هتقل عليكى يعنى فى النوم كفايه احطها فى البطانيه المقفوله دى واللا اغطيها كمان بلحاف
l
ربنا يسهل لحسن شكلها بقي وحش وحسه اني بقيت جاموسة ههههههههه
m
بسررررررعه ياهوبا قبل مامشى
l
ازيك يايميم قصدك ميرو ولا نيفو بتكلمي مين اسمه نيفو يابت

هههههههه

انا مبكولش موالح بس بشرب عصير مانجو تقريبا كل يوم يمكن منها؟؟؟بس كوب واحد في اليوم
l
بسم الله ماشاء الله

زي العسل

ربنا يخليهالك يااااارب
m
ماشاء الله قمررررررررررر طالعه لامها هههههههه
ربنا يحميهالك ويخليهالك وتفرحى بيها وبعيالها
m
انا كمان ماشيه سلاااااااااااااااااااااااام وبلاش حشر فى الفطار حرام عليكوا العيال بشويش شويه هههههههههه
ع
ربنا يخليكو يا بنات ويقومكم بالسلامه ده من ذوقكم يا قمرات
ص
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
د
وعليكم السلام ورحمه اله وبركاته ازيك يا مورو وازي النونه
(
صباح الخير يا قمرات ازيكم (f)

ميرفى حمدلله على سلامتك يا قمر انتى وجومانة (f)


يميم سلامتك يا قمر قرأت انك تعبانة وعندك تقلصات ان شاء الله خير ربنا يطمنا عليكى يا حبيبتى (f)
د
يميم ومونه ازيكم
X